All good things must come to an end

Moderator

Tack för allt, Daniel! Jag var själv mycket orolig för vad som skulle hända med FZ när Calle slutade och en ny chef kom in, men du styrde skutan riktigt bra. Du har alltid varit trevlig att ha att göra med, öppen för nya idéer och tankar generellt, och bara en riktigt go och härlig människa.

Supertråkigt att se att du slutar, men vad du än tar dig an kommer det att bli toppen! Tack för allt, och ta hand om dig!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot

Tråkigt besked och så oväntat! Lycka till framöver

Medlem

Tråkigt! Lycka till med nästa steg i din resa

Medlem

Tråkigt för oss användare men lycka till med vad du väljer att göra.

Medlem

Men vad i helv.... ok, trist :/

Jag kommer framförallt att sakna din livsfilosofi "Var snälla mot er själva, var snälla mot varandra och spela lagom!".

Jag önskar dig all lycka i framtiden.

Är du med på någon mer fragzone-fredag?

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Nej, vad tråkigt! Fragzone-fredag kommer inte att vara sig likt utan ditt skägg och färgglada skjortor.

Tack för allt och lycka till med kommande utmaningar!

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Väldigt tråkigt att läsa. Är det med omedelbar verkan eller när är sista dagen?

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Det var trist att höra
Lycka till med allt! Glhf

signatur

Allätare

Tack <3 Må väl!

signatur
Dödgrävaren
Medlem

Tack för den här tiden och lycka till framöver ❤️

Medlem
Medlem

Tråkigt att höra och lycka till!

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Tråkigt att höra! Önskar dig all lycka till!

Medlem

Tack för din insats! Må nästa påv... chefredaktör fortsätta i samma anda!

Medlem

Tack för tiden! Vem tar över?

Medlem

Oavsett vad nästa jobb blir hoppas jag du dyker upp även där i helskägg och Amiga-tisha.

Medlem

Nej vad tråkigt. Först Sundelius o sedan du. Du kommer vara saknad. Tog ett tag o vänja sig med ny chefredaktör (haha, trots att jag inte jobbat för er, bara själva forum känslan). Hoppas det går bra i dina nya äventyr

/// Kram: C

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Press F to pay respects. We’ve lost a good one tonight.

Medlem

All lycka på färden.

Tack för denna tid.

Medlem

Men har det hänt något?
Detta känns så otippat och hastigt på något sätt? Du har varit saknad de senaste Fragzone-Fredag men hoppas framtiden har något trevligt att erbjuda. Lycka till. 💕

NuZ
Testpilot

Var en ära att få träffa dig och prata under testpilot-träffarna. Lycka till nu vad du än hittar på!

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av vamp:

Press F to pay respects. We’ve lost a good one tonight.

F

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Tråkigt att höra! Men ta hand om dig, bror. Och lycka till i (gaming)framtiden. <3

Medlem

Otroligt tråkigt för Fz, stor förlust för oss alla! Men önskar dig all lycka i framtida äventyr. Och jag förväntar mig fortfarande att ta fler öl med dig på framtida Moderskepp! Måste ju se vilka nya shyssta tishor du lyckas hitta!

Lycka till i framtiden!

Medlem

Första april har redan varit!!!!

Medlem

Men va fan....trodde 1:a april redan varit...

Lycka till din gamla pälsboll!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag som tycker det känns som du nyligen börjat! (Tiden går för fort.)

Riktigt tråkigt för oss på FZ, du lyckades passa in på ett väldigt fint sätt när vi precis förlorat både Jocke och Calle. Varmt lycka till på nästa nakenstrand!

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Men lägg av : (

<3

signatur

Halo kompis!

Medlem

Det är nu Joakim Bennet helt plötsligt kommer tillbaka, klädd som Indiana Jones. Nej men helt ärligt, du har varit så jäkla underbar Daniel. Väldigt få som ändå kunde fylla tidigare skor och du gjorde det galant, kändes helt organiskt när du hoppade in/tog över som chefredaktör.

Lycka till nu och tack för allt.

Skriv svar