Pragmata visar strider som varvar skjutande med hackning
Ser ju ganska häftigt ut, men kan inte låta bli att känna lite obehag över den där androiden som ser ut som en liten flicka. Det får mig att tänka på den där anime tropen där små flickor egentligen är tusen år gamla drakar och jag blir lite rädd för vad internet ska göra med det här. Är det bara jag? 👀
Ser ju ganska häftigt ut, men kan inte låta bli att känna lite obehag över den där androiden som ser ut som en liten flicka. Det får mig att tänka på den där anime tropen där små flickor egentligen är tusen år gamla drakar och jag blir lite rädd för vad internet ska göra med det här. Är det bara jag? 👀
Ja det är bara du. Släpp de där tankarna. Det är inte bra att tänka på sånt där. Man blir bara yr. förvirrad och får obehag.
Den som vet vet.
Ja det är bara du. Släpp de där tankarna. Det är inte bra att tänka på sånt där. Man blir bara yr. förvirrad och får obehag.
Förvirrad är nog inte rätt ord, tror vi båda vet hur många creeps det finns där ute. Men visst kan det vara nyttigt att blunda för den hemska verkligheten ibland, jag har bara svårare för det när det gäller barn. För även om det bara är spel eller anime så läcker det lätt ut till verkligheten. Men det här känns inte som rätt forum för såna diskussioner så jag låter det vara nu.
Alltså flickans hår är det bästa jag sett i något spel någonsin. Har alltid stört mig på hår i spel. Detta är första gången jag blev överraskad av hur verklighetstroget det är
Håret är det bästa jag sett med. Både i cut scen och in game. Grafiken överlag ser toppen ut, detta och The Expanse spelet blir givet köp.