BF2-patchen hämtas från FZ
Ni som installerar spelet på nytt. Dra ner 1.41 redan idag. Man behöver den installerad för att kunna lägga på 1.50.
nu har man kört de 3 beta patcharna så får man hoppas på att det blir en riktigt bra fullständig patch
Nej
installera, patcha,konfigurera, logga in och börja spela
Gött!
Men - Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model. lättare att träffa? Hade hellre sett att man har mindre liv...
Var de inte problem av karaktären köra in pipa i munnen och ändå missa?
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Gött!
Men - Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model. lättare att träffa? Hade hellre sett att man har mindre liv...
Var de inte problem av karaktären köra in pipa i munnen och ändå missa?
hade en bra film på det innan jag formaterade om datorn. det ligger en AT person på marken jag kör upp pipan i baken på han och tömmer ett mag och inget händer skotten tar slut och jag laddar om tömmer ytligare ett mag som tar slut. tar fram pistolen tömmer det maget oxå. sedan tar fram kniven och hugger han ett antal gånger. under tiden har jga flyttat så jag har skjutit han i flera olika vinklar och han ligger helt still. för att sedan att han vänder sig om och smäller av missilen så båda dör.
Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram