logga in med account problem

Medlem
logga in med account problem

någon mer som har svårt att logga in i age of conan?
säger att det antingen är fel lösenord eller användarnamn, men icke nicke

urgh.. vill speeelaa, tog 2 timmar att installera skitet, o nu kan jag inte logga in (whine)

Medlem

samma här. Hade inga problem för 30min sedan, men nu kan jag inte logga in längre.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Yeaah, har samma problem just nu, blev lite orolig.. :/

Men skönt att fler har samma problem, då löser det sig väl snart nog.

Medlem

WTF, står att mitt konto blivit cancellad.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

WTF, står att mitt konto blivit cancellad.

står det för mig med , samt att jag inte kan använda /claim heller. Var nyss inne och spelade och tänkte göra en till gubbe, men då säger den att mitt lösenord är fel... Väldigt konstigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tryckte på Re-activate och efter några minuter kunde jag logga in igen. Men nej, jag kan inte använda /claim heller. De sitter säkert för fullt och arbetar på det ...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Phuu, samma här, var lite orolig där ett tag måste erkännas, trodde det blivit hijackad eller nått (va dom nu skulle ha ett par l5 gubbar till dock )

Medlem

När jag trycker på reactivate på deras sida så vill dom ha kreditkorts info. Jag använder ett prepaid kort. När jag gjorde mitt WoW konto så gick det bra att använda prepaid kort.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag har köpt CE har gjort ett konto och allt men när jag väl försöker logga in så stor det: ''Authentication Faitare. Please note that password are case sensitive'', måste man activera de 30 dagarna man får i en CE med ett GameCard eller kort eller, jag har inte gjort det iaf kanske det är problemet hos mig?


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

Verkar som Funcom har stora problem just nu.

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

jag har köpt CE har gjort ett konto och allt men när jag väl försöker logga in så stor det: ''Authentication Faitare. Please note that password are case sensitive'', måste man activera de 30 dagarna man får i en CE med ett GameCard eller kort eller, jag har inte gjort det iaf kanske det är problemet hos mig?

Jag har använt ett gamecard fast får samma som du. Funkade fint för några timmar sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Har samma problem, skapat ett account osv, men väl inne i spelet får man bara "authentication failed... bla bla bla".
Dåligt!

Inaktiv

*skadeglad jävel* Hehehe...

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Inaktiv

Inte oväntat att de skulle få problem. Synd bara att man inte kan testa spelet nu, får se hur lång tid det tar innan de fixar mitt problem (kan inte registrera konto med key som följde med CE).

Medlem

En enkel funktion som inloggning borde funka.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

De hade tydligen inte testat tillräckligt mycket. Speciellt inte med mer belastning.

Medlem

Hade likadant idag men kom in senare.
Är det bara jag som har problem med att komma in på forumet?
Fungerade tidigare idag men nu kan jag bara logga in och fastnar på en sida som säger att jag inte har tillräckliga rättigheter för att visa sidan :S

Medlem

tog lite tid, men kom in till slut, men visst kan man ju förstå att det kommer upp en del problem på första release dagen(den officiela)

Medlem

Kom just in nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag får ''authentication failed etc'' när jag försöker logga in. Jag kommer fan inte in alls...

Medlem

Någon som har lust att skänka sin kompis trial key till mig ?

Vill gärna testa det innan jag bestämmer mig från att lämna wow =D

Medlem

detta har med Att flera CE spel är fel på cd keyn http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712

där är en länk som löser problemet

Inaktiv

Men jag har standard edition

Inaktiv

Eller är det för jag tog min retail nyckel o använde den till min preorder acc? :S

Inaktiv

hejsan,

kom nyss hem från jobbet och tänkte sitta med lite conan inatt men fick samma problem som ni i tråden. Att pw är fel.

Nån som kommit till nån lösning eller det är bara att gå och lägga sig och prova nån annan dag?

Sjukt lack man blir...

Medlem

Kolla i Tech Support forumet. Det finns en sticky thread där som handlar om authentication fail plus lite annat smått och gott som folk har problem med.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Picard:

detta har med Att flera CE spel är fel på cd keyn http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712
där är en länk som löser problemet

Det är lätt att läsa officiella forumen när inte CE nyckeln fungerar och det krävs ett konto för att komma åt forumen.

Inaktiv

Vet nån vad problemet är när jag inte kan logga in? Jag får ''unable to connect to authenthication server''.

Inaktiv

Kan betyda att inloggningsservern är nere, iaf om det fungerade fint tidigare för dig.

Här är något på supportsidan (men det behöver inte alls vara relaterat, bara nåt jag såg tidigare)
http://support.ageofconan.com/article.php?id=160

Inaktiv

För f*n... funkar fortfarande inte..jag som hade sånna planer osv, KONSTIGA är att min kompis som spelar på samma server kan spela.

Vilket skit..sånt här ska inte hända, ska nog lämna
tillbax spelet.

testade att byta lösenord...2ggr å inget funkar ändå..vet inte vilket som gäller enns.
kan inte logga in forumen heller :S

12
Skriv svar