The Ballad of Gay Tony bara för vuxna

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Dannie:

Varför väljer de att ha med en scen med en naken man och inte en med en naken kvinna när majoriteten av spelare är män? :/

För att det kanske passar in i historien de vill berätta? Nakenscenen har förmodligen ett berättandemässigt existensberättigande.

Plus att dom nog skulle blivit hängda i såna fall.
Är ju bara kolla på TV, man ser oftast snoppar hit o dit, men ser man några musar?? Nej.

Jo jag ser musar på tv, iaf då de visar svensk film så ser man en härligt otrimmad buske i badscener och dylikt.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Dannie:

Varför väljer de att ha med en scen med en naken man och inte en med en naken kvinna när majoriteten av spelare är män? :/

Det är riktat mot en homosexuell publik?

Man förstår det ju på namnet, Bög-Tonys Balle...

Visste inte att ballad var synonym för balle?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Puddy:

Och heteronormativitet är bara ett fint ord för "absoluta majoriteten av människor hetero så vi kan rimligen anta att människor är det".

Helt fel uppfattat. Läs en bok.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Heteronormativitet
Räcker med wikipedia!

Läs en stövel!

Skrivet av notwist:

På samma sätt som om man har 20 muffins av okänd typ så behöver man bara konstatera att 18 av dom är blåbärsmuffins för att sen kunna dra slutsatsen att även de kvarvarande 2 också är blåbärsmuffins utan att överhuvudtaget undersöka dom? Smart.

Om du får en av dessa muffins kan du anta att den är blåbär. Om det inte visar sig vara så; jahopp.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Dannie:

Varför väljer de att ha med en scen med en naken man och inte en med en naken kvinna när majoriteten av spelare är män? :/

För att det kanske passar in i historien de vill berätta? Nakenscenen har förmodligen ett berättandemässigt existensberättigande.

Plus att dom nog skulle blivit hängda i såna fall.
Är ju bara kolla på TV, man ser oftast snoppar hit o dit, men ser man några musar?? Nej.

Jo jag ser musar på tv, iaf då de visar svensk film så ser man en härligt otrimmad buske i badscener och dylikt.

Hahah du måste vara oskuld för det du ser är inte en "mus" det är faktis pubishår......;)

Medlem

Pojan Rezai, jo precis för att de ska vara mus på tv så måste de sära på blygdläpparna och göra kåtblicken?

Buske i underlivet är lika mycket mus i tv, som en slak penis är snopp i tv.

Jag tror de skulle bli ett jädra liv om en man tog och började pilla på snoppen och dra tillbaka förhuden.

Sen skulle jag vilja säga att detta utav Lena Endre är mer eller mindre en otrimmad buske, som är klart jämförbart med alla farliga snoppar där ute är en mus i tv.

Men för att vara On-topic:
Nyhetsvärdet ligger var? GTA IV är ju 18+ så?

För övrigt förstår jag inte vad Rezai har att göra med hur många slidor min penis har penetrerat.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Pojan Rezai, jo precis för att de ska vara mus på tv så måste de sära på blygdläpparna och göra kåtblicken?

Buske i underlivet är lika mycket mus i tv, som en slak penis är snopp i tv.

Jag tror de skulle bli ett jädra liv om en man tog och började pilla på snoppen och dra tillbaka förhuden.

Sen skulle jag vilja säga att detta utav Lena Endre är mer eller mindre en otrimmad buske, som är klart jämförbart med alla farliga snoppar där ute är en mus i tv.

Men för att vara On-topic:
Nyhetsvärdet ligger var? GTA IV är ju 18+ så?

För övrigt förstår jag inte vad Rezai har att göra med hur många slidor min penis har penetrerat.

blev du lite emo där lr?? som sagt jag ser inte pubis hår som "fitta" så jag kan inte hålla med dig om det här punkten om jag ska vara ärlig....Men vill du kalla pubis för vagina så be my guest.

Medlem
Skrivet av Puddy:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Puddy:

Och heteronormativitet är bara ett fint ord för "absoluta majoriteten av människor hetero så vi kan rimligen anta att människor är det".

Helt fel uppfattat. Läs en bok.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Heteronormativitet
Räcker med wikipedia!

Läs en stövel!

Erkänn att du precis har skrivit det där på wikipedia


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Även om så var fallet; är infon felaktig?

Nä just ja...

Medlem

GTA IV är väl den också från 18 år? Liksom dem andra GTA-spelen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Pojii & DeKvittar:
Episk diskussion.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Pojii & DeKvittar:
Episk diskussion.

rätt ska vara rätt :D:D

Medlem

varför någon större förvåning??? har det inte alltid varit det eller?

Medlem
Citat:

Kvinnliga spelare kan dock glädja sig åt att "full frontal male nudity" visas i en scen, vilket säkert är trevligt för de som tänder på polygoner.

..och bögarna.

Polygami har man ju hört talas om.
Polygoni kanske är benämningen på personer som tänder på polygontuttar (Lara Croft) och polygonsnoppar (GTA IV).

12
Skriv svar