Infinity Wards nästa ett MMO?

Inaktiv

Vill ha Vietnam spelet!

Medlem

Haha ska IW sköta hand om ett MMO? No dedicated servers till ett mmorpg kan nog leda till trubbel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas på Call of duty MMO i Första världskrigs miljö ! Fan vad najs de skulle va ^^

Medlem
Skrivet av Remus:

Så jag anar ett tjockt DLC med 5 timmar extra SP speltid och minst 5 nya MP banor! Eller en expansion??

Shiet, du är optimistisk. Jag drog igenom SP-delen på 4,5 timme och då stressade jag mig inte ens igenom utan tog det ganska lugnt samt att jag dog ett flertal gånger på några banor. Så släpper de ett DLC så lär ju en eventuell SP-del vara max 1 timme eller något.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Inaktiv
Skrivet av Darkst@r:
Skrivet av Tpiom:

Call of Duty Online?! YES!

Vore riktigt coolt om det kom. Blizzard börjar slöa med WoW, och inga fler MMO (bra) spel kommer inom snar framtid så... varför inte?

Vet inte vad som är snar framtid för dig men... SW:TOR?

Jag säger som någon i en annan tråd sa a la south park: FUCKA YOU INFINITY, FUCKA YOU WARD

Som ett troget fan till KotOR I och II vägrar jag spela det. Dessutom ser det ganska taskigt ut. EA och LucasArts tillsammans låter som en dålig idé.

Har en känsla att de Amerikanska krigen från 50-90-talet kommer inte riktigt... bli kul. Den perioden är inte min favorit


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Hoppas att Treyarch tar läger till dect server till pc och så att man kan moda och göra maps ect :>


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Personligen hoppas jag att folk inser att är det något COD spel man ska spela online så är det COD4 aka MW1 slår MW2 i alla fall med Punkbuster istället för Vac med balanserade vapen istället för dubbla hagel gevär och DEDIKERADE SERVRAR MED FULL MOD SUPPORT!!!!!!!!!!!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

har aldrig spelat nåt mmo men old republic blir nog det första tror jag
ett riktigt bra vietnam spel är inte fy skam med tanke på en del halvmisslyckade lir så

Medlem

Nä fy f-an för djungelkrig, så tråkigt! men där i mot som nån annan skrev här, ett 1a världskrig skulle va mums...

Medlem
Medlem
Skrivet av BADBOY-66:

Nä fy f-an för djungelkrig, så tråkigt! men där i mot som nån annan skrev här, ett 1a världskrig skulle va mums...

1:a världskriget var rätt stelt. Jag tror inte det hade blivit mycket till spel.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Mest intressanta just nu är faktiskt jumpgate typ som eve men inte lika hardcore vad jag förstått samt attt du styr rymdskeppet mer direkt istället för att som i eve klicka dig fram


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar