EA avslöjar sina MMA-kämpar

Robot
Medlem
EA avslöjar sina MMA-kämpar

Ett sport spel där EA för en gång skull inte har första tjing på alla namnen..

Medlem

ufc kommer trots detta signa fedor på 2röda om inte hans management var helt galet.

White använder mycket skrämseltaktik men det är mycket rök o ingen eld.

Samt titeln på nyheten är lite missvisande eftersom ea inte har avslöjat alla fighters.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Bojjkotta! De försöker bara tigga åt sig en bit av kakan!

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Bojjkotta! De försöker bara tigga åt sig en bit av kakan!

Om nu spelet blir bra, varför ska man bojkotta det isåfall?

Medlem

Ingen av de personerna tävlar ju i UFC Dom tävlar ju i Affliction.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Affliction som nu är nedlagt...


signatur

yolo

Medlem

Suck, så bra som UFC är så finns det ingen chans att jag byter titel till nästa års släpp, speciellt inte när EA lockar med ett par dussin fighters, tacka vet jag UFC's nuvarande line-up, många goa gubbar där.

GSP!


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Aj då EA...

Nu blir ni nog knockade precis när dyker in i octagonen/ringen. Och det hoppas jag verkligen också. HA!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Ingen av de personerna tävlar ju i UFC Dom tävlar ju i Affliction.

Dana White som leder UFC har sagt att om någon från UFC går med i EAs spel så blir de utkastade. Så lär ju inte vara så intressant.

Inaktiv

WTF står mma för

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

WTF står mma för

Mixed Martial Arts = MMA

En blandning av olika traditionella kampstilar under samma regler.
Som ett svar på den eviga frågan:
"Vilken kampsport är bäst i en fight"

Mvh
Bobbie

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

WTF står mma för

Mixed Martial Arts

Inaktiv

Inte ps3? Daaa... 360 är ju sämst! efter jag fick min ps3 (fick den grattis från min kusin ) och jämförde med 360 märkte jag hur sämst 360 är ... + jag slösa pengar på xbox live!!!! fast för ps3:n behöver man inte sånt skit!.. vafan är felet med microsoft? dom får hur mycket pengar som helst redan och så vill dom ha BETALT? och ps3 online är väldigt smoth.. och i playstation store visar dom priset.. inte en massa knäppa sifror XD jag vet inte mycket om det men det suger. Laddare,batterier osv.. SÄMST.... efter ett tag, kostar det lite mycket som en ps3!! tänkt lite ppl.. jag kanske sa lite fel där uppe men jag är inte värsta gamern.. säger bara som de e.. NI VET DET 360 ÄGARE...

Ahmed:
Okej, då vet vi.

Medlem

hahaha Ahmed! Vad är du?

För övrigt tror jag bara att detta MMA-spel gynnar. Alla vet ju att konkurrens leder till att man vill skapa det bästa spelet och sälja = bra spel för kunden.

Medlem

Gillar Fight Night serien så jag har förtroende för EA i deras försök att inta MMA scenen.

Det är ju ett stort plus för dem att Undisputed släpptes ungefär när de började utveckla det här MMA-spelet. Nu kan de ju se vad som var bra och vad som inte funkade så bra i Undisputed och använda den kunskapen för att göra deras spel bättre.

Sen är ju inte fighter roster allt. Sålänge EA's MMA titel har en del sköna fighters så är det lugnt. Troligtvis lär ju alla stora fighters utanför UFC vara med i EA's spel. Så personligen tycker jag bara det är kul att det kommer ett spel som tar in fighters utanför UFC. Men eftersom MMA för många är UFC så kan det nog bli jobbigt att dra till sig alla MMA fans.

Medlem

EA lär öppna plånboken och köpa in UFC-fighters med tiden
som det ser ut nu är det inga vidare fighters förutom Fedor.

Fedors management M-1 är helt ur gängorna, Fedor blir
ju sedd som en pajas om han inte går in i UFC nu.
Han har redan slagit alla de bästa utanför UFC:

Medlem

Om spelet är bra spelar det ingen roll vilka fighters som signas eller ej. Man vill ju endå skapa sin egen fighter och i slutändan är det ju spelkänslan som avgör.

Och om undisputed inte hade ett sånt tragiskt dåligt menysystem och gjorde karriärspelet lite mer intressant samt la ner lite mer tid på onlinespelet så har de ett vinnande koncept.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vem bryr sig vilka som är med så länge spelet är kul att spela?

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

Inte ps3? Daaa... 360 är ju sämst! efter jag fick min ps3 (fick den grattis från min kusin ) och jämförde med 360 märkte jag hur sämst 360 är ... + jag slösa pengar på xbox live!!!! fast för ps3:n behöver man inte sånt skit!.. vafan är felet med microsoft? dom får hur mycket pengar som helst redan och så vill dom ha BETALT? och ps3 online är väldigt smoth.. och i playstation store visar dom priset.. inte en massa knäppa sifror XD jag vet inte mycket om det men det suger. Laddare,batterier osv.. SÄMST.... efter ett tag, kostar det lite mycket som en ps3!! tänkt lite ppl.. jag kanske sa lite fel där uppe men jag är inte värsta gamern.. säger bara som de e.. NI VET DET 360 ÄGARE...

Det där var det bästa jag läst här på FZ. Tack.

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

Inte ps3? Daaa... 360 är ju sämst! efter jag fick min ps3 (fick den grattis från min kusin ) och jämförde med 360 märkte jag hur sämst 360 är ... + jag slösa pengar på xbox live!!!! fast för ps3:n behöver man inte sånt skit!.. vafan är felet med microsoft? dom får hur mycket pengar som helst redan och så vill dom ha BETALT? och ps3 online är väldigt smoth.. och i playstation store visar dom priset.. inte en massa knäppa sifror XD jag vet inte mycket om det men det suger. Laddare,batterier osv.. SÄMST.... efter ett tag, kostar det lite mycket som en ps3!! tänkt lite ppl.. jag kanske sa lite fel där uppe men jag är inte värsta gamern.. säger bara som de e.. NI VET DET 360 ÄGARE...

du nämner att de till slut kostar lika mkt som en ps3 det stämmer givetvis men det är mer än 3 år tills det blir det och så länge och då har jag haft mer nöje med live

Medlem

Kan bli intressant.

sen ni som inte förstår varför Fedor inte går till UFC så kan det vara så att UFC är för MMA vad WWE är för wrestling dvs lite si och så vad man får göra då man väl har skivit på för dom.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av toern:

Vem bryr sig vilka som är med så länge spelet är kul att spela?

Exakt!
ISS Soccer spelen är ju hur bra som helst fast man spelar med konstiga namn.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

tja därför jag jag köpte undisputed för det hade mina favorit fighters.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

S_Z
Medlem
Skrivet av Molotov:

Kan bli intressant.

sen ni som inte förstår varför Fedor inte går till UFC så kan det vara så att UFC är för MMA vad WWE är för wrestling dvs lite si och så vad man får göra då man väl har skivit på för dom.

Dana White är verkligen inte någon av mina favoriter men kontraktet UFC erbjöd Fedor verkar onekligen mycket generöst. Han får t ex gå sina sambo-matcher vilket alltid varit ett krav från honom.

Jag håller med Bobbey, hur mycket jag än gillar Fedor som fighter så blir det ju svårt att påstå att han fortfarande är den bästa när snart alla motståndare av intresse finns inom UFC...

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Suck, så bra som UFC är så finns det ingen chans att jag byter titel till nästa års släpp, speciellt inte när EA lockar med ett par dussin fighters, tacka vet jag UFC's nuvarande line-up, många goa gubbar där.

GSP!

gsp e kung

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av toern:

Vem bryr sig vilka som är med så länge spelet är kul att spela?

Exakt!
ISS Soccer spelen är ju hur bra som helst fast man spelar med konstiga namn.

Jag tycker det är en kul grejj att känna igen vissa fighters namn och se att dom fungerar som dom gör i verkligheten.
Det ger en bättre autentisk känsla som behövs i sportspel.

Exempelvis så ger det mig en mer kick att efter en hård match spöa Chris Leben, i UFC indisputed än det skulle kännas om han hette "Ulla Bella" eller liknande.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Jag tycker det är en kul grejj att känna igen vissa fighters namn och se att dom fungerar som dom gör i verkligheten.
Det ger en bättre autentisk känsla som behövs i sportspel.

Exempelvis så ger det mig en mer kick att efter en hård match spöa Chris Leben, i UFC indisputed än det skulle kännas om han hette "Ulla Bella" eller liknande.

Bra poäng, även om det verkar som Leben har växt upp o blivit näst intill respektabel numera. Junie Browning däremot hade varit trevligt att ha som motståndare

Jag tycker det är ganska roligt att EA och många andra som har sågat MMA med diverse sandlådeargument (Som att det inte skulle vara en sport, wtf?) nu kanske inser att dom var ute och cyklade, det gör mig lite varm inobords..

Money rules


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Dana White kommer inte tillåta detta så var inte oroliga, spelet kommer bli en flopp med namn som "bosse knytnäve" osv.

12
Skriv svar