Utvecklare snackar brutalitet i Assassin's Creed 2

Robot
Utvecklare snackar brutalitet i Assassin's Creed 2
Medlem
Utvecklare snackar brutalitet i Assassin's Creed 2

Hoppas så innerligt att detta blir bättre än ettan för det ser ut att ha sån potential.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

detta blit säkert bra

Medlem

Riktigt grymma stridsscener!

Medlem

Fucking jävla glitter och lightning-effects skit, mög!!! Sluta göra sånt jävla trams!Behöver väl för fan inte vara markerade när man väl slåss med dem... Var ju mkt bättre i 1:an när man slogs även om det oxå hade massa magiska skit effekter.

Förövrigt, väldigt grymma animationer, kunde tom. varit ännu blodigare, i form av att skära av armar, alltså lösa modeller som flyger iväg: Huvud, armar, ben och sen ragdoll på dessa objekt.
Det skulle kanske t.o.m. avskräcka att gå berserk på fienden och ist fokusera på att avsluta snyggt bara för att man tycker det ser för våldsamt ut med alla dessa blodiga detaljer. Men spelet ska ju passa många åldrar, och UBIsoft tillverkar så svaret finns där redan till varför man bara för visa blod-stänk.
Om ni förstår hur jag menar.

Medlem

"youre gonna want to kill!"

såg någon annan hur konstigt det var att han klyvde någon med en yxa i början men sen så syntes ingen skada alls varför har dom med en sån grej om dom inte utvecklar den fullt ut?

Skrivet av najtrows:

"youre gonna want to kill!"

såg någon annan hur konstigt det var att han klyvde någon med en yxa i början men sen så syntes ingen skada alls varför har dom med en sån grej om dom inte utvecklar den fullt ut?

Han klyvde inte honom han högg mot foten som blev blodig etc.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ser riktigt trevligt ut. Men jag tycker de skall fokusera på att ge spelaren rikligt med alternativ på hur man skall "assassinate" sina targets. Samt göra så att man faktiskt kan döda dem utan att någon märker det. De kanske har snackat om detta och jag råkat missa det? Men i övrigt ser det mysigt ut.

Medlem

Uhm, Assassin?...lönnmördare?, detta liknar ju mer Mortal Combat goes medieval ^^... och whats up med upplysta targets..iofs ska väl passa nybörjarnisse as usual @ consoles :D.
Men förövrigt, sägs ju bli mer öppet..vilket jag gillar, hoppas på det.


signatur

Retro.

Medlem

bara jag som tyckte att free running-vakten var rätt så krystat .. ?

ofta en vakt springer runt o e elit på sådant osv osv

Medlem

Hoppas bara att de gör så att man kan köra igenom hela spelet genom att endast smyga och lönnmörda... Det heter ju trots allt Assasins Creed!

Medlem

Ogillar fortfarande det faktum att vakterna är så passiva, ser ut som fån, medan man plockar dom en och en. Animationer i all ära men det systemet blir så fruktansvärt enformigt, och tråkigt. Så funkar det likadant nu (såg likadant ut as far as I could tell) så förstår jag inte konceptet med att man ska behöva fly för att man inte klarar av fi. Det är väl snarare i så fall för att det blir tråkigt i längden och att man hellre lägger tid på annat.

Hade gärna sett mycket mer djup i fighting. Där animationerna är gräddet på moset och inte vad det hela kretsar kring. Man vill ju känna den där känslan "Oh shit, nu måste jag VERKLIGEN fly.. annars dör jag.. iiih.."

Dog man i Assassins Creed klantade man sig, det var aldrig så att man var övermannad.

Inaktiv

Detta har länge vart ett garanterat köp;)

Medlem

Bara 2an inte blir så satans enformig som 1an.. man somnade redan efter 4 timmars lirande.

Medlem

Yeeaa more badass

1
Skriv svar