Spana in specialutgåvan av Bad Company 2

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Oskarswe:

Detta verkar ju Snyggt... men att Det är gammla pistoler istället för Desert Eagle elr så .. men det verkar ju bra ändå

Ja, för Desert Eagle har aldrig varit någon militärpistol! I själva verket är den riktigt värdelös och ingen som använder den!

Den är bra att slakta zombies med!

Medlem

usch, de har gått alledes för mycket åt codhållet.
Att ha olika "bilperks" är bara patetisiskt.
Det bara förstör känslan, den blir inte bättre.
Sen så om killcamen är med, då är då inte DICE inte mitt favoritföretag längre precis..

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Oskarswe:

Detta verkar ju Snyggt... men att Det är gammla pistoler istället för Desert Eagle elr så .. men det verkar ju bra ändå

Ja, för Desert Eagle har aldrig varit någon militärpistol! I själva verket är den riktigt värdelös och ingen som använder den!

Ehm, gjordes inte den för israels militär av israels militär? kan ha fel..

Colt 1911 är fortfarande "halv" standard hos usa right?

Jag är nog bara intresserad av spelet om det kommer med 64 spelare eller mer, blir ju aldrig någon krigskänsla annars, sen är det väl samma jävla rain of grenades i början av alla rundor i detta med..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nu blir det ju lite svårt att kasta granater över en kilometers avstånd... Det är ju inte direkt Cod4 storlek på banorna liksom.

Medlem

Jag hoppas på varierande antal spelare.
Vill gärna spela kartor med max 16 st spelare, men också kunna hoppa in på servrar med stöd för upp till 64+ spelare.

Jag kan ha fel, men borde inte det vara en ganska simpel sak att koda? Förutbestämma antal spelare på en server, och sen låta kartskaparna göra kartor för bestämt antal.
Kan till och med funka att ha en 64+ karta men att göra så att den blir begränsad om det är färre spelare..

Medlem

1000 spänn för spel + lite extra saker.. hmm.. iaf från Webhallen
hoppas dom döljer ngt.. att man får någon suprise till för dom pengarna och inte bara några vapen och lite bättre pansar

Medlem
Skrivet av DraxXus:

1000 spänn för spel + lite extra saker.. hmm.. iaf från Webhallen
hoppas dom döljer ngt.. att man får någon suprise till för dom pengarna och inte bara några vapen och lite bättre pansar

Du menar väl 500kr!? och limited kommer nog kosta lika mycket som vanliga versionen eller ett snäpp dyrare... Men tänk dig pre order versionen, där de som pre ordrar får extra saker...

Medlem

Rörelse-animationerna på gubbarna är ju sjukt snygga. Kolla bara på benen, helt klart det snyggaste som gjorts!

Medlem

Galet vad spel som kommer där man får en "jag måste köpa" känsla. Bokade nyss CE till PS3 så man är klar för att dominera online.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Väntar med köp tills jag sett att PC-versionen inte har smittats av höstens konsoll-influensa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Galet snyggt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Oskarswe:

Detta verkar ju Snyggt... men att Det är gammla pistoler istället för Desert Eagle elr så .. men det verkar ju bra ändå

Ja, för Desert Eagle har aldrig varit någon militärpistol! I själva verket är den riktigt värdelös och ingen som använder den!

Ehm, gjordes inte den för israels militär av israels militär? kan ha fel..

Colt 1911 är fortfarande "halv" standard hos usa right?

Jag är nog bara intresserad av spelet om det kommer med 64 spelare eller mer, blir ju aldrig någon krigskänsla annars, sen är det väl samma jävla rain of grenades i början av alla rundor i detta med..

Ja och fel har du, den utvecklades a Magnum Research, ett amerikanskt företag och byggdes sedan av ett Israeliskt. Tror nog inte det är nån som använder den som militär pistol

1911 är inte nån sorts standard alls hos USA. Den fasades ut 1985.

Amerikanska trupptyperna (Airforce, Navy och Marinsoldater) använder Beretta M9 9mm
Och Coast Guards Sig P229 i kalibern .40


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Väntar med köp tills jag sett att PC-versionen inte har smittats av höstens konsoll-influensa.

Höstens? Du kan nog förvänta dig mer konsollspel och bra mycket färre PC spel i framtiden.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Väntar med köp tills jag sett att PC-versionen inte har smittats av höstens konsoll-influensa.

Kan ju hoppas att det kommer något vaccin mot det snart!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Frakt å diverse gojs inräknat med
Inte för att jag är så petig så, Ser fram emot Bad Company 2 kosta va det kosta vill
Sen ska vi göra upp på fältet ;>

Skrivet av lordsinner:
Skrivet av DraxXus:

1000 spänn för spel + lite extra saker.. hmm.. iaf från Webhallen
hoppas dom döljer ngt.. att man får någon suprise till för dom pengarna och inte bara några vapen och lite bättre pansar

Du menar väl 500kr!? och limited kommer nog kosta lika mycket som vanliga versionen eller ett snäpp dyrare... Men tänk dig pre order versionen, där de som pre ordrar får extra saker...

Medlem
Skrivet av Phosphor:

1911 är inte nån sorts standard alls hos USA. Den fasades ut 1985.

Fast 1st Force Marine reconnaisance och innan dom Marine Expeditionary Unit använder fortfarande en variant av 1911. Den kallas MEU (SOC).

Därutöver är det rätt vanligt att marinsoldater har med sig egna 1911 i strid, eftersom dom tycker 9mm är för litet på nära håll.
Känner själv mera än en marinsoldat som haft med en sån i Irak.

Medlem

Bokade Limited Edition direkt på Webhallen, fast "kostar lika mycket som de andra"? 899kr för Limited på Webhallen känns lite skumt.. Aja, får se när det släpps, valde ändå "betala i butik" så det går ju att avboka om man nu vill det.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

12
Skriv svar