Trailer för World of Warcraft 3.3

Robot
Medlem
Trailer för World of Warcraft 3.3

Bra gjort av Blizzard som vanligt. Synd att man inte raidar. :>

Medlem

Fan vad coolt, synd att det krävs att man spelar så jävla mycket om man vill vara med och raida highend content.

Medlem

Blir allt till och lvla upp prästen så man får känna på denna killen också Var dum och sålde mitt förra acc.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Nu vart man ju lite sugen


signatur

iObject!

Medlem

läste "Fail of the Lich King"

Inaktiv

Jag fick gåshud av trailer, alltid grymma videos från Blizzard. Hoppas filmen Warcraft blir bra.

Medlem
Skrivet av bävern:

läste "Fail of the Lich King"

Samma här! Bra trailer som vanligt, Blizzard!

Medlem

Nu är ju WoW och CS religion i Sverige, men inte var detta något att hänga i den kommande julgranen. Trailern kändes som vilket barnprogram för 8-10 åringar som helst som brukar gå på lördag och söndagsmornar mellan 7-10. Tyckte i så fall att releasetrailern för Lich King var avsevärt bättre.
Sedan är det lite lustigt att LOTRO kan släppa en expansion med bl a ett nytt mycket flexibelt skirmish system (som är en riktig höjdare i mitt tycke) utan att det nämns en rad om det på Fz. Jo, jag skickade in tips om det.....:)

Medlem

Hur kan ni få gåshud av denna tecknade disneytrailer? Kunde ju lika gärna varit releasefilmen för Lilo & Stitch 3..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Oj oj oj. Riktigt bra trailer men Blizzard har förstört allt som har med Warcraft att göra.

Alla onda karaktärer har blivit invalida, sega och efterblivna onda karaktärer. Vad gjorde Illidan för något? Satt i Black Temple och peta sig i näsan tills han blev ner stucken av 25 hjältar och Maeiv Shadowsong.

Kaelthas? Dog först i Tempest keep men kommer tillbaka som en rutten zombie som försöker iallafall föra Kiljaéden in till Azeroth värld.

Arthas då? Han poppar upp lite här och var och säger "Okej, du min underhuggare! döda inkräktarna genast! Om du misslyckas då dödar jag dig!" sen så försvinner han hela tiden.

Jag hoppas verkligen Arthas dödar Tirion Fordring och Darion Mograine. Eller varför inte Jaina?

Blizzard har förstört all möjlighet till ett Warcraft 4. Om dom inte börjar helt om... Vilket jag inte vill vara med om.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Warcraft 4 kommer säkert vara långt in i dess framtid om det kommer och då kommer det aldrig ha något med wc3 att göra. Personligen hatar jag utvecklingen av storyn i WoW (dels för att jag inte känner att den är mer än kass men främst för det tar bort just wc4 som en uppföljare på wc3).

En av mina polare kom som ett glatt litet barn och ville att jag skulle titta på denna trailer. Själv satt jag tyst med samma min genom hela snutten. Okej jag skrattade när jag såg att det är hösten av lich king (the fall of the lich king) :/ vet inte Arthas att han kommer dö nu? Om han nu verkligen dör...

Jag gillade inte hur de framställde spöken och annat skit som "goda" i detta trailer. Fu*k spöken så att säga och varför lyssnar Arthas ens på vad hans pappa säger? Han är hårdare än så och visst frostmourne hunger :S men det gör ju alla zombies i hela jäv*a världen också...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av stege99:

Nu är ju WoW och CS religion i Sverige, men inte var detta något att hänga i den kommande julgranen. Trailern kändes som vilket barnprogram för 8-10 åringar som helst som brukar gå på lördag och söndagsmornar mellan 7-10. Tyckte i så fall att releasetrailern för Lich King var avsevärt bättre.
Sedan är det lite lustigt att LOTRO kan släppa en expansion med bl a ett nytt mycket flexibelt skirmish system (som är en riktig höjdare i mitt tycke) utan att det nämns en rad om det på Fz. Jo, jag skickade in tips om det.....:)

Nu har dom 8)

Medlem

Suck... om Arthas försvinner så kan dom lika gärna lägga ner allt. Att han fortfarande finns är det ända som gjort att WoW:s existens varit acceptabel i mina ögon. Tråkigt att dom gått ifrån det underbara slutet i Frozen Throne och istället gjort ett drygt kliché-aktigt avslut på något, som innan WoW, var fräscht och fascinerande.

Medlem

Frostmourne hungers! -Arthas
Annat än det citatet så var trailern ganska så värdelös.

Skrivet av Eruku:

Fan vad coolt, synd att det krävs att man spelar så jävla mycket om man vill vara med och raida highend content.

Det är inte direkt sant, Blizzards nya policy att låta alla spelare uppleva allt nytt innehåll så blir bieffekten att de nya bossarna är ohyggligt lätta på "normal mode". Med det nya systemet med bara ett få antal försök på "hard mode" förhindrar dig att sitta 5-6 dagar i veckan och nöta bossen tills den dör, istället kanske du spenderar en eller två kvällar totalt i instansen.
De första fyra bossarna som är tillgängliga i den första flygeln, andra flygeln låses upp efter 28 dagar, tog ungefär 35 minuter att vara klara med på 25-man.

Skrivet av Sl4yz0r:

Suck... om Arthas försvinner så kan dom lika gärna lägga ner allt. Att han fortfarande finns är det ända som gjort att WoW:s existens varit acceptabel i mina ögon. Tråkigt att dom gått ifrån det underbara slutet i Frozen Throne och istället gjort ett drygt kliché-aktigt avslut på något, som innan WoW, var fräscht och fascinerande.

Enligt ljudfiler som har tagits ut ur WoWs filer så verkar det som någon annan blir Lich King, det är inte över bara för att Arthas dör!

Lade till Spoilertaggar //Mod

Medlem

Arthas är ju min favorit från WC3. Det är synd att han kommer förmodligen att försvinna. Men man vet aldrig ju, kanske kommer en ny "badass" i Warcraft 4.

Medlem

Blev faktiskt sjukt besviken på trailern. Ibland tycker jag allt att dom kan ge oss lite CGtrailers eller något. Fan, filmerna i WC3 var brutalt mycket snyggare än WoWs ingamegrafik.

Medlem

Säga vad man vill, men dom vet verkligen hur man lancerar en ny Patch

Medlem

Det vore kul om Blizzard lurar spelarna med trailern och Arthas vore omöjlig att ta död på.

Medlem
Skrivet av Snellycat:

åhh är så less alla 25 bastare som sitter på fragzone, och tror dom är bäst på att förstå spelmarknaden, dra åt helvete med er sunkiga långhåriga fail pojkar, KLART SOM FAN inte warcraft loren kmr påverkas om vad som händer i wow, warcraft 4a kmr forsätta efter där warcraft 3 sluta, förstår ni inte det själv kan ni ju hoppa från en klippa så ni slutar och använder mitt syre tack på förhand:):up:

Utmärkt svensk!

Acceptera att folk lägger ut sina åsikter bland kommentarerna. För det är därför möjligheten finns, gnällspik.

Medlem

som valigt med wow! "WOW en ny patch!, aw jag som hade bästa gear aja bara börja om då...."


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

åh man blir ju taggad på att börja lira igen

Medlem

Blizzards fel är att de bara gör high end instancer hela tiden.
De måste göra nya saker än att bara tillägga instancer instancer instancer.. Testa med att lägga in ett land med high end eliter som respawnar och längst in i gröten är en boss som alla vill åt. Ingen instance så det blir ett oändligt stridande i den zonen för horde och alliance vill in där.. och bara de som är i ens party/raid är sina vänner för det finns något där inne som alla raser strävar efter för att bli rikt belönad..
Blizzard suger på att hitta på eget just nu

Medlem

SHIIIIIIIIT, KÄNNER MIG SOM BOWSER, taggar på ryggen!

"let them come - frostmourne hungers" jag dog!...

skiter IT om jag låter som en 15åring. jag känner mig som en 5årig tivolipojke. FY FAN VA BALLT!

Medlem
Skrivet av Remus:

Oj oj oj. Riktigt bra trailer men Blizzard har förstört allt som har med Warcraft att göra.

Alla onda karaktärer har blivit invalida, sega och efterblivna onda karaktärer. Vad gjorde Illidan för något? Satt i Black Temple och peta sig i näsan tills han blev ner stucken av 25 hjältar och Maeiv Shadowsong.

Kaelthas? Dog först i Tempest keep men kommer tillbaka som en rutten zombie som försöker iallafall föra Kiljaéden in till Azeroth värld.

Arthas då? Han poppar upp lite här och var och säger "Okej, du min underhuggare! döda inkräktarna genast! Om du misslyckas då dödar jag dig!" sen så försvinner han hela tiden.

Jag hoppas verkligen Arthas dödar Tirion Fordring och Darion Mograine. Eller varför inte Jaina?

Blizzard har förstört all möjlighet till ett Warcraft 4. Om dom inte börjar helt om... Vilket jag inte vill vara med om.

nämen varför kan vi inte bara stanna upp i storyn och stå o trampa i samma gamla skit. asnice, det kör vi på. :evil:

Medlem

Sjukt cool trailer.

Medlem

Jippi...:-)
Längtar tills filmen kommer.....:-)

Inaktiv

AWESOME...

eller?

skitsamma orkar inte ens kolla. In 4 the flame


signatur

a"C"RED -

Medlem

Hah, inte bara jag som läste det som "Fail of the Lich-King"

Medlem
Skrivet av bävern:

läste "Fail of the Lich King"

Haha, tänkte precis fråga om jag var ensam om det.

12
Skriv svar