Spana in trollkarlarna i Aion

Medlem

Lirar betan och tycker det är grymt skoj. Lämnar WAR för detta spel, efter att ha varit dedicerad till WAR i ca 1 år. Hela guilden går över till Aion nu. Kommer bli riktigt bra tror jag.

Edit: Alltid lika roligt att se vad alla veta-bättre-personer skriver. ^^

Medlem
Skrivet av Kuci:

Sämsta MMO jag har nånsin spelat.

Som någon sa, Generic Asian MMO.

EXTREMT irriterande "skills" system. WoW är så mycket bättre på nästan allt än Aion.

Jag tänker då anta att de MMO's du spelat är just Aion & WoW. ;o

Medlem
Skrivet av Snake:

Det ser ut som flertalet helt missat poängen med Aion, att huvudinriktningen är RvR. För ren PvE finns det andra och bättre alternativ.

Det unika med Aion är spelmotorn (Cryengine 1) och den laggfria upplevelsen den erbjuder i öppen mass RvR. Idag existerar inget annat MMO som kan mäta sig på den fronten.

Planetside ha funnits länge.

Vad som nu är så bra med påtvingade sidor kommer jag aldrig fatta heller, snacka om opersonligt.

Om du nu inte vill skapa/vara med i en klan i en levande värld där man kan både göra vänner och fiender, utan bara vill bli pekad till en stor strid så kan du ännu en gång lika gärna spela något annat som är gjort för det.

Medlem

Jag tycker att betan är riktigt rolig och väntar på att portarna ska öppnas för beta 5 om några minuter.

Betan har version 1.0 medan 1.5 testas på koreanska test realms och det är mycket som läggs till och ändras. Till exempel inverted mouse som någon gnällde om (jag orkar inte gå tillbaka och kolla vem det var ) och fler quester samt quester ger mer exp.

Har spelat WOW sedan release och jag levlade flera karaktärer (över 5 stycken) till 60 innan blizzard gjorde det lättare att lvla och jag skulle kalla vanilla WOW för ett "grindspel" innan alla ändringar. Epic mounts vid level 40, MYCKET mer experience från quester, etc. Uscha, tvinga mig att åtminstone försöka!

Medlem
Skrivet av molg:

Edit: Alltid lika roligt att se vad alla veta-bättre-personer skriver. ^^

Ja, men samtidigt lite sorgligt. Folk som endast lirat WoW och tror sig veta bättre.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Aion är lineage 2 eller RFonline med vingar, så det han säger stämmer. Med största sannolikhet är det bara det vanliga att folk förblindas av teh colors and teh graphicz. Ingen att skämmas för att man är ett förbättrat lineage 2, men förstår inte varför folk försöker hypa det till något det inte är.

Jag har inte spelat Lineage2, men däremot RFonline och flera andra liknande f2P MMOs och jag håller inte alls med dig.

Hype betyder överdrivet optimistiska beskrivningar eller orealistiskt uppdrivna förväntningar. Vill du vara vänlig och berätta var jag skrivit något som inte är korrekt rörande Aion?


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Bättre MMO finns inte just nu.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

Bättre MMO finns inte just nu.

Sorgligt, men kanske sant.

Medlem
Skrivet av Snake:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Aion är lineage 2 eller RFonline med vingar, så det han säger stämmer. Med största sannolikhet är det bara det vanliga att folk förblindas av teh colors and teh graphicz. Ingen att skämmas för att man är ett förbättrat lineage 2, men förstår inte varför folk försöker hypa det till något det inte är.

Jag har inte spelat Lineage2, men däremot RFonline och flera andra liknande f2P MMOs och jag håller inte alls med dig.

Hype betyder överdrivet optimistiska beskrivningar eller orealistiskt uppdrivna förväntningar. Vill du vara vänlig och berätta var jag skrivit något som inte är korrekt rörande Aion?

Aion är lineage 2 med en ny grafikmotor, med allt tråkigt grind som kommer från liknande koreanska MMO:s som lineage 2 och RFonline. När jag säger folk så syftar jag endast på dej personligen, och inte inställning i allmänhet på titeln såklart. Herregud... Men som sagt, spelet är inte unikt mer än motorn det använder, och som jag nämnde tidigare. Folk förblindas av Teh graphixz, eller så har du inte spelat nog med MMO:s för att veta bättre. Välj ditt alternativ.

Medlem

Har du spelat betan till lvl 25?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Ser att det bara varit WoW Fanboys som postat här. Själv tycket jag det är en underbar detaljerat och finslipat spel. Som har många element som wow saknar.

12
Skriv svar