Spel till surfplatta? Jag har köpt Samsung Galaxy A9 och A9+

Medlem
Spel till surfplatta? Jag har köpt Samsung Galaxy A9 och A9+

Jag har köpt en Samsung Galaxy A9 för 570kr, 4gb och en A9+ för 2200kr, med 8gb ram och 128gb lagring.

Vilka spel och appar bör man skaffa?

Jag har alla streamingtjänster. Och alla Nintendos Android spel har jag. Pokemon kortspel är någon jag tänkänkte spela, fast jag är helt värdelös. Och A9+ mest för streaming.

11 tum känns nästan för stort för att spela något annat än slöa simulator spel och kortspel.

Medlem

Groove Coaster är ett underbart musikspel.

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

Testat Balatro?

Medlem

Gillade monument valley och lara croft go.
Tror strategiska rpgs borde funka bra, typ final fantasy tactics. Samt rytmspel.

Min nästan-treåring rekommenderar Bolibompa-appen.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Netflix har överraskande många titlar som går plöja ner tid i.
Jag har främst spelat 'Into the breach', 'Terra Nil' samt 'the case of the Golden idol'.
De två förstnämnda är båda strategispel.(Utmanövrera jättebaggar från Yttje Jymden eller försöka återställa natur i en skitig framtid/samtid?)
Golden idol är mer en klurifaxvariant där man ska pussla ihop vad som hänt i flera olika mordscenarier i en lång rad av händelser som rör en mystisk relik.

Sedan verkar det finnas en hel del andra bra spel som kaanske, med lite vilja, går spela på platta: Deaths door, dead cells mfl.

Gillade Terra Nil bäst av dessa - rekommenderas!

Skrivet av Strömming:

Netflix har överraskande många titlar som går plöja ner tid i.
Jag har främst spelat 'Into the breach', 'Terra Nil' samt 'the case of the Golden idol'.
De två förstnämnda är båda strategispel.(Utmanövrera jättebaggar från Yttje Jymden eller försöka återställa natur i en skitig framtid/samtid?)
Golden idol är mer en klurifaxvariant där man ska pussla ihop vad som hänt i flera olika mordscenarier i en lång rad av händelser som rör en mystisk relik.

Sedan verkar det finnas en hel del andra bra spel som kaanske, med lite vilja, går spela på platta: Deaths door, dead cells mfl.

Gillade Terra Nil bäst av dessa - rekommenderas!

Har kört en hel del Dead cells på plattan, fungerar utmärkt så länge man kör med handkontroll. Vilken som helst Bluetooth handkontroll fungerar

1
Skriv svar