Live på torsdag: Inet Dubbelklick med april månads bästa medlemsrecension

Robot
Live på torsdag: Inet Dubbelklick med april månads bästa medlemsrecension

För sista gången i den egna livesändningen (men inte på FZ) ska Inet utse månadens bästa medlemsrecension.

#dubbelklick, #inet, #månadens-medlemsrecension

Medlem

Bra recensioner den här månaden! Har fortfarande inte skärpt mig och skrivit någon på ett tag!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag blev sugen av att spela efter att ha läst recensionen om Super Mario Rpg

Medlem

Känns som lite väl billigt crowdsourcat content tycker jag.

Av typ 20 publicerade recensioner så får en av dom ett presentkort på 1000kr.
Bättre kan ni.

signatur

subterranean homesick alien

Dödgrävaren
Skrivet av Anton Q:

Känns som lite väl billigt crowdsourcat content tycker jag.

Av typ 20 publicerade recensioner så får en av dom ett presentkort på 1000kr.
Bättre kan ni.

Skrev recensioner redan innan presentkortet ens var ett alternativ... så det är ju bara en bonus om man skulle råka få något för det.

Medlem

Första månaden jag lyckats med att läsa alla recensioner! Kan ha berott på att jag hade några riktigt döda dagar på jobbet då inget hände. Men det ska man inte klaga på!

Själv skriver jag mest för att det är kul att ha en plattform att skriva på. Gjorde det professionellt förr men sen la den sidan ner, så det är kul att jag hittat en plattform igen
Det finns en speciellt sorts glädje i att skriva något som folk sen läser och har åsikter kring.

Medlem
Medlem
Skrivet av Atilaa:

Grattis!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Rattis!

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Holy guacamole! Efter att haft en superstressig dag på jobbet och komma hem och läsa detta fick mig verkligen att hoppa av glädje. Sånt himla stort tack!

signatur

Twitch: DrevlinsQuestLog
YouTube: DrevlinsQuestLog
Twitter: drevlinql

Skrivet av DrevSpieg:

Holy guacamole! Efter att haft en superstressig dag på jobbet och komma hem och läsa detta fick mig verkligen att hoppa av glädje. Sånt himla stort tack!

Man får gratulera! Läste din text nu och den var väldigt underhållande och finurlig! Nu fick man ytterligare ett spel till backloggen, tack för den

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Man får gratulera! Läste din text nu och den var väldigt underhållande och finurlig! Nu fick man ytterligare ett spel till backloggen, tack för den

Bara skoj när man lyckas rekomendera spel till folk. Något man saknar ifrån sin tid då jag jobbade på Game. Hoppas du får tid att spela det någon gång. Man vet aldrig med sin backlog. ;p

signatur

Twitch: DrevlinsQuestLog
YouTube: DrevlinsQuestLog
Twitter: drevlinql

1
Skriv svar