Största besvikelsen

Inaktiv
Största besvikelsen

Vilket spel är den största besvikelsen du köpt. Välj ett för största besvikelsen genom tiderna och ett för den största besvikelsen mordern tid (07-09).


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Genom tiderna: Valkyria Profile 2

07-09: Far Cry 2


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan bara komma på ett spel, som jag har köpt, som var en riktigt stor besvikelse och det var #Star Wars: Galactic Battlegrounds

EDIT: Oh, glömde bort PC-versionen av #Enter the Matrix. Riktigt illa.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Far Cry 2.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Far Cry 2.
såg fram imot det som faan, men poff...
oh stark Tvåa är UT3. det sög häströv visade sig vara commicsel skit. (fast rättstavat)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

När jag såg tråden så tänkte jag direkt på Far Cry 2.

Genomtiderna, vet ej


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Som tur är köpte jag aldrig Far Cry 2. Däremot köpte jag GTA 4 till PC, vilket är det värsta jag gjort. Betalade knappt 500kr för en portning som är kodad av apor.

Medlem

Quake 4 och Far Cry 2.

Inaktiv

Far cry 2 utan tvekan. köpte collectors edition för över 500 och spelade i 3 timmar innan det blev tråkigt.

Ett tag tänkte jag gå och paja hela lådan av ilska men tänkte till lite, och kom fram till att multiplayer var det inte helt kört med som tur är.

Inaktiv

Det är nästan så att jag måste köpa mig ett ex av Far Cry 2 bara för att testade det nu. Det kan ju inte varit så dåligt som ni säger

Min egna lista
Mordern tid: Spore
Genomtiderna: Ghost Recon: Advance Warfighter 2 (PC versionen). Oj kontrollerna i det spelet alltså. Jag mår illa bara på att tänka på dem. Sista gången jag köper av spel av GRIN.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Jericho:

När jag såg tråden så tänkte jag direkt på Far Cry 2.


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

Halo 2 - Halo 1 var grymt och så mycket marknadsföring och sen var det så tråkigt.

(hoppas folk fattar att jag menar inte att det är sämsta spelet jag spelat utan det som blev största besvikelsen.)


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Alla skriver Far Cry 2:P... synd att jag trodde att jag att det skulle floppa så det kan jag inte skriva... Sedan tycker jag inte som Matelm, Halo 2 var ett bra spel, även om man jämför. Men klart man får tycka olika:)

CoD3 var (och är) helt totalt värdelöst! Instabila serverar för hela slanten... om det räknas till 07 (december 06 kom det ut)...;)


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Jag tycker om far cry 2. De skulle gjort bilarna mer verkligare. Annars är det rätt bra.

Vet inte riktigt vilket spel.. Inget JÄTTEdåligt jag köpt på senaste tiden.

Medlem

Största besvikelsen är ju inte lika med sämsta spelet. Tror inte FarCry 2 är så dåligt men däremot kan man ju bli besviken efter dels ettan och all hausse som varit. Motsvarade helt enkelt inte förväntningarna.

Min största spelbesvikelse på senare tid är nog Assasins creed som inte alls motsvarade haussen. Snygg grafik, intressant story men rätt trist i längden. Synd!

Historiskt sätt är nog Black & White det spel som gett mig enskilt störst besvikelse. Molyneux är grym på att bygga upp förväntningar för sina spel men oftast når han tyvärr inte hela vägen fram i utförandet

Vila i frid

Mass Effect - det sämsta som Bioware har skapat på väldigt länge. Fanns mycket jag ogillade men värst var känslan av att jag det bara var en sminkad version av KOTOR.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Mass Effect - det sämsta som Bioware har skapat på väldigt länge. Fanns mycket jag ogillade men värst var känslan av att jag det bara var en sminkad version av KOTOR.

För att inte tala om ett stridssystem som får en att somna...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Assassins Creed, bra idé, enformigt stridssystem och riktigt enformiga uppdrag.

Far Cry 2 av alla anledningar nämnda ovan.

Spore, simplare än The Sims.

Mass Effect å andra sidan älskade jag, till skillnad från KOTOR som jag bara nästan klarade igenom att spela klart så körde jag ME2 flera gånger

Medlem

Nån av denna (Take your own pick beroende på vad du tycker är mest allvarligt)

1. Spore
Känns tomt. Tappade lusten helt efter ett tag. Hade varit bättre om jag spart pengarna till Sims 3 eller nåt istället.

2. Darkstar One
Ett ord: LINJÄRT. Jag HATAR linjära spel. Dåligt designat mission gör att du blir tvungen att fuska för att komma vidare i storyn.

3. Startrek Legacy
Dåligt skrivet spel, känns som det lyfte över XBox koden och körde den i en emulator. Gick inte ens att konfigurera tangenterna och tutorial var ett totalt haveri. Bethesda köpte Mad Dog studios och försökte rädda spelet genom att patcha det, men då var gnistan redan död.

Medlem

Boiling Point, precis som Far Cry böjrjade det bra, men ju längre in man kom desto sämre & buggigare blev det. Förstår inte varför jag får längtan att börja lira det, då och då...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Black.


signatur

Rawr

Medlem

Jag sticker ut hakan och säger Left 4 Dead. Kul ett tag, men jag tyckte det blev enormt enformigt väldigt fort. Hade tröttnat rejält på det efter bara ett par timmar (åh, en ny våg med Zomies... zzzzz) så det åkte tillbaka till affären

Skrivet av GodsGreatest:

Jag sticker ut hakan och säger Left 4 Dead. Kul ett tag, men jag tyckte det blev enormt enformigt väldigt fort. Hade tröttnat rejält på det efter bara ett par timmar (åh, en ny våg med Zomies... zzzzz) så det åkte tillbaka till affären

Blasphemy! Mercenaries 2 är och förblir sämst!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Hehe, det visar hur olika smak folk har, jag ogillar fps och krigsspel, men älskar Mercenaries 2.
Det beror nog på att Mercenaries 2 har humor.

It´s Nilsson, kill him.

Medlem

Jag har funderat på detta sen tråden skapades och kan fan inte komma på ett spel som är en större besvikelse än alla andra. Spelvärlden är ju kantad av katastrofer - det släpps ju tveklöst fler skitspel än det släpps bra spel. =/


signatur
Medlem

Den största besvikelsen var ju helt klart Daikatana,
jisses sicken besvikelse.

Medlem
Skrivet av Crawller:

Black.

Medlem

2007-2009: Någonsin:
Rainbow six vegas Haze
Rainbow six vegas 2
Far cry 2

Haze=sämsta spelet någonsin:p


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Vid närmare efter tanke så är nog Brothers in arms hell's highway den största besvikelsen jag har varit med om.

De verkade ha bytt motor för de gameplay videos man hade fått se innan, var inte det man sedan fick spela. Spelet vart ju inte uselt... men inte vad man hade förväntat sig heller.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Definitivt Far Cry 2.

12
Skriv svar