Nästa Medal of Honor i Afghanistan

Medlem
Skrivet av xector:

Medal of honor <3

Det var alltså Medal of Honor: Underground som kom innan Allied Assault, vilket är det 3e.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Yes, detta låter ju riktigt nice.

Medal of honor Allied Assault står fortfarande högt på listan! Jag minns när det släpptes, underbar grafik och känsla och ett ljud som var ljusår bättre än det mesta som fanns då.

Mohaa var för övrigt trendsättande och Call of duty serien är ursprungen från Mohaa:S grunder.

A jag blir faktiskt riktigt sugen på ett Medal of Honor spel för första gången på år. MoH:AA gav mig faktiskt några av mina bästa spelupplevelser hittils, vem kan glömma landsättningen på Omaha? :heart: Nej nu blir det fan att spela om det för första gången på åratal!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Whimsical:

Afghanistan... Kunde de inte valt en intressantare plats.

Ja som Sverige.

Om du insinuerar att man är trångsynt bara för att man tycker Afghanistan inte bjuder på intressanta miljöer för ett spel som detta så är du väldigt känslig.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av xector:

Medal of honor <3

Det var alltså Medal of Honor: Underground som kom innan Allied Assault, vilket är det 3e.

Seriös? <3= hjärta

Kan bli intressant det här om det inte blir en kass konsol port.

Medlem

Gamla goda Medal Of Honor är och förblir min favorit i serien

Medlem

http://www.gametrailers.com/video/medal-of-spike-tv/59597

Mer info kommer under VGA awards den 12e dec...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av Tybalt:

Hm... jag fastnade aldrig för denna serie, spelade CoD när jag ville ha en twitch shooter. Nu när cod spårat ur så blir jag nyfiken på andra shooters. Kan detta bli något till PC tro?

Nu när modern warfare spårat ur menar du? För.. det heter inte ens CoD längre

Precis så menade jag. Tack för korrigeringen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

låter som ett bra MoH spel men varför alltid köra som amerikaner, de borde ge upp med den skiten snart :/


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

NÄSTA ÅR!!!!
Dit orkar inte jag vänta.....

Medlem

Skägg.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

"Modern Warfare tittar ut bakom sin dollarhög och nickar instämmande."

HAHAH

Medlem

haha där fick du allt till det dedikeeeraadde. Men det låter ju bra som fan faktiskt

Inaktiv
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

Men när ska ni PC användare ge upp?????, sluta för f-n att envisas med stenålders burkarna. Börjar ni inte tröttna på att gång, på gång, på gång tjata om usla portningar? Jag är säkert inte ensamen om att ha tröttnat på att höra er iaf!

Medlem
Skrivet av habben187og:
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

Men när ska ni PC användare ge upp?????, sluta för f-n att envisas med stenålders burkarna. Börjar ni inte tröttna på att gång, på gång, på gång tjata om usla portningar? Jag är säkert inte ensamen om att ha tröttnat på att höra er iaf!

stenåldersburkarna? du vet väl att xbox o ps3 har ett antal år på nacken o på PC kommer det ny teknik kontinuerligt som sätter standarden på din lilla konsol. Som tex SSD-diskarna som kommer sitta i varje PC-burk i framtiden o till slut även i nästa generations konsol, som just det ja, PC marknaden fixade åt din lilla konsol.
Trött på er konsolkids. PC är för gamers, konsol för kids, kom ihåg det

Medlem
Skrivet av habben187og:
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

Men när ska ni PC användare ge upp?????, sluta för f-n att envisas med stenålders burkarna. Börjar ni inte tröttna på att gång, på gång, på gång tjata om usla portningar? Jag är säkert inte ensamen om att ha tröttnat på att höra er iaf!

Jag håller med om att det är tjatigt med alla som klagar. Det är bara att inse verkligheten. Konsollspel och PC-spel kommer alltid leva sida vid sida om inget drastiskt händer. Sen är det lika tröttsamt att höra ett konsollfreak slänga ur sig saker som inte ens stämmer. Om något kan kallas stenåldersburk så är det väl Xbox360 om man jämför med en ny PC.

Medlem

hatar portningar och hatar medal of honor serien. De två tillsammans gör detta till det mest sumprunkiga spelet på länge

Medlem

Jahopp. Nu är WW2 genren helt död, antar jag. Men skönt att MoH serien fortsätter iaf. Bara dem inte ändrar musiken.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Heat:
Skrivet av Tybalt:

Hm... jag fastnade aldrig för denna serie, spelade CoD när jag ville ha en twitch shooter. Nu när cod spårat ur så blir jag nyfiken på andra shooters. Kan detta bli något till PC tro?

Nu när modern warfare spårat ur menar du? För.. det heter inte ens CoD längre

Eh,... jo?

Ehm nej? Sist jag läste så skulle Modern Warfare bli en egen serie, efter ettan alltså:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Heat:
Skrivet av Tybalt:

Hm... jag fastnade aldrig för denna serie, spelade CoD när jag ville ha en twitch shooter. Nu när cod spårat ur så blir jag nyfiken på andra shooters. Kan detta bli något till PC tro?

Nu när modern warfare spårat ur menar du? För.. det heter inte ens CoD längre

Eh,... jo?

Ehm nej? Sist jag läste så skulle Modern Warfare bli en egen serie, efter ettan alltså:)

Läs igen då.

Medlem

Härligt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Som någon skrev ovan: skägg! F-n på tiden att man pryder soldaterna med lite skägg eftersom det är rätt vanligt förekommande i verkligheten, speciellt då i specialförband.

För övrigt är Afghanistan en mycket intressant plats! Älskar sand....och IEDs

Serien Medal of Honor har bra cred, åtminstone i min värld. Kan bli grymt detta


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

På tiden att dom går från WW2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av PerfectCrime:

Som någon skrev ovan: skägg! F-n på tiden att man pryder soldaterna med lite skägg eftersom det är rätt vanligt förekommande i verkligheten, speciellt då i specialförband.

För övrigt är Afghanistan en mycket intressant plats! Älskar sand....och IEDs

Serien Medal of Honor har bra cred, åtminstone i min värld. Kan bli grymt detta

Ehm vad jag vet så får du inte ha hår längre än typ 2cm i armen, iaf inte i sveriges och skägg med mera ska rakas hela tiden?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ehm vad jag vet så får du inte ha hår längre än typ 2cm i armen, iaf inte i sveriges och skägg med mera ska rakas hela tiden?!

Du verkar ha stenkoll

Medlem

jag ska inte kommentera den politikiska propaganda som jag är rädd smyger sig in i sådana här spel mär än att det kanske inte riktigt gör spelmediet rättvisa. men måste bara säga också, den omslagsbilden... vem tänkte, om jag får fråga?

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Jahopp. Nu är WW2 genren helt död, antar jag. Men skönt att MoH serien fortsätter iaf. Bara dem inte ändrar musiken.

Aldrig sluta snacka sån otäck gojjja, Red Orchestra 2 <3 <3, Storm of War.

Medlem
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Tommy_h:

Ehm vad jag vet så får du inte ha hår längre än typ 2cm i armen, iaf inte i sveriges och skägg med mera ska rakas hela tiden?!

Du verkar ha stenkoll

Är det inte så då? Mina kompisar som gör lumpen får då inte ha långt hår eller något iaf?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

JAA den bästa spelnyhet jag läst på jävligt länge !!! Fan va sweet det kommer bli !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Tommy_h:

Ehm vad jag vet så får du inte ha hår längre än typ 2cm i armen, iaf inte i sveriges och skägg med mera ska rakas hela tiden?!

Du verkar ha stenkoll

Är det inte så då? Mina kompisar som gör lumpen får då inte ha långt hår eller något iaf?!

Nej du behöver inte rakas, men du ska vara vårdad, och mustachen etc får endast vara kvar om den är något speciell inget halvdant.

Hår under armarna har jag aldrig hört nåt om , det har väl fan inte dem med att göra, tbh är befälen bara för jävla löjliga ibland.

ro
Medlem

Jävla skillnad på lumpen och utlandsstyrkan. Jävla skillnad på att vara stationerad på en bas eller ligga ute i sandlådan.
Det finns gott om skäggiga västerländska män i Afghanistan, både bland svenskar o resterande nationaliteter.. (Jag skulle nog gå så långt som att säga att svenskar o norrmän är överrepresenterade när det kommer till skägg).

Sen är det ju alltid kul med ett nytt MoH spel, men är det bara en MW2 kopia så får det vara. Att Dice gör MP'en är ju ett plus

123
Skriv svar