Vad vill du veta om Cities XL?

Robot
Medlem
Vad vill du veta om Cities XL?

Jag undrar om save kommer fixas. I demot kunde man inte save'a själv utan det var server som gjorde det automatiskt. Och när demot krashade, vilket det gjorde ofta, förlorade man en hel del stad.

Medlem

Kommer spelet ha stöd för 3dconnexions 3dmus, verkar vara perfekt för spelet

Medlem

Verkar vara en intressant titel; att leka arkitekt är aldrig fel.

Medlem

Kommer det att bli det bästa spelet i världen?:)

Medlem

kommer det funka under linux?

Inaktiv

Skalar spelmodellen bra med storlek på staden eller kan det bli problem liknande dem i sim city 2000 där crime rate steg till okontrollerbara höjder då invånarantalet gick upp ?

Kommer det finnas små mini-spel såsom att flyga flygplan / bil / hoppa fallskärm i staden man byggt ?

Medlem

Kommer polis, skolor och andra statliga institutioner vara rikstäckande, eller kommer det vara över ett visst område som dessa byggnader täcker?

Kommer man kunna bygga hur stora städer som helst, eller finns det en gräns på hur stor ens stad kan bli?

Kommer man kunna bygga städer jättenära varandra, t.ex så att det är bara är en flod som skiljer städerna åt?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Runken:

kommer det funka under linux?

+1

Inaktiv

För sent att fråga nu antar jag men en sak som buggar mig i såna här spel är att man måste ha polisstationer etc i varje gathörn.

Medlem

uhm... systemkrav?

Medlem

Kommer fullversionen att vara väldigt annorlunda jämfört med demoversionen?

Annars är det ett ganska så ointressant spel... demoversionen var riktigt hemsk. =/ Tycker om spel som är som Sim City... men de finns nog inget spel som kan slå Sim City på fingrarna är jag rädd.

Medlem

Kommer vi få tillgång till Flygplatser, Hamnar osv i Singleplayer utbudet "Om man inte betalar i månaden"

Medlem

Hur fan kunde jag missa detta. SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade lite frågor också.

Medlem

e nog för sen som sagt, men varför dessa töntiga rådgivare?

Medlem

töntiga rådgivare?

MKM
Medlem

kommer det att funka pa Linux?

Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Runken:

kommer det funka under linux?

+1

+2

Medlem

Operating System: Microsoft Windows XP SP3 or Microsoft Windows Vista SP1, Windows Seven

Ingen linux eller mac.

Medlem

Nåja, får väl bli Wine då

Medlem

Vilka stridsenheter kan man producera?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar