Silkroad Online??

Medlem

Xian och Tibet.

Inaktiv

Jag spelar på Tibet, just börjat har en lvl 16.
Någon som har ett bra guild som jag skulle få joina eller bara någon att lira med?

Ps. Jag heter KeloMan

Medlem

Hmm, vet inte kanske kan slänga upp en guild där har en lvl 33, nuker där.

Medlem

skulle testa detta lir idag igen efter att inte spelat det på ett tag.

snacka om omöjligt o få igång.
ändrat i host filen som man sa på forumet för annars fick man bara windows fel ,crapp ips host dom har helt enkelt.

Sen tog det typ 10sek innan det poppar upp att servern är nere typ.

Senast kom launchern upp men det händer inte mycket.

Kom ju iofs in i 9dragon betan igår som var mycket trevligare så ska lira det istället tills vidare


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Det skulle vara kul
Vad heter du?

Medlem

Zetoria.. Spelar dock på Red Sea dagligen är alltså inte aktiv på Tibet. Om du vill kan du gärna komma till Red Sea så kan jag hjälpa dig skaffa vapen mm.

Inaktiv

Jag vet inte om jag har så stor lust att byta :/
Men vad tycker du är bästa builden?

Medlem

Full int!
+ Du gör mycket skada
+ Du levlar snabbare
+ Du dödar på ett "slag" på level30 med "Fire nånting"
- Du har lite i liv så det är bäst att ha pots med sig överallt och se till att inte komma in i strider som det är 5-6 mot dig
- Du är usel i PVP även om du gör mycket skada

Inaktiv

heej spelar nån silkroad isåfall jag heter ojje å ä på eldorado:) ... kan flytta över sin gubbe te en annan server

Inaktiv

kan man flytta över sin gubbe te en annan server*??:P

Medlem

Nej det går tyvärr inte. :/

Inaktiv

ok e de nån som kö på eldorado

Inaktiv

den snabbaste som skickar ett pm efter det här som spelar silkroad allså på alps!får en gratis wolf och 1 mill


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Medlem

Under advent eventet som körs nu så får man ihop ca 500k om dagen om man lirar ca 2timmar om dagen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Vilken tid är bästa tiden logga in på, för att komma in? Alla servar är ju fulla för det mesta:(

Inaktiv

ja alltså, jag skapade ett konto igår, körde ett tag och kom till lvl 7, men tvekar på att jag kommer fortsätta eftersom det tydligen är omöjligt att komma in på servern förutom på natten.

Medlem

Ja jag testade spelet lite men man insåg att det skulle vara ett helvete att komma in på servrarna varje gång man skulle spela så jag gav upp.

Inaktiv

Hejsan ... det är sant att man intekmr in .. men efter ett tag när man är bra på att skriva kmr man inte på första ibland på 10onde... men jag tkr det e trökigt att lira sj ... så adda mig rishat93@hotmai.com jag lirar på rom är i lvl 25:)

Medlem

Hur går det för alla? Server? Level? Build?

Själv spelar jag på Aege och är nu lvl 48 (58%), längtar till level 50 så jag kan gå in i Donwhang stonecave Ps. Min build är Pure STR/Fire/Glavie Ds.


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Inaktiv

spelar på venice, level 50. eller spelar inte vid tillfälle iaf, pga ständig grinding.

Medlem

Tjenare Robban! Körde upp min Full int, S/S till LVL54.. Har börjat på en ny nu dock som är en Hybrid, Spear LVL42.

Inaktiv

åh lol hybrid har man ju inte hört de bästa om lol

Inaktiv
Medlem

Ingen här som spelar på Aege?


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Medlem
Skrivet av DreadRoze:

åh lol hybrid har man ju inte hört de bästa om lol

Hmm? :S

Inaktiv

dom sägs inte vara så bra -.-'

Medlem

finns det någon server som man överhuvudtaget kan spela på ???och vilken är det isåfall???(jag kan inte spela på natten)

Medlem
Skrivet av DreadRoze:

dom sägs inte vara så bra -.-'

Hybrid är grymt bra. Oo vart har ni hört detta? Låter knepigt då hybrid är en av de bästa buildsen i PVP.. Beror på phy/mag balancen..

Inaktiv

hej varför kan man inte spela silkroad mer snälla svara det kommer frågetecken när jag trycker stark(((((((((((((((((( snälla svara har försokt fixa det i 2månader det var den bästa spelet jag har spelat har vat riktig grym på spelet snälla hjälp mig om nån kan ni e så snälla då snälla:D

Medlem

Först och främst sluta spamma.. Har du försökt med att avinstallera och installera det igen? Och skaffat nya drivrutiner till graffet?

Skriv svar