Lira WoW från Lv.1 till 80 tillsammans? några som är på?

Inaktiv
Lira WoW från Lv.1 till 80 tillsammans? några som är på?

Tänkte börja lira WoW igen och försöker få ihop en grupp nu som vill börja om från början, från level 1 och lira med mig..

Tänkte om vi skulle börja från lv.1 o köra till max idag lv.80. Det vore riktigt kul..

Hoppas det finns folk som är på... skriv här på forumet eller skicka ett PM till mig..

Inaktiv

Det vore faktiskt rätt kul, fast ska nog köra lite på mina andra gubbar nu. Var 5 månader sedan jag körde Nu ska jag bara få igång datorn min..

Medlem

Började igen för några dagar sedan på en mage. Är level 20 nu men ska AoE grinda upp till lvl 70 Sen questa i Northrend!
Lirar alliance på Balnazzar på denna gubbe.

Medlem

Fel forum..


signatur

Wai

Medlem

vilken server isf?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Jag kör just nu på Al'Akir, om någon vill lira så skriv till Dreadborne (Alliance)

Medlem
Skrivet av Noken8:

Fel forum..

wow är ett massivt onlinespel vad jag vet

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Noken8:

Fel forum..

wow är ett massivt onlinespel vad jag vet

Wow har ett eget forum, vad jag vet...


signatur

Wai

Inaktiv

Lägg ner ditt "Fel Forum" snack hela tiden Noken, bara lägg ner. Skriv något vettigt istället.

Medlem
Skrivet av L1ghtF00t_:

Lägg ner ditt "Fel Forum" snack hela tiden Noken, bara lägg ner. Skriv något vettigt istället.

Lägg ner o skriv onödigt skit som inte är rätt nånstans-.


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Noken8:
Skrivet av L1ghtF00t_:

Lägg ner ditt "Fel Forum" snack hela tiden Noken, bara lägg ner. Skriv något vettigt istället.

Lägg ner o skriv onödigt skit som inte är rätt nånstans-.

Vafan snackar du nu om?
Förklara vad du menar med "Rätt nånstans-."

Medlem
Skrivet av L1ghtF00t_:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av L1ghtF00t_:

Lägg ner ditt "Fel Forum" snack hela tiden Noken, bara lägg ner. Skriv något vettigt istället.

Lägg ner o skriv onödigt skit som inte är rätt nånstans-.

Vafan snackar du nu om?
Förklara vad du menar med "Rätt nånstans-."

Vad tror du?

Ja, jag skrev något vettigt och ja.. finns inget mer att säga?..vad har du emot det?


signatur

Wai

Inaktiv

Eh.. det du skrev var absolut inte viktigt. Jag har sett dig klaga på en skitsak som det här (Fel forum etc, etc...) flertalet gånger. Tror du helt ärligt att det du säger kommer att påverka?

Visserligen skulle denna tråden passa bättre i World of Warcraft forumet men för fan - Spelar det verkligen så stor roll?

Det skulle varit en annan sak om tråden skulle ha legat i t.ex. "Hårdvara" eller liknande. Nu var det ju inte riktigt så illa.

Medlem

Det har påverkat förutom denna gång..


signatur

Wai

Inaktiv

Kan du inte låta moderatorerna göra det istället då?
Om en moderator skulle ha tyckt att det var tillräckligt dålig placering av tråden skulle väl personen i fråga ha flyttat den, eller hur?

Medlem

Jo, visst..
Men det är tråd skaparen jag pratar med, för det är hans ansvar att fråga en moderator om han kan flytta tråden.
Om inte en moderator sett tråden...


signatur

Wai

Inaktiv

Aha, det hade jag ingen aning om att det var :O.

Var har du hittat den informationen? (Att det är trådskaparens ansvar att fråga en moderator)

Medlem

Det är hans tråd = Hans ansvar för tråden...


signatur

Wai

Medlem

Shit vilken fight xD

Medlem

Jag tänker på Dwight Schrute när jag läser Noken8's inlägg. Han som är med i The Office...

Hur som helst så lär ni väl redan ha börjat lvla, eller? Om inte så kan ju nån säga till så kanske jag är på.

Inaktiv

Vet ej om det blev något av det.. Jag lirar iaf på Al'Akir om någon vill lira med mig ^^

Inaktiv

Jag tycker att denna tråd hör till detta forum eftersom han inte nödvändigtvis söker efter personer som redan spelar World of Warcraft, men även sådana som spelar mmo's överhuvudtaget. De besöker kanske inte WoW forumet.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Spectral:

Jag tänker på Dwight Schrute när jag läser Noken8's inlägg. Han som är med i The Office...

Du menar väl ändå Mackenzie Crook som spelar Gareth Keenan i det riktiga Office. Förstår inte varför dom skulle försöka göra ett "nytt" office..suck* hur som helst (var väldigt off-topic).

Men jag tyckte det lät roligt iof och köra från scratch.

Medlem

alla kan ansvara genom att trycka på "anmäl" och skriva att det är i fel forum.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Började igen för några dagar sedan på en mage. Är level 20 nu men ska AoE grinda upp till lvl 70 Sen questa i Northrend!
Lirar alliance på Balnazzar på denna gubbe.

Du behöver bara grinda till 68 för att kunna questa i Northrend


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Jag är då med, om ni inte redan startat och är lvl 30

Medlem
Skrivet av Kresko:

Shit vilken fight xD

C-c-c-Combo Breaker!

1
Skriv svar