Final Fantasy Tactics-remastern har äntligen utannonserats

Robot
Final Fantasy Tactics-remastern har äntligen utannonserats
Medlem

Wohoo! Satt igår o kollade upp hur man bäst kan spela FFT med modern hårdvara, antar att jag bara ska vänta till September istället

Testpilot
Medlem

Oooooh, fan vad roligt! Det här blir lätt ett köp efter sommaren.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Ni har en Play-knapp i tumbnailen men ingen video i artikeln. Konstigt.

Skribent
Skrivet av pazu:

Ni har en Play-knapp i tumbnailen men ingen video i artikeln. Konstigt.

Fixat 👍

Ett av mina spel som jag skäms över att inte ha spelat än (Har ändå PSP-verisonen). Så det blir lätt ett köp på release.

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Kul, aldrig kört FF:Tactics, på tiden man ändrar på det

Medlem

Ett av de absolut bästa spel jag spelat!

Medlem

Jag minns det som väldigt svårt så det är välkommet med fler svårighetsgrader

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Kul, aldrig kört FF:Tactics, på tiden man ändrar på det

rekommenderas! Utspelas i samma värld som FFXII: The zodiac age. Ivalice.

Mest intressant för mig är om de ändrat balansen något eller om folk fortfarande kan osta sig igenom spelet med bara archers.

Medlem

Aldrig spelat Final fantasy tactics men hört så många som säger att det är extremt bra. Kanske blir att köra denna version då i oktober.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

rekommenderas! Utspelas i samma värld som FFXII: The zodiac age. Ivalice.

Mest intressant för mig är om de ändrat balansen något eller om folk fortfarande kan osta sig igenom spelet med bara archers.

Fränt!! FF12 håller jag som en av favoriterna bland FF-spelen, dock pga fighting-systemet och inte storyn🙈

1
Skriv svar