Left 4 Dead 2-demo på Live och Steam

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2-demo på Live och Steam

NICE! Skall testas:D

Medlem

Blire inge PS3 portning?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hur fasen ska man spela detta på tv-spel?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

#3 som alla andra konsol fps - utan aim?

Medlem

finns det inte ett demo till pc?


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Nice, tankar atm.

Medlem
Medlem

När kommer demot till pc egentligen för de som inte har förbokat?

BME
Medlem
Skrivet av b0ne:

Blire inge PS3 portning?

>PS3
>spel av VALVe

laughingelfman.jpg

Gabe hatar trippeln mer än stairmaster och nordic track sammanlagt.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Hoppas att det inte är lika kasst som 1:an då.

Medlem

men vad i helvete. först gör dem så att preorderpersonerna får vänta i 2 dagar mer än sagt, och nu skjuter dem upp för oss andra också?! Blir fan inget köp av detta spel om steam ska hålla på och pissa på oss "kunder".

Coolt. Detta måste ju testas. Första spelet var ju fräckt men tyvärr hade Left 4 Dead alldeles för få uppdrag i campaign-läget. Hoppas att detta är större


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem
Medlem

Samma skit som det första spelet.fattar inte hur detta anses som bra.
Snack om coop.
GRAW har 16 players coop, det är coop.
Men kul för er som gillar det.

Medlem

Jag bokade ett exemplar till pc idag Demot var riktigt schysst, spelet är som 1an fast ALLT är bättre!

Det enda negativa jag hittade just nu är att man verkligen börjar sakna karaktärerna från 1an när man spelar

Oh well, slår vad om att sydstatsborna kommer charma oss snabbt


signatur

Game long and prosper

Medlem

även demot till pc ä slappt för alla nu

http://store.steampowered.com/app/590/

Medlem
Skrivet av swdrdz:

men vad i helvete. först gör dem så att preorderpersonerna får vänta i 2 dagar mer än sagt, och nu skjuter dem upp för oss andra också?! Blir fan inget köp av detta spel om steam ska hålla på och pissa på oss "kunder".

du kallar dig för kund??
du har ju inte ens köpt spelet
och det gör ingen skilnad om du köper spelet

Medlem

Testade spelet nyss. Sög nästan mer än 1:an. Hur fan detta är så populärt begriper jag inte.

Medlem
Skrivet av Narcisuss:

Testade spelet nyss. Sög nästan mer än 1:an. Hur fan detta är så populärt begriper jag inte.

Pröva att spela med vänner, det är liksom hela poängen. Om du har några.

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av Narcisuss:

Testade spelet nyss. Sög nästan mer än 1:an. Hur fan detta är så populärt begriper jag inte.

Pröva att spela med vänner, det är liksom hela poängen. Om du har några.

Om det är enda argumentet för L4D2 så tar jag nog hellre och spelar Guitar Hero och dylikt med casualgamerpolarna. Om de är lite hardcore på gång så kan man alltid dra ihop ett lan eller sitta och lira Killing Floor som är bra mycket billigare och ger ungefär samma stimulans.

För övrigt så tyckte jag att L4D var skitroligt med en flaska vodka och tre polare på hemmalan i några dygn. De är ett av de roligaste lanen jag haft - men sen jag kom hem har jag inte rört spelet.
Så jag förstår verkligen inte varför uppföljaren är så populär och vet verkligen inte varför jag ska lägga ner några Linnéer på spelet.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Har inte spelat något av dem men det här introt borde får en oscar. Jäfla skönt Gör en långfilm istället vet jag!

Medlem

Guldmedlem? Vettifan va det är, kunde iaf ta ner det genom steam

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Guldmedlem? Vettifan va det är, kunde iaf ta ner det genom steam

Om man ska ta det till sin Xbox360 så måste man ha Xbox Live Gold. Det har alltså inget med datorversionen att göra

Medlem
Skrivet av b0ne:

Blire inge PS3 portning?

Skrivet av Gabe Newell:

..I think the PS3 is a waste of everybody’s time. Investing in the Cell, investing in the SPE gives you no long-term benefits. There’s nothing there that you’re going to apply to anything else. You’re not going to gain anything except a hatred of the architecture they’ve created. I don’t think they’re going to make money off their box

Skulle inte hålla andan.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Spelade några omgångar igårkväll och det var ju fan sämre än den redan värdelösa föregångaren.

Medlem

Jag köpte aldrig L4D1 för att det blev tråkigt rätt snabbt. Nu testade jag L4D2 och det är ju samma spel med nya karaktärer. FFS, grafiken ser ju inte ens bättre ut heller. jävla skit detta.

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av Narcisuss:

Testade spelet nyss. Sög nästan mer än 1:an. Hur fan detta är så populärt begriper jag inte.

Pröva att spela med vänner, det är liksom hela poängen. Om du har några.

Lika tråkigt typ.


signatur

B lup

Medlem

Äntligen kommer demot!. bara 2 veckor kvar till releasen. Men kommer testa demot nu

Inaktiv

Jag vill kunna se fötterna när jag tittar ner! Som det var i ettan, nu känns det som man är ett flygande huvud.

12
Skriv svar