Snabbkollen – Sätt betyg på nya GTA VI-trailern!

Robot
Snabbkollen – Sätt betyg på nya GTA VI-trailern!

Ger du ris, ros eller mittemellan?

#gta-vi, #snabbkollen

Medlem

Tyckte trailern var typ identiskt med den första, utan att ha kollat på den igen sedan den först visades. Men jag kanske minns fel.

Medlem

Jäkligt bra grafik men inte någon riktig punch i trailern tyckte jag.

Medlem

https://youtu.be/-ND48tILz5I?si=1rXzvBmgKoA6ODyB

Denna trailer för GTA San Andreas är 5/5.
Trailern för GTA 6 ligger på 3/5, första trailern fick kanske 3.5/5.

Geeks Gaming

Jag fick bara "Meh" Känsla. Grafiken va snygg. Men vet ej om jag är så såld på storyn

Medlem

Trailern gjorde inte så mycket för mig, jag vill se lite mer olika aktiviteter, vad man faktiskt kan göra i världen. Men det blir väl mer fokus på gameplay när release närmar sig.

Medlem

Jag som inte gillar tidigare GTA tyckte det såg förbannat bra ut. Det pirrade till.

Medlem

0 gameplay. Men snyggt såklart.

2:a.

Medlem

Snygg men ganska ointressant, tyckte jag. Karaktärerna kändes platta.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Fanboy här. 10/5. Klockren. Det kommer bli episkt. Alla andra som säger något avvikande/negativt har således fel.

signatur

🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥

🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡

Medlem

Jag hade ingen hype tidigare men denna trailer väckte mitt sug. Rockstar har den där humorn och berättandet jag gärna vill se och leva mig in i.

Musiken diggar jag.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Redaktör
Ponny

Satte en fyra. Ångrade mig DIREKT, borde satt en femma. Eller? Min invändning är att gameplay saknas, men på alla andra plan tyckte jag trailern är makalös. Är liksom redan investerad i karaktärerna utan att veta varför.

383 dagar kvar!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Efter all hype och rykten så trodde jag att man skulle bli "blown away" av en ny trailer. Efter att ha tittat på den så är känslan bara: Jaha, var det allt? 2/5

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Ser bra ut!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Diggar inte Romans, tråååååkigt och dåligt, tappar intresset direkt, ser ut som en dålig Hollywood film, kan inte relatera till någon utav huvudkaraktärerna heller, MEN, tekniskt och grafisk är det nog fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Satte en fyra. Ångrade mig DIREKT, borde satt en femma. Eller? Min invändning är att gameplay saknas, men på alla andra plan tyckte jag trailern är makalös. Är liksom redan investerad i karaktärerna utan att veta varför.

383 dagar kvar!

Jag satte också 4 av samma anledning: trailern saknade gameplay.

Det vi fick se ser sjukt bra ut dock.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Jag fick bara "Meh" Känsla. Grafiken va snygg. Men vet ej om jag är så såld på storyn

Till skillnad mot femmans fantastiska story med tre galningar som av någon anledning begår grova brott tillsammans?

Jag tycker det känns otroligt intressant med ett Bonnie and Clyde-tema.

Medlem

Trailern kändes förutsägbar och jag jämförde min känsla med cyberpunk 2077 trailern som hade mig ovetandes och på tå. Trodde de skulle förnya sig på något sätt men det är samma slags degenerativa och dekadenta tema som jag faktiskt börjar känna är lite uttjatat.

Hoppas dock att gameplayen och mekaniken ska klämma till med något intressant

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

FM-guru
F.d. Sisyr

Snyggt, blir nyfiken, men no gameplay no party. Fick bli en trea.

Medlem

Kändes som dom mest spelade på "högupplösta" sexiga kvinnor och män. Man har ju ingen aning om "själva spelet" och gameplay osv.

Medlem

Jag säger meh, efter all denna tiden förtjänar vi en gameplay trailer.

MrU
Medlem

Stort fan av allt från originalet GTA till idag. Min take av trailern:

Negativt:
- Inget gameplay
- Inget djupgående kring karaktärerna, så känner inget särskilt för dem (än)

Positivt:
- Världen, miljöerna. Känns väldigt levande
- Grafiken
- Kartan känns rätt stort

3/5

Medlem

Satte 1 då trailern är 30fps med dålig frame rate..... Dålig optimerat.

signatur

Den som vet vet.

Redaktör
Skrivet av Earthscum:

Satte 1 då trailern är 30fps med dålig frame rate..... Dålig optimerat.

Är väl mer "dåligt prioriterat" i så fall (om man har mer än 30 fps som krav). Det kan ju vara tokoptimerat men fyllt med så mycket innehåll att det hindrar högre fps.

signatur
Geeks Gaming
Skrivet av Chicobello:

Till skillnad mot femmans fantastiska story med tre galningar som av någon anledning begår grova brott tillsammans?

Jag tycker det känns otroligt intressant med ett Bonnie and Clyde-tema.

Till skillnad mot femmans Trailer 2 som visar mer av galenskaperna man kommer få uppleva och verkligen introducerar karaktärerna så är 6ans trailer snooze fest. Karaktärerna känns extremt generiska och nästintill livlösa. Inget direkt som drog in en att vilja lära känna dom mer.

Medlem

Väldigt snyggt. I övrigt inte så peppig.
Satte en 3a, så föll MIN dom.

Spelet i sig ser väldigt bra ut - men tyckte trailern va lite småtråkig nästan.

signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fantastisk grafik med galen detaljrikedom.
Tyvärr utspelar sig Grand theft auto i modern stad vilket för mig är den absolut tråkigaste settingen. Den vill jag ju fly. Har även rätt svårt för att spela som gangster. Känns omotiverande och gör det svårt att roota för karaktärerna. Har försökt flera ggr med gta 4 o 5 men alltid samma visa. Jag vill liksom inte vara där.
Ta mig ut i rymden, postapokalypsen, western, fantasyn etc.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Till skillnad mot femmans Trailer 2 som visar mer av galenskaperna man kommer få uppleva och verkligen introducerar karaktärerna så är 6ans trailer snooze fest. Karaktärerna känns extremt generiska och nästintill livlösa. Inget direkt som drog in en att vilja lära känna dom mer.
https://www.youtube.com/watch?v=71OLdbq1SN0

Helt ärligt så är det ju en identiskt trailer med den vi fått nu. Mycket action, lite karaktärer och omgivningar. Upplägget mer eller mindre exakt samma.

Börjar Rockstar bli mätta och trötta?

Medlem

Satte en 2:a. Snygg men väldigt generisk och inget gameplay.
Fick ingen lust att spela gängkriminell.
Liksom memorycard skrev ovanför så gillar jag inte heller settingen. Det är för likt vår egen verklighet.

Medlem

5/5! Vice City bby!

123
Skriv svar