Nytt Transformers-spel

Medlem
Nytt Transformers-spel

Oh nej! Inte ett utan Megan fox! /Facepalm

Medlem

Älskar Transformers men hatar filmerna... Tycker M B pissade på transformers i och med filmerna.

Vågar man hoppas på en seriös nystart med folk/robotar som dör och lite djupare handling med troligare scenario?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Älskar Transformers men hatar filmerna... Tycker M B pissade på transformers i och med filmerna.

Vågar man hoppas på en seriös nystart med folk/robotar som dör och lite djupare handling med troligare scenario?

Mja, första tyckte jag faktiskt var helt okej. Men det var kanske för att jag startade filmen helt utan förväntningar. Andra däremot är så kass, handligen är extremt tunn och det enda som gör igenom hela filmen är att animera större och större fighter mellan robotarna.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av Fearnox:

Älskar Transformers men hatar filmerna... Tycker M B pissade på transformers i och med filmerna.

Vågar man hoppas på en seriös nystart med folk/robotar som dör och lite djupare handling med troligare scenario?

Mja, första tyckte jag faktiskt var helt okej. Men det var kanske för att jag startade filmen helt utan förväntningar. Andra däremot är så kass, handligen är extremt tunn och det enda som gör igenom hela filmen är att animera större och större fighter mellan robotarna.

Håller med, första var bra. Andra var inget vidare.. men hade väll nått roligt skämt.

Medlem

Största irritationsmomentet är att för varje nyproduktion av transformers som kommer så är det alltid mycket ändringar. Jag menar, visst Megatron, Optimus, starscream och bumblebee är alltid med men det är ju lik förbannat helt fel. Jag undrar varför det ska vara så svårt att göra gamla hederliga "Transformers Generation one" med RÄTT bakgrunds story och RÄTT antal karaktärer. Fast iofs det kanske blir lite dyrt att rendera eller "animera" ett 100 tal Bots...

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Vågar man hoppas på en seriös nystart med folk/robotar som dör och lite djupare handling med troligare scenario?

Dude, det handlar om robotar från rymden som förklär sig till fordon... Hur djupt och troligt tror du det kan bli?

Medlem

Vad förvandlar sej en Transformers till när den inte har bilar/annat att härma?


signatur

yolo

Medlem

Usch för Megan Fox.

1
Skriv svar