Visa intresse för Bad Company 2-betan

Robot
BME
Medlem
Visa intresse för Bad Company 2-betan

Försökte på fileplanets beta-utgivning men det gällde bara NA. FZ kommer väl att få betanycklar?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Plattformsdiskriminering!

BC är hur roligt som helst på Xbox 360 men jag kommer spy av glädje när jag får BC2 till PC. Aldrig sett fram emot ett spel såhär mycket.

Medlem

har ansökt nu, tack för tipset


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ansökt och klart, höhöhö


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BME:

Försökte på fileplanets beta-utgivning men det gällde bara NA. FZ kommer väl att få betanycklar?

Vi har uttryckt vårt stora intresse för det lokala EA-kontoret, bland annat genom att skicka vår "FZ Crew Nude Calender 2010" till dem, så vi får se om det ger resultat.


signatur
Medlem

Hoppas man får en

Medlem

Hoppas man får en nyckel...Vill så gärna testa detta!!

Medlem

Pre order på webhallen = beta nyckel

Yay

Inaktiv

Fan va gött om man får en beta key

Medlem

woopp! GE MIG!

Inaktiv

Varför inte till XB360?

Medlem
Skrivet av spiken:

Vi har uttryckt vårt stora intresse för det lokala EA-kontoret, bland annat genom att skicka vår "FZ Crew Nude Calender 2010" till dem

Skrivet av Wrole:

Hoppas man får en

Hmm!

Medlem

vill ha nu! till pc allså:D

Inaktiv

Har fortfarande svårt att förstå att det är så snart det kommer. Inte länge sedan jag för första gången hörde om uppföljaren och trodde då att det rörde sig om minst 1 år från nu. Kommer bli så najs!

Medlem
Medlem

Plattformsdiskriminering är det inte, bara en kompensation från första BC!

Medlem
Skrivet av spiken:

Vi har uttryckt vårt stora intresse för det lokala EA-kontoret, bland annat genom att skicka vår "FZ Crew Nude Calender 2010" till dem, så vi får se om det ger resultat.

Hoppas ni skrev på sista sidan:
"Ge oss betanycklar... annars skickar vi nästa års kalender också!"

1
Skriv svar