Kl. 18 – Mafia: The Old Country på FZ Play!

Robot
Kl. 18 – Mafia: The Old Country på FZ Play!

@Wakkaah tar reda på om sicilianska kvinnor är farligare än hagelgevär.

#fz-play, #mafia-the-old-country

Medlem

Men ingen recension?

Redaktör
Skrivet av bluebird:

Men ingen recension?

Kommer tidigt nästa vecka. Vi fick inte kod förrän i går, trots ihärdigt tjat från från sida.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Kommer tidigt nästa vecka. Vi fick inte kod förrän i går, trots ihärdigt tjat från från sida.

Tråkigt. Fler är drabbade. Jag gillar spelet skarpt hittills.

Redaktör
Skrivet av AELDSTAR:

Tråkigt. Fler är drabbade. Jag gillar spelet skarpt hittills.

Mm, såg att Eurogamer blev utan också. Surt. Samtidigt har de ju ingen skyldighet att dela ut recensionskoder, men det blir skevt när vissa får och andra blir utan.

signatur
Moderator

Det ska bli spännande att få uppleva ett digitalt Sicilien ur en mafiosos ögon!

Medlem

"sicilianska kvinnor är farligare än hagelgevär."
Efter att ha sett White Lotus säsong 2 verkar det vara många galna turister på Sicilien också

Moderator

Det är för varmt för full kostym med kritstreck. Men kanske bjuder jag åtminstone på några Sicilianska toner precis i början av streamen. 😎

Medlem

3min kvar,,, popcornen är klara

Medlem

Såg ett par timmar av spelet igår och det lämnar iaf ingen önskan att spela själv. Ser stelt och linjärt ut och storyn verkar oerhört tråkig.

Bra röstskådespel dock och vackra mljöer, spelet kanske blir bättre längre fram.

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator

Tack för en otrolig stämning till alla som var med i chatten under kvällens stream.

Jag är stormförtjust i spelet. Tycker att berättande och dialogerna är otroliga. Bra story! spelmekaniken de första timmarna av spelet är inget vi inte redan sett. Men gör sig bra i just ett mafiaspel.

Som utlovat är här min favoritsång med en av 1900-talets mest fantastiska sångare:

Medlem

Jag tar nog och beställer hem spelet. Denna genre passar mig och det var förvånansvärt lågt lanseringspris

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Jag tar nog och beställer hem spelet. Denna genre passar mig och det var förvånansvärt lågt lanseringspris

Finns med ca 50kr rabatt på Geen man gaming och aktiveras på Steam. Köpte själv därifrån nu.
https://www.greenmangaming.com/games/mafia-the-old-country-pc...

Medlem
Skrivet av MickeV:

Finns med ca 50kr rabatt på Geen man gaming och aktiveras på Steam. Köpte själv därifrån nu.
https://www.greenmangaming.com/games/mafia-the-old-country-pc...

Tack så mycket, jag kör på skiva till PS5. Finns för 449 sek där. Jag har slutat uppgradera datorn så jag spelar nästa inte PC längre

Medlem

Fick hem mitt ex i brevlådan i morse.. blir inget spel idag då andra roligheter ligger på att göra listan men imorgon drar jag nog igång

Medlem

Började spela igår på PS5 och är positivt överraskad, hade blandade förväntningar då dom inte direkt haft så mycket marknadsföring innan vad jag kunnat se vilket kan kännas lite oroväckande nära launch.

signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Vad jag ser, har det fått bra betyg, man har försökt att göra ett enkelt och underhållande spel, inte en GTA6 ute på landsbygden.

signatur
1
Skriv svar