Snabbkollen – Sätt betyg på nya GTA VI-trailern!
https://youtu.be/-ND48tILz5I?si=1rXzvBmgKoA6ODyB
Denna trailer för GTA San Andreas är 5/5.
Trailern för GTA 6 ligger på 3/5, första trailern fick kanske 3.5/5.
Jag fick bara "Meh" Känsla. Grafiken va snygg. Men vet ej om jag är så såld på storyn
Fanboy här. 10/5. Klockren. Det kommer bli episkt. Alla andra som säger något avvikande/negativt har således fel.
🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥
🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡
Satte en fyra. Ångrade mig DIREKT, borde satt en femma. Eller? Min invändning är att gameplay saknas, men på alla andra plan tyckte jag trailern är makalös. Är liksom redan investerad i karaktärerna utan att veta varför.
383 dagar kvar!
Jag satte också 4 av samma anledning: trailern saknade gameplay.
Det vi fick se ser sjukt bra ut dock.
Ännu en dag i paradiset.
Jag fick bara "Meh" Känsla. Grafiken va snygg. Men vet ej om jag är så såld på storyn
Till skillnad mot femmans fantastiska story med tre galningar som av någon anledning begår grova brott tillsammans?
Jag tycker det känns otroligt intressant med ett Bonnie and Clyde-tema.
Trailern kändes förutsägbar och jag jämförde min känsla med cyberpunk 2077 trailern som hade mig ovetandes och på tå. Trodde de skulle förnya sig på något sätt men det är samma slags degenerativa och dekadenta tema som jag faktiskt börjar känna är lite uttjatat.
Hoppas dock att gameplayen och mekaniken ska klämma till med något intressant
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Satte 1 då trailern är 30fps med dålig frame rate..... Dålig optimerat.
Är väl mer "dåligt prioriterat" i så fall (om man har mer än 30 fps som krav). Det kan ju vara tokoptimerat men fyllt med så mycket innehåll att det hindrar högre fps.
Till skillnad mot femmans fantastiska story med tre galningar som av någon anledning begår grova brott tillsammans?
Jag tycker det känns otroligt intressant med ett Bonnie and Clyde-tema.
Till skillnad mot femmans Trailer 2 som visar mer av galenskaperna man kommer få uppleva och verkligen introducerar karaktärerna så är 6ans trailer snooze fest. Karaktärerna känns extremt generiska och nästintill livlösa. Inget direkt som drog in en att vilja lära känna dom mer.
Fantastisk grafik med galen detaljrikedom.
Tyvärr utspelar sig Grand theft auto i modern stad vilket för mig är den absolut tråkigaste settingen. Den vill jag ju fly. Har även rätt svårt för att spela som gangster. Känns omotiverande och gör det svårt att roota för karaktärerna. Har försökt flera ggr med gta 4 o 5 men alltid samma visa. Jag vill liksom inte vara där.
Ta mig ut i rymden, postapokalypsen, western, fantasyn etc.
Till skillnad mot femmans Trailer 2 som visar mer av galenskaperna man kommer få uppleva och verkligen introducerar karaktärerna så är 6ans trailer snooze fest. Karaktärerna känns extremt generiska och nästintill livlösa. Inget direkt som drog in en att vilja lära känna dom mer.
https://www.youtube.com/watch?v=71OLdbq1SN0
Helt ärligt så är det ju en identiskt trailer med den vi fått nu. Mycket action, lite karaktärer och omgivningar. Upplägget mer eller mindre exakt samma.
Börjar Rockstar bli mätta och trötta?