All good things must come to an end
Tack för allt, Daniel! Jag var själv mycket orolig för vad som skulle hända med FZ när Calle slutade och en ny chef kom in, men du styrde skutan riktigt bra. Du har alltid varit trevlig att ha att göra med, öppen för nya idéer och tankar generellt, och bara en riktigt go och härlig människa.
Supertråkigt att se att du slutar, men vad du än tar dig an kommer det att bli toppen! Tack för allt, och ta hand om dig!
Men vad i helv.... ok, trist :/
Jag kommer framförallt att sakna din livsfilosofi "Var snälla mot er själva, var snälla mot varandra och spela lagom!".
Jag önskar dig all lycka i framtiden.
Är du med på någon mer fragzone-fredag?
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Nej, vad tråkigt! Fragzone-fredag kommer inte att vara sig likt utan ditt skägg och färgglada skjortor.
Tack för allt och lycka till med kommande utmaningar!
Tack <3 Må väl!
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Nej vad tråkigt. Först Sundelius o sedan du. Du kommer vara saknad. Tog ett tag o vänja sig med ny chefredaktör (haha, trots att jag inte jobbat för er, bara själva forum känslan). Hoppas det går bra i dina nya äventyr
/// Kram: C
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Press F to pay respects. We’ve lost a good one tonight.
F
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Det är nu Joakim Bennet helt plötsligt kommer tillbaka, klädd som Indiana Jones. Nej men helt ärligt, du har varit så jäkla underbar Daniel. Väldigt få som ändå kunde fylla tidigare skor och du gjorde det galant, kändes helt organiskt när du hoppade in/tog över som chefredaktör.
Lycka till nu och tack för allt.