Senaste inköp av vad som helst

Medlem
Medlem

https://jysk.se/kontor/gamingstolar/gamingstol-hallum-med-ben...
Blev en ny data stol mycket bekväm med infällt fotstöd både min rygg och nacke behöver den nya stolen.

Medlem

https://www.webhallen.com/se/product/363947-Samsung-Galaxy-Ta...

2999kr som hittar. Den sänktes till 5000 innan i år och nu 2999kr. Köpte en A9+ för 2 månader sedan men kunde inte låta bli.

Tyckte det slutligen var dags för en 3D-skrivare så blev en P1S från Bambu Lab.

Så nu går jag mest runt i lägenheten och letar problem som kan lösas med apparaten

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
T-shirt
Medlem

Moddade Xbox med 4 kontroller, 300kr. Dock så funkar inte den ena sändaren på den trådlösa, och ena trådlösa har sjuk drift. Båda fattas toppen av vänstra spaken.

The Duke är riktigt ovekväm

Medlem

500kr

Medlem

Kobo Libra Colour

Jag har haft en Kindle från cirka 2013, men både batteriet och jag har tröttnat på Amazon.

Den här är mycket mer öppen och det går dra ner något från exempelvis GitHub för att finjustera saker utifrån sina egna preferenser. Men som bas är det inget fel på den, bara att det finns extra möjligheter och det uppskattar jag.

Den har färg. Det är urtvättade färger precis som man kan förvänta sig av en E-ink display. Men att se bokomslagen i färg är trevligt, men allra mest när man vill glo serietidningar. Man får en god hint om hur det ska se ut i färg, sen fyller hjärnans fantasi i resten.

Jag köpte en penna till, Kobo har egna pennor som är dyra, men jag köpte en Metapen M1 istället. Den funkar jättebra bra och är cirka 300 kronor billigare.
Den har också magnet i sig så den fäster på kanten på plattan.

Med pennan kan man bland annat (förutom understryka text, rita och sudda) skapa anteckningsböcker. Dagbok, inköpslista eller vad man nu vill använda det till. Dessa går sedan att exportera till PDF eller Word-fil. Jag tycker den fungerar bra till det med fördelen att den är så lätt.

Tråkigast med den är att inte alla bibliotek stödjer "Overdrive", vilket gör det möjligt att låna från kommunens bibbla. Vissa kommuner har det, andra inte.

Medlem

https://www.corsair.com/se/sv/p/gaming-headsets/ca-901123e-ww...
är på ingång. ville bara berätta, är så uppspelt 😊. bilder kommer på förpackningen och headsetet då det dyker upp

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Fiskars

Medlem
It's not a lake, it's an ocean

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

😀

Medlem

Köpt mig en stor kudde (90x50) med örngott samt en trådlös mus för att testa.

Medlem

En bild kommer senare på själva headsetet.

Bara 1300kr från Corsair. Billigare än standard versionerna, why? 🤔

Ska försöka få till en snygg lch skarp bild då den är utanför förpackningen.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skriv svar