Bruce Willis gör Kane mot okänd Lynch

Robot
Medlem
Bruce Willis gör Kane mot okänd Lynch

oh damn!
Blir nog en bra film

KoP
Medlem

Ska bli spännande och se vem som ska axla Lynch roll. Förslag? Malcovich kanske?

BME
Medlem

Om med "blandat mottagande" ni menar att gamespot förlorade all trovärdighet så har ni rätt.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Det jag satt och tänkte på när jag lirade spelet var att "Det här vore nog en ganska okej actionfilm". Den blir nog inte mer än okej dock, om så bara för att spelfilmer sällan bli det.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Tyckte spelet var värdelöst, tror dock det passar bättre som film.

Medlem

Det är Simon Cranes regidebut uppenbarligen, så vi får se, men som andra har sagt tidigare så tänkte även jag att spelet skulle funka ganska bra som film när jag spelade det, så potentialen finns där iaf:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

MFZ
Medlem

man kan ju bara stå frågandes varför dom väljer att slänga ut pengar på att göra en filmatisering utav ett spel helt utan populäritet.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Nice! Jag tyckte spelet var helt ok. Gillar referensen till spelet i Hitman Bloodmoney

Medlem

Det har ju ryktats om att Billy Bob Thornton ska spela rollen som Lynch. Vi får väl se vem det blir.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

När Bruce Willis är med i filmerna är dem alltid bra!

Medlem

Fan vad coolt med Bruce Willis! Snälla låt den andra rollen gå till Sean Bean! Oj oj oj!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hoppas filmen blir galet våldsam Annars är det inge Kane & Lynch


signatur

Game long and prosper

Medlem

Undrar om Jeff Gerstmann får vara med i filmen.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sheikh Plisken:

man kan ju bara stå frågandes varför dom väljer att slänga ut pengar på att göra en filmatisering utav ett spel helt utan populäritet.

Förmodligen för att de inser att det kan bli en väldigt sevärd actionrulle.

Inaktiv

Nice, spelet passar att bli film, mycket bra spel lyssna inte på Gayspot gör man det är man sinnessvag, vad gör dom till bättre recensenter med bra smak än Peppe CS nörd.

Medlem

Har inte spelat spelet så kan inte uttala mig om huruvida bra storyn är men tycker att det är intressant när det görs film utav spel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Kane & Lynch känns som gjort för film, inte som spel....Undrar vem som får spela Lynch....Steve Buscemi är ju jävligt bra på att spela psykopat, men känns inte så aggressiv som Lynch är. Återstår att se

Inaktiv

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

MALCOVIC!!!!!!!

Medlem

Kjell Bergkvist är som klippt och skuren för Lynch!!!

Kane & Lynch är faktiskt ett av mina favoritspel, alla kategorier! Helt underbart, med den bästa storyn jag stött på i ett spel!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

HAHAHA Kjelle vore underbar xD Speciellt om han går och sätter folk på plats
http://www.youtube.com/watch?v=DF4cSWcfPwU

....fast mer Lynch våldsamt såklart^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Remus:

Fan vad coolt med Bruce Willis! Snälla låt den andra rollen gå till Sean Bean! Oj oj oj!

Skoj att folk uppskattar Bean!
Men tror du, seriöst, att VÄRLDEN skulle klara av en så EPIC film (som det kommer bli om de castar Bean)? ^^
Seriöst, nu hoppas jag också på Sean Bean...
Jag har inte spelat spelet, men är ganska så säker på att den kommer slå Hitman-filmen ganska så rejält.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Skulle helst av allt vilja se Christopher Walken i rollen som Lynch, han är så bruuuutal.
Dock tror jag inte att han är klippt och skuren för det, men man kan ju alltid hoppas.

Medlem
Skrivet av Dunkelburk:

Skulle helst av allt vilja se Christopher Walken i rollen som Lynch, han är så bruuuutal.
Dock tror jag inte att han är klippt och skuren för det, men man kan ju alltid hoppas.

Lite för gammal för den rollen idag också, antar jag?


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar