Vapensnack i Ratchet & Clank

Robot
Medlem
Vapensnack i Ratchet & Clank

givet köp

Inaktiv

Verkar galet grymt!;P Men jag tror inte det kommer bli bättre än 3;an=)

Medlem

Vågar inte se filmen efter att de avslöjade så otroligt mycket i den förra..

Medlem

Haha, det där måste vara spelhistoriens mest episka arsenal! Är förbokat sen länge, kan knappt sitta still och vänta längre

/ LordDaimos

Medlem

Sitter som på nålar, längtar som tusan till den 4e november!
Snaaaart får man lägga vantarna på sitt förbokade ex av Ratchet & Clank Future - A Crack in Time - Collectors Edition. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Gillar idén med att man kan konstruera egna vapen.
Blir helt klart ett köp!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Haha, ja, nu blev jag riktigt sugen på R&CF - A Crack in Time.

Får hoppas dem stoppar in Constructo Guns i Resistance 3 oxå. De verkar ju rätt awsome!

Medlem

inte såna här shuriken-pickor igen......
seriöst, är de populära eller? suger ännu mer än suck-cannon(hur nu det är möjligt:o) lägg till lite fler vettiga vapen istället


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av AkirA:

Sitter som på nålar, längtar som tusan till den 4e november!
Snaaaart får man lägga vantarna på sitt förbokade ex av Ratchet & Clank Future - A Crack in Time - Collectors Edition. :heart:

Word:)


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Har aldrig lirat nåt Ratchet spel, så man kanske ska börja så smått, funderar på att köpa Ratchet & Clank :Quest for booty som finns på psn till att börja med, har nån lirat det och kan säga om det är bra , kul ?

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Har aldrig lirat nåt Ratchet spel, så man kanske ska börja så smått, funderar på att köpa Ratchet & Clank :Quest for booty som finns på psn till att börja med, har nån lirat det och kan säga om det är bra , kul ?

Quest for booty är en expansion till Tools of Destruction så jag tror du behöver det först. Det finns som Platinum och kostar inte mer än 250 spänn på typ ginza eller cdon tror jag och 250 spänn är det lätt värt.

1
Skriv svar