Eve-skaparna släpper konsolspel

Robot
Eve-skaparna släpper konsolspel

Ser ut som en blandning av Crysis, halo o CoD


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Dust 514. WTF? Vad är det för namn på ett spel?

Medlem

Hade det kommit till PC så hade jag provat det, universumet i EVE är rätt bra, men jag klarar inte av rpger så därför slutade jag spela.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

detta serfan najs ut!! håller tummarna.

Medlem

Interesting! Hoppas det blir bra.

Medlem

Ser riktigt schysst ut, vore trevligare om det var ett singleplayer lir dock :/
Kommer inte ha tid för det här när det kommer hur gärna man än skulle vilja spela det, is synth!

Medlem

tycker det lät soft som fan, men att det inte kommer till PC stör mig enormt. shooters ska vara pc


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

So much for planetary landing i eve då.

Ser dock bra ut. Synd bara att jag inte är en konsollmänniska.


signatur

dare to be bold

Medlem

Ofyfanofyfanofyfan!!

Inaktiv

Ser galet nice ut.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

men kunde dem inte gjort de till pc med? :(, tycker inte om shooters till console (vet mitt eget problem att jag spela mye fps med mus) får aldrig samma känsla som när jag lirar med mus. Handlar inte om vanesak då jag inbillade mig de med så spelade sjukt mkt diverse olika lir min skicklighet ökade men aldrig känt samma feeling som med mus

Medlem
Skrivet av lapa:

Dust 514. WTF? Vad är det för namn på ett spel?

?

Såg jävligt häftigt ut! Filmen man fick se i början var ju dock bara halvt ingame skulle jag tro..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

De berättar ju exakt hur det interagerar med Eve Online i videon.

Kriget körs i både o rymd och på planeter, för att fullkomligt erövra en planet så måste man kontrollera både rymd och planeten.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Väldigt intressant...

Medlem

omg omg omg omg *dör av förväntan*
Hur dom tänkt bygga in det med EVE låter lite shady dock.. Kommer vara stora allianser som kan utföra något.. Tänk dig bara om man försöker ta över en planet och så visar det sig att samma planet i EVE är i Goons område eller liknande.. Kan ju bli lite skoj.. Lite mer dynamik till fleet fights i eve

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av lapa:

Dust 514. WTF? Vad är det för namn på ett spel?

?

Såg jävligt häftigt ut! Filmen man fick se i början var ju dock bara halvt ingame skulle jag tro..

ja är det inte det kommer mitt 360 och börja brinna om jag spelar detta =P


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Är det en Cormorant som skjuter missiler i slutet?

Medlem

Verkligen intressant. Om dom lyckas göra det här bra så blir det något helt nytt som vi aldrig sett förut.

Medlem

Tanken på minmatar som slåss är lite komiskt dock.. Ska dom ha ärtbössor gjorda av pvc rör o svartkrut eller?

Medlem

En corpmedlem sa att skjuta projectile 1400 mm är ungefär som att skjuta personbilar.

Medlem

Kan bli mycket spännande om det nu blir som de tänkt sig och som jag föreställer mig

Medlem

väldigt cool trailer

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Tanken på minmatar som slåss är lite komiskt dock.. Ska dom ha ärtbössor gjorda av pvc rör o svartkrut eller?

Mja, de har lite mer avancerade vapen än det, mkt gallente vapen och stulna amarrvapen. Sen har de ju sina egna vapen med, men inga som egentligen är i närheten utav de andras. Hoppas att man kan köra MTACs iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jo visst har dom. Har ju minnie alt efter allt
Och ja, intygar om att 1400mm är som att skjuta smart-bilar

Medlem
Skrivet av Dabrinko:

Är det en Cormorant som skjuter missiler i slutet?

Cormorant har bara en missileslot så det vore konstigt med så hög rof :P. Flycatcher vore ju möjligt men det ser inte ut som det imo.

Det här verkar vara skoj men jag önskar det kom till pc också (BF43 har visat mig att shooters är bäst med mus) så att man har något att göra mellan skillbytena.

1
Skriv svar