Xbox 360 elite eller ps3?
Om jag hade pengar skulle jag lätt köpa en PS3a.
Anledningarna lyder som följer:
1. Hatar Xbox-kontrollern. Oskön och oergonomisk.
2. Blu-Ray!
3. Ljudnivån, medan PS3an knappt brummar låter 360 som en dammsugare.
4. Spelen: LBP, Tekken, MGS, Ninja Gaiden, Rachet och Clank, Uncharted, samt alla multikonsolspel.
5. Mudkips
6. Passar bra ihop med min PSPa.
Jisses, du låter ju värre än den värsta fanboyen ju,
man kan faktiskt nuförtiden instalera spelen på hdn till 360 om man nu tycker maskinen låter,
Tekken kommer faktiskt till 360 också nu,
Blu- Ray var faktiskt helt oviktigt för den som ställde välja konsol tråden,
och att ps3 passar bra ihop med din psp, vad har det att göra med val av konsol för frågeställaren?
Den här personen verkar föredra den konsol som har spel han gillar,
och då får han ju välja den konsollen efter det, och om det sen blir ps3, xbox 360 eller Wii är ju hans avgörande, inte billigt hat från personer som är partiska.
Du ska vara forumadmin ? Ska inte en forumadmin vara opartisk istället för att klanka ner på det du inte gillar ?
Jisses, du sänkte dig ner till värsta fanboy nivå.
the_maxx gav sina egna tankar om varför han skulle föredra en ps3a före en xbox360, och även om vissa saker kanske inte hjälper trådskaparen så får skäl nr 4 vara det viktigaste, dvs vilka spel som finns.
Och glöm inte bort FZas egna regler ;
3.3. Moderatorerna har sista ordet
Either way you choose, you lose!
Diktatur har avskaffats på många ställen, men på FZ där gäller det fortfarande då med andra ord,
så man man kanske tar FZ´s betygsättning med en nypa salt om det är lika illa ställt med betygsättarnas inställning.
Ok, för det första, ta inte allt på så stort allvar. Greger citerade reglerna som skämt.
Varken jag eller någon annan admin/ moderator tvingar på er våra personliga åsikter.
När det gäller diktatur så är svaret kort och gott, ja, det är en diktatur här, såsom alla hemsidor. Du och alla andra är besökare här helt frivilligt och ni får också lämna sidan helt frivilligt. Reglerna är till för att se till att det är bra stämmning och att inget olagligt pågår.
Sist men inte minst, låt oss återvända till topic. Har någon åsikter så är det bara att skicka mig ett PM eller ett mail.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
Ok,blev möjligtvis onödigt upprörd.
det man gillar minst är glorifiering av ett märke, både ps3 , Xbox 360 och Wii erbjuder förträfflig underhållning, hade gärna haft alla 3, men man har inte bra jobb nog som ger tillräckligt tjock plånbok.
Ja, du blev onödigt upprörd.
Man måste ju få säga som det är, vad man tycker, när någon frågar utan att vara fanboi. Speciellt om man själv äger konsollerna man har åsikter om.
Jag har ingen Wii, jag skulle gärna äga en men jag skulle aldrig köpa en. Spelen och hela upplägget är för "barnsliga" och Wii är kul som förfest med ett gäng polare men jag som spelar mest själv har inget nöje av att sitta och flaxa med armarna i mörkret. Dessutom tycker jag att alla spel ser förjävliga ut, som man kopplat upp PSP'n på tvn.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.