Splinter Cell: Conviction filmat

Robot
Inaktiv
Splinter Cell: Conviction filmat

Vackert!

Verkar roligt att dra ner folk från broar så dom slår huvudet i en lyktstolpe eller nåt sånt

Medlem

Det här kan bli riktigt skoj, följt det sedan det visades upp på e3-mässan. Längtar!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Älskar Splinter Cell! Detta är ett givet köp.

Alpha protocol blir nog bättre


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

trolla mera plz.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Shiet, ser ausnice ut. Har precis börjat spelat Double Agent som även det är djävligt nice än så länge. Hoppas på att detta rockar också!

Skrivet av SorbP:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

trolla mera plz.

Jag trollar inte gjorde bara en preliminär utvärdering. Är snarare du som ser ut som ett troll.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

Jämför du AP med Comviction? :S

Medlem

Gillade Double agent, även om jag tyckte vissa banor var lite ojämna - den första till exempel, och dom inne i högkvarteret.

Banan på båten i ishavet var dock helt underbar! Hoppas det blir mer sånt flyt i det kommande spelet!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Alltså Alpha protocol ska ju bli ett rollspel så känns lite fel att jämnföra det och splinter cell enligt mig. Men det är bar amin åsikt.


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

Ser brutalt ut, men jag föredrar mycket smyg i SC.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

SC goes generic TPS?

Medlem

Fan vad käckt av Ubisoft att avända 2 meter Kirchsteiger då de modellerade Sam

Medlem

Givet att man bara SKA spela detta när det kommer ut.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

+1

inK
Medlem

Sam Fisher goes Max Payne. Inget smyga, inget Splinter Cell.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

hm wtf? han ser ju helt ung ut.. det var ju märkligt.

Medlem

mm, alpha protocol, hjälten skriker som hulken och sen går allt i slow motion, fantastiskt, not.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av MarwinElMaco:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

+1

Spelen går ju inte ens att jämföra, det enda (Alpha Protocol) är ett rollspel med vissa stealth-aspecter, som enligt mig ser värre än mediokra ut, och det anda (SC: Conviction) är ett smygar/action-spel.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

FML
Medlem

Var de bara för mig som klippet och ljudet var osynckat?

Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av MarwinElMaco:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

+1

Spelen går ju inte ens att jämföra, det enda (Alpha Protocol) är ett rollspel med vissa stealth-aspecter, som enligt mig ser värre än mediokra ut, och det anda (SC: Conviction) är ett smygar/action-spel.

Conviction är inte alls ett smygar spel då är det ju mer smyga i Alpha protocol.:O


signatur
Medlem

Vad är det för fel på 3-eyes-in-the-night konceptet?
Pandora Tomorrow och Chaos Theory är ju "where its at"
Dem kan ju inte bara slänga detta åt sidan!

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Vad är det för fel på 3-eyes-in-the-night konceptet?
Pandora Tomorrow och Chaos Theory är ju "where its at"
Dem kan ju inte bara slänga detta åt sidan!

Fast då blir det ju lätt lite enformigt... "Terrorister där som ska göra så, du måste åka dit och göra diverse för att hindra dem". Bra att de e nytt! Hade riktigt kul med double agent!

Medlem

grafiskt, sub-par... men ,men det e ju spintercell så dom kommer säkert undan med det...

Medlem

FIXA LJUDET!

edit: Börjar bli lite tveksam på detta.

Medlem

Mycket, mycket skeptisk.

Det ser i mina ögon ut som om de tagit ett ganska svårspelat smygarlir och omvandlat det till ett lättsmält casualactionspel med överdrivna våldsinslag för att tilltala våldskåta småbarn...

Medlem
Skrivet av Sabel:

grafiskt, sub-par... men ,men det e ju spintercell så dom kommer säkert undan med det...

Vad bubblar du om?, det ser ju fantastiskt ut, subtil verklighetsnära grafik, fast visst, idag så likställer de flesta bra grafik med antalet palmer på en strand mot en blå himmel...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av MarwinElMaco:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

+1

Spelen går ju inte ens att jämföra, det enda (Alpha Protocol) är ett rollspel med vissa stealth-aspecter, som enligt mig ser värre än mediokra ut, och det anda (SC: Conviction) är ett smygar/action-spel.

Conviction är inte alls ett smygar spel då är det ju mer smyga i Alpha protocol.:O

Om du kollar på andra dev walkthroughs eller trailers så verkar det bli väldigt mkt smygande och "kuta runt i skuggor".

Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av MarwinElMaco:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Alpha protocol blir nog bättre

+1

Spelen går ju inte ens att jämföra, det enda (Alpha Protocol) är ett rollspel med vissa stealth-aspecter, som enligt mig ser värre än mediokra ut, och det anda (SC: Conviction) är ett smygar/action-spel.

Conviction är inte alls ett smygar spel då är det ju mer smyga i Alpha protocol.:O

Om du kollar på andra dev walkthroughs eller trailers så verkar det bli väldigt mkt smygande och "kuta runt i skuggor".

Detsamma gäller Alpha protocol men SC fanboyisterna vägrar tro det.


signatur
12
Skriv svar