Batman: Arkham Asylum

Medlem

demont var riktigt coolt, ska köpa på PC

Inaktiv

Ska köp spelet på torsdag

Medlem

5/5 är det helt klart värt, för att det är det bästa Batman spelet sen NES.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men som sagt när kommer det till pc?? Är det fram flyttat?

18 september förmodligen! Jäkla jänkarna får det nog idag.


signatur
Medlem

PC-versionen var??????????????????????????????????

Medlem
Skrivet av Mathias fs:

Ska köp spelet på torsdag

Hyr det istället... ärligt.

Medlem

har nog aldrig gillat batman så mkt men måste hålla med om att detta ser grymt ut

Medlem

Det där spelet har funnits med på önskelistan sedan Bruce Wayne tillverkades i serieskaparens huvud...

Medlem

Ett spel man funderar riktigt starkt på att köpa, inte dykt upp några roliga spel alls på sistone imo.. Hade inga höga förväntningar alls på demot men det var riktigt roligt ändå!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Gillade speciellt det där med "du är fri att röra dig mellan de olika byggnaderna"-grejen. Trodde det skulle bli mer som banor som man skulle klara av för att komma vidare. Efter den här recensionen så lär det bli ett köp.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Funkateer:

Mark Hamill som Jokern...vem är då Batman...? James Earl Jones?

Den som har lite koll vet att Mark Hamill har gjort rösten till Joker sedan 1993! Vilket han gör med mer än mycket väl godkänt!
Hur han sen skulle vara som Joker i en spelfilm, det vet jag inte, men som röstskådespelare har han utvecklats väldigt mycket sedan han spelade i Star Wars.

Och för det andra är det Kevin Conroy som gör rösten åt Batman, som också varit rösten åt honom sedan 1993!


signatur
Inaktiv

ska nog köpat.

Medlem

Har kört ungefär 20% av det här och är helt såld. Fightingen äger, storyn äger, röstskådespelarna äger... Ja, gå och köp säger jag bara.

Medlem

Härligt, det lär bli ett köp när studiestödet sätts in på kontot!
Skön recension, Calle! En ren fröjd att läsa.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

CE på fredag, Ska bli kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

VILL HA! Demot röjde och Mark Hamills Jokern är i världsklass.

Medlem

Ett bra filmlicensspel - vad trevligt.

Medlem
Skrivet av elusive:

Har kört ungefär 20% av det här och är helt såld. Fightingen äger, storyn äger, röstskådespelarna äger... Ja, gå och köp säger jag bara.

Undrar bara var du fått tag på ett spel som inte släpps förrän den 18/9 ^^
Guess I shouldnt ask thought..

Medlem

Mycket lysande recension!. Tack så mycket för denna underbara läsning!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Ett bra filmlicensspel - vad trevligt.

Det är fortfarande inte ett filmlicensspel...


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nej, nej, nej och... NEJ. Christopher Nolans två mästerverk av Batman "franchisen" finns det ingenting att klaga på. Men ett Batman spel?? Nej tack.

Nu får Rocksteady börja jobba på ett Spindelmannen spel med lite mörkare "stämning".

Detta skall jag inte köpa iallafall. Kanske låna av en kompis, kusin eller före detta klasskamrat.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

va inte inne på att skaffa detta alls, men efter gametrailers och nu fz´s test så är jag redan såld känns det som, även omn jag missa å lira demot innan man drog till lule

Medlem
Skrivet av Remus:

Nej, nej, nej och... NEJ. Christopher Nolans två mästerverk av Batman "franchisen" finns det ingenting att klaga på. Men ett Batman spel?? Nej tack.

Nu får Rocksteady börja jobba på ett Spindelmannen spel med lite mörkare "stämning".

Detta skall jag inte köpa iallafall. Kanske låna av en kompis, kusin eller före detta klasskamrat.

Påstår du att spelet borde vara lite ljusare och gladare ?...

Har du läst Batman någon gång? Jag rekommenderar The Killing Joke.

Verkar vara ett grymt spel, men förstår inte varför recensionen inte tog upp bossarna alls, har läst jättemycket om att bossarna skulle vara sjukt grymma.

Medlem

Grymt spel. Blir ett köp till krysslådan.

Medlem
Skrivet av Remus:

Nej, nej, nej och... NEJ. Christopher Nolans två mästerverk av Batman "franchisen" finns det ingenting att klaga på. Men ett Batman spel?? Nej tack.

Nu får Rocksteady börja jobba på ett Spindelmannen spel med lite mörkare "stämning".

Detta skall jag inte köpa iallafall. Kanske låna av en kompis, kusin eller före detta klasskamrat.

Men duh. Du har inte ens testat demot.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Oj, detta hade jag inga förväntningar på alls! Nu kanske man bör testa demot för att se vad det är.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Funkateer:

Mark Hamill som Jokern...vem är då Batman...? James Earl Jones?

Kevin Conroy, förstås.

Medlem
Skrivet av Mooe:

Sen får ni ta och göra en PC recension senare! (Som också har PhysX implementerat för oss Nvidia användare)

PhysX effekterna finns både på 360 och PS3 med. Även på mitt ATI kort :>

Medlem

Verkar grymt måste jag säga. Någon som vet vart man hittar det för lägsta priset till PS3?

Medlem

Okej okej! Jag ska testa demot... Snart... Men kommer nog inte köpa det utan låna det av någon. Känns som detta spelet inte är min "cup of tea".


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

123
Skriv svar