Saints row 2- Bra val?
Hej har ett tag tänkt köpa Saints row 2 till xbox 360 men vet inte riktigt om det är bra eller rekommenderas kanske skulle köpa gta iv och sen köpa lost and damned. Så ni kanske kan ge mej ett tips villket som är bättre? VIll gärna prova saints row 2 för har redan spelat Gta iv:|:|
Tack på förhand..
Har du redan spelat igenom GTAIV och känner att du inte har någon större lust att köra en ny omgång inom den kommande framtiden bör ju Saints Row 2 ses som ett köp. Vill du köpa det "bättre" spelet är däremot GTAIV det självklara valet, i alla fall om du frågar mig.
Jag har själv inte spelat Saints Row 2, men äger ettan sedan tidigare och även om det är ett underhållande spel så står det sig inte speciellt högt jämfört med GTAIV. Kan inte tänka mig att Saints Row 2 är SÅ mycket bättre än ettan, dvs. om det ens är bättre överhuvudtaget.
Imo så har Saints Row 2 överlägsen "Skojfaktor" många fler kringaktiviteter.
Bara det att du kan customisera gubben tills Belsebub kommer o tar dig ger ju mervärde till tusen.
GTA IV må vara ett bra spel, men det var inte speciellt roligt, det var mest drygt med alla jävla Emokompisar som ringer stup i kvarten och vill gå o bowla.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Gta IV om du vill ha hyfsat bra bilstyrning och fin grafik, Saints Row 2 om du vill ha mer möjligheter och kasta iväg människor. Själv så har jag klarat Gta IV 2 gånger på 360 så jag vet en del om det, blir lite tjatigt efter ett tag men har inte spelat Saints Row 2 så mycket. När jag spelade det så var det superkul (Kasta iväg männsikor som sagt,flygplan ftw,fallskärm,bajsbil,zombie spel modet,mer vapen,mer kläder,mer våldsamt) men kass grafik och super mega mega kass bilstyrning och körkänsla Skaffa Saints Row 2 först och Gta IV sen för online spel och The Lost and Damned
Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^