FZ High Score – Wuchang: Fallen Feathers-betyget spikat!
Jahopp, ännu en nolla… gissade 85, chansade på att det skulle slå som Wukong.
Ligger stadigt på plats 231 💪
Man ska tänka positivt.
Haha samma här, spelet såg ju verkligen ut som en Wukong stänkare men ack så fel det blev
Gissade på 81, så lite poäng blev det.
Efter att ha spelat ett bra tag nu så tycker jag personligen att 75 är i det lägsta laget, det förtjänar några snäpp högre. Ska väl inte säga för mycket innan jag är klar, men hittills är det är sämre än Lies of P men bättre än Lords of the Fallen.
The more I practice, the luckier I get.
Missade grovt - gissade 88. Rasar ut från topp 100...
Gissade ännu högre, sjönk från 14 plats till 40. Inte bra med två nollor i rad.
En glad kalmarit boende på Gotland!
Gissade ännu högre, sjönk från 14 plats till 40. Inte bra med två nollor i rad.
Ouch! Tror jag tog min första nolla nu, men det är ju inte försent att få fler. Plats 139 nu, men lär klättra i morgon hoppas jag.
Jahopp, ännu en nolla… gissade 85, chansade på att det skulle slå som Wukong.
Ligger stadigt på plats 231 💪
Man ska tänka positivt.
I've got you beat! Jag trodde att det här var Wukong. Eller en expansion iaf. Kanske borde ha orkat kolla en trailer innan jag tippade (86).
Plats 285 för övrigt 😬
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
I've got you beat! Jag trodde att det här var Wukong. Eller en expansion iaf. Kanske borde ha orkat kolla en trailer innan jag tippade (86).
Plats 285 för övrigt 😬
Trodde också det hade något med Wukong att göra… ser likadant ut, verkar vara samma mytologi, samma genre… sen kanske jag också borde kollat någon trailer eller läst någon artikel innan jag chansade ”Wuchang = Wukong” 😅