Tidernas bästa Assassin's Creed är Black Flag
Köpte Black Flag förra året för att jag var sugen på lite äldre assassins creed men tyvärr är det väldigt dåligt optimerat för nyare datorer. Laggar pung även fast jag har en 4070 Ti och i5-13600K
Det ryktas ju om att en remaster/remake är på ingång så bättre lycka snart kanske?
Jump in.
Snarare så att det var bättre förr. Jag hade förväntningar på spelet efter att ha läst om det och sett gameplay. Hade inte tidigare sett nån röra sig så smidigt i ett spel, det här spöade t o m Persiska prinsen. Gamespot gav det 9 och skrev att det är en vacker och spännande upplevelse man kommer minnas i många år framöver.
Jo, jag har ju förstått att det finns en del som tycker så och respekt till er för det.
Jag kan också se att efter typ 2015 så åldras spel definitivt bättre än innan dess.
För egen del har jag dock svårt att se ens någon enstaka del som vart bättre förr och jag har själv aldrig, under mina 50 år i livet haft roligare med spel än jag har nu, eller fler spel som verkar intressanta att se fram emot, än nu.
Det här är en spelserie som jag aldrig fastnat för. Spelen har alltid varit snygga och tekniskt imponerande. Men när man sätter sig med handkontrollen i handen så känns det som att jag spelar ngt generiskt, själlöst, repetitivt och helt intetsägande. Bryr mig aldrig om någon karaktär och är inte sugen på att ta mig vidare i spelet.
Testade även Black Flag vars tema är härligt, men efter en stund tröttnade jag på det också.
Har fått inse att denna spelserie inte är för mig. En insikt så god som någon.
Hur kan Mirage ligga sist? Väldigt förvånande.
Hur kan Rouge få så lågt? Det var jävligt bra.
Håller med båda i sak, men det får inte så himla lågt snitt ändå. Längst bak, javisst, men samtidigt snudd på "bra" i snitt (bara strax under).
Själv skulle jag placera Syndicate längst ner. Det fångade mig aldrig riktigt. Bleka huvudpersoner, blekare antagonist, bedrövlig modern setting.
En Bamseponny av folket
Det här är en spelserie som jag aldrig fastnat för. Spelen har alltid varit snygga och tekniskt imponerande. Men när man sätter sig med handkontrollen i handen så känns det som att jag spelar ngt generiskt, själlöst, repetitivt och helt intetsägande. Bryr mig aldrig om någon karaktär och är inte sugen på att ta mig vidare i spelet.
Testade även Black Flag vars tema är härligt, men efter en stund tröttnade jag på det också.
Har fått inse att denna spelserie inte är för mig. En insikt så god som någon.
Låter inte som du spelat Ezio triologin.
Köpte Black Flag förra året för att jag var sugen på lite äldre assassins creed men tyvärr är det väldigt dåligt optimerat för nyare datorer. Laggar pung även fast jag har en 4070 Ti och i5-13600K
Möjligtvis PhysX som spökar, testade du stänga av PhysX?