State of Play i kväll – se 20 minuter från Borderlands 4
Alla försöker undvika ett eventuellt GTA VI släpp
Är det något spel i höst som inte behöver oroa sig för att krocka med GTA VI så är det Borderlands.
Är det något spel i höst som inte behöver oroa sig för att krocka med GTA VI så är det Borderlands.
Känns som alla behöver oroa sig
Känns som alla behöver oroa sig
Samma utgivare så dem har ju full kontroll för att de inte ska behöva göra det.
Vad menar du? Alla behöver oroa sig för GTA VI... Till och med så filmer skjuter på sina datum för att inte krocka med GTA. Vem går på bio samma dag som de fått nya GTA och kanske till och med lagt sina pengar på en ny konsol. Hela kulturvärden är oroliga för just GTAs releasedatum. Det är det största spelsläpp som någonsin gjorts.
1# FZ Troll
Har aldrig förstått mig på storheten med Borderlands, men grattis till er som gillar den humoristiska ådran.. För det är väl humor de försöker förmedla? Ärligt talat osäker, skitspel hursomhelst.
Handsome Jack i Bordelands 2 var ändå en ritkigt bra skurk som gav spelet en bra knuff.
Sedan så är även klasserna och stridsystemet rätt underhållande. De gav bra variation i hur man taklade strider och man behövde vara aktiv i striderna. Coop är ju också ett stort plus såklart
Gunzerker, Mechromancer och Psycho hade jag kul med.
Finns en hel del bra med spelen, även om humorn inte passar alla eller oftast inte heller håller så hög nivå för många.
Vad menar du? Alla behöver oroa sig för GTA VI... Till och med så filmer skjuter på sina datum för att inte krocka med GTA. Vem går på bio samma dag som de fått nya GTA och kanske till och med lagt sina pengar på en ny konsol. Hela kulturvärden är oroliga för just GTAs releasedatum. Det är det största spelsläpp som någonsin gjorts.
Jag förstod direkt vad han syftade på, och förstår inte varför andra inte ser den kopplingen.
Han menar att det är samma utgivare, Take-Two, därav behöver inte Borderlands 4 "oroa" sig, då ledningen där förmodligen har fått reda på när GTA 6 släpps. Take-Two vill ju självklart maximera vinsten för alla sina kommande tre spel och ge dem gott om andrum mellan släppen. Gissar på att GTA 6 släpps i slutet av oktober eller under november.
Handsome Jack i Bordelands 2 var ändå en ritkigt bra skurk som gav spelet en bra knuff.
Sedan så är även klasserna och stridsystemet rätt underhållande. De gav bra variation i hur man taklade strider och man behövde vara aktiv i striderna. Coop är ju också ett stort plus såklart
Gunzerker, Mechromancer och Psycho hade jag kul med.
Finns en hel del bra med spelen, även om humorn inte passar alla eller oftast inte heller håller så hög nivå för många.
Här är man ett stort fan av badass rank, challenges och hur det funkade i Borderlands 2. Det och klasserna erbjuder en hel del nöje (i mina ögon)
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Gillar världen, men striderna såg verkligen inte kul ut.
Frameraten var inte stabil vad jag såg. Kan ju ändra sig till release men det såg lite messy ut. Lite för ADHD. Kul dock att det ser ut att bli lite mer gore denna gång. Hoppas bara på att frameraten blir bättre.
Den som vet vet.
Varför har nästan alla shooters så extremt kass musik i sina trailers de senaste åren? Men det är väl jag som är en out of touch old man I guess.
Håller med...Ska alltid vara det förbannade hiphop skiten...
Jag hade rätt låga förväntningar på uppföljaren men efter att ha sett denna så är jag taggad! Ska bli skoj att spela Destiny 3 - Cel shade edt!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2