Halo: Reach använder inte Natal

Robot
Medlem
Halo: Reach använder inte Natal

Lite synd. Inte att Natal skulle vara den enda kontrollen. Jag tror att om man kombinerar Natal och kontroll skulle det bli riktigt nice


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Inaktiv

Fan vad synd nu får man inte se 12åringar flänga runt med armarna. Hade säkert blivit ett par patetiska filmer på youtube.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

inte förvånande, då halo serien är en säljare, natal är en ofärdig fantasi produkt, varför satsa på nåt som kanske inte fungera när man vill sälja en produkt i mängder.

Medlem

Är det bara jag som inte förstår hur de har tänkt sig att man ska kunna röra sig i shooters eller liknande med Natal? Ska man gå på stället eller något sånt? Eller kommer det bara finnas railshooters i framtiden?

Medlem
Skrivet av Stenis!:

Tack!

Instämmer.

Inaktiv

Köp direkt!

Halo passar bäst i handen!

Medlem

Tack ! Tack ! Tack ! Tack ! ( lite natal interaktion skulle vara bra )

Medlem

skräpspel ändå, så care


signatur

Retro.

Inaktiv
Skrivet av Golvis:

skräpspel ändå, så care

Så miljontals människor köper alltså ett skräpspel?

Låter konstigt xD

Medlem
Skrivet av Golvis:

skräpspel ändå, så care

Håller helt klart med

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Golvis:

skräpspel ändå, så care

Så miljontals människor köper alltså ett skräpspel?

Låter konstigt xD

Inte särskilt, de flesta har dessvärre låga krav ^^


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Golvis:

skräpspel ändå, så care

Så miljontals människor köper alltså ett skräpspel?

Låter konstigt xD

Inte särskilt, de flesta har dessvärre låga krav ^^

sant där, se på crysis. crap inslaget i presentpapper

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Golvis:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Golvis:

skräpspel ändå, så care

Så miljontals människor köper alltså ett skräpspel?

Låter konstigt xD

Inte särskilt, de flesta har dessvärre låga krav ^^

sant där, se på crysis. crap inslaget i presentpapper

Japp, finns många


signatur

Retro.

Medlem

aldrig fattat folk som tycker om halo 1 men gnäller på 2 o 3, när dom ett typ nästan samma sak men bätre=P Halo är den bästa fps serien om man inte tittar på pre 2000 XD.

Medlem

Halo är bästa FPS som finns till konsol, det är det som är spelseriens storhet. Inte bara hjärndöd action utan sto0ry, varierade vapen, många fordon etc. Får PC/konsolspel som BF, CoD m.fl. se ut att ha fastnat i tidigt 90-tal när det gäller design och spelmöjligheter.

Är glad att de skippade Natal, vore ytterst jobbigt att se en dåligt implementerad Natal-sekvens mitt i alla action. Gör separata spel för Natal och lämna de bra spelen ifred, mario, zelda etc. kan få njuta av den kontrollen...

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Halo är bästa FPS som finns till konsol, det är det som är spelseriens storhet. Inte bara hjärndöd action utan sto0ry, varierade vapen, många fordon etc. Får PC/konsolspel som BF, CoD m.fl. se ut att ha fastnat i tidigt 90-tal när det gäller design och spelmöjligheter.

Är glad att de skippade Natal, vore ytterst jobbigt att se en dåligt implementerad Natal-sekvens mitt i alla action. Gör separata spel för Natal och lämna de bra spelen ifred, mario, zelda etc. kan få njuta av den kontrollen...

Aye, bästa till konsoll, det utesluter ju inte att det är skräp i vilket fall ^^


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Sille:

aldrig fattat folk som tycker om halo 1 men gnäller på 2 o 3, när dom ett typ nästan samma sak men bätre=P Halo är den bästa fps serien om man inte tittar på pre 2000 XD.

Om du tycker HALO är det bästa FPS spelet.

Så har du missat BF, CS och COD.
Mycket större än det skit spelet med massa skit. Ush hatar det förbannade spelet.

Medlem

cs e skräp dessutom bara en mod.... cod e inte mycket bättre men bf1942 e bra, dessutom är inte cs e typ 98? bf 2000 cod 2000? dessutom va cod en mohaa wanna be.

1
Skriv svar