Efter AC Shadows-framgången har Ubisoft försenat flera av sina "största produktioner"
Från källan som postas i inlägget ” We’d like to note, though, that Assassin’s Creed Shadows is no disaster — nor is it a smash hit. It is selling OK.”
Men vad kan man förvänta sig av ett nytt konto som postar negativt om Ubisoft med en screenshot från en Reddit som heter ”fuckubisoft”.
Sunt, tycker jag. Jämfört med flera andra i serien tycker jag att AC Shadows var riktigt stabilt tekniskt sett. Att Ubisoft försenar för att polera är bra. Sen får dom gärna krympa spelen och göra dom mer dynamiska (tänker väl främst på Assassin's Creed här, då Shadows är färskt i minnet).
En Bamseponny av folket
Från källan som postas i inlägget ” We’d like to note, though, that Assassin’s Creed Shadows is no disaster — nor is it a smash hit. It is selling OK.”
Men vad kan man förvänta sig av ett nytt konto som postar negativt om Ubisoft med en screenshot från en Reddit som heter ”fuckubisoft”.
Så alla artiklar om att Shadows var en succé var fake?
Vad baserar ni "Framgång" på? Finns väl inga siffror från Ubisoft som säger att det är en framgång. Vi vet varken hur många sålda exemplar där är eller vad utvecklingen kostat.
Nej men vore det inte en framgång så skulle vi nog hört aktieägarna och stora delägare ropa högt av förtvivlan vid det här laget.
Ubi våga bara dra in Div3. Då vore inte livet värt att leva. Satsa allt ni har på Massive och det istället.
9070 XT
9800X3D
Så alla artiklar om att Shadows var en succé var fake?
I en tid med prenumerationstjänster går det inte att svara på genom försäljningen. Det vi vet är att försäljningen är ok.
I en tid med prenumerationstjänster går det inte att svara på genom försäljningen. Det vi vet är att försäljningen är ok.
Så alla artiklar om att AC: Shadows var en succé var alltså fake och lögn.
Told you so.
Nu erkänner ju källan själv att deras data baseras på best guesses och trender och inte faktiskt försäljningsdata, speciellt inte för ps5. Sen även att det saknas info för ubistore, xbox och andra tjänster så som amazon luna. Så jag tror slutsatsen är som alltid - Vi vet inte, vilket alla borde säga oftare istället för spekulera.
Så alla artiklar om att AC: Shadows var en succé var alltså fake och lögn.
Told you so.
Nu erkänner ju källan själv att deras data baseras på best guesses och trender och inte faktiskt försäljningsdata, speciellt inte för ps5. Sen även att det saknas info för ubistore, xbox och andra tjänster så som amazon luna. Så jag tror slutsatsen är som alltid - Vi vet inte, vilket alla borde säga oftare istället för spekulera.
"Vi vet inte". Så alla artiklar om att det var en succé var således fake och lögn?
Aktien efter investerarmötet:
Antingen ljuger Ubisoft tillsammans med speljournalisterna eller så ljuger aktien. Jag vill veta vem det är som ljugit.
De säger säger att det säljer bra för att bygga kredibilitet och sälja lite mer
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
"Vi vet inte". Så alla artiklar om att det var en succé var således fake och lögn?
https://pbs.twimg.com/media/Gq_QC4BXgAAtrH0?format=jpg&name=m...
Antingen ljuger Ubisoft tillsammans med speljournalisterna eller så ljuger aktien. Jag vill veta vem det är som ljugit.
Du ljög när du postade Reddit-inlägget
https://pbs.twimg.com/media/Gq_QC4BXgAAtrH0?format=jpg&name=m...
Så aktien föll efter att Ubisoft sa till investerarna att de kommer att försena ett flertal av sina spel?
Så förvånande.
Vet inte riktigt hur man får det till ett bevis för att Shadows inte skulle varit en succé dock.
dom här kommentarerna kommer vara helt civila och det kommer inte bli något bråk om Assassins Creed shadows
/doubt
Hehehe, japp!
Nyreggat konto=✅
Bashar Acs=✅
Inväntar kommentar om att allt beror på DEI 😁
Du ljög när du postade Reddit-inlägget
Hur ljög jag? Jag skrev inte ens nåt i det inlägget. Jag postade en bild.
Så aktien föll efter att Ubisoft sa till investerarna att de kommer att försena ett flertal av sina spel?
Så förvånande.
Vet inte riktigt hur man får det till ett bevis för att Shadows inte skulle varit en succé dock.
Nej. Varför tror du det? Aktien föll när Ubisoft berättade för investerarna hur många kopior de sålt under det här räkenskapsåret.
Hehehe, japp!
Nyreggat konto=✅
Bashar Acs=✅
Inväntar kommentar om att allt beror på DEI 😁
Vadå allt beror på DEI? Är det därför Ubisoft och Spelmedia ljuger?
Hur ljög jag? Jag skrev inte ens nåt i det inlägget. Jag postade en bild.
Nice då har ingen ljugit. För alla har postat siffror och gjort egna personliga tolkningar av dem, även Ubisoft.
dom här kommentarerna kommer vara helt civila och det kommer inte bli något bråk om Assassins Creed shadows
/doubt
Ser mer i spänning fram emot alla som försvarar Ubisoft. Hysteriskt roligt.
som vilka? förstår inte ens varför folk orkar bråka om det här. om man inte gillar AC shadows bara ignorera nyheten och om man gillar det så kan man ju bara säga "nice" eller nåt och sen göra nåt annat. men nä man måste attackera personer med andra åsikter än sig själv
Nej nej, att inte dela din åsikt är inte att försvara Ubisoft.
Snälla låt oss ha något vettigt diskussionsklimat kvar, vi behöver inte polarisera precis allt! 😩
Mao inte en succé. Tack.
som vilka? förstår inte ens varför folk orkar bråka om det här. om man inte gillar AC shadows bara ignorera nyheten och om man gillar det så kan man ju bara säga "nice" eller nåt och sen göra nåt annat. men nä man måste attackera personer med andra åsikter än sig själv
Jo, för bara en sida gör det... Låt mig gissa, de som gillar Shadows är på "rätt sida historien"?
I drank what?
Mao inte en succé. Tack.
Inget vet.
Mao inte en succé. Tack.
Jo, för bara en sida gör det... Låt mig gissa, de som gillar Shadows är på "rätt sida historien"?
Vad då "rätt sida historien" ?
Det är ju bara ett spel lol bara spel om man gillar det eller ignorera om man inte gör det