Conan nere för uppdatering

Robot
Medlem
Conan nere för uppdatering

Server borde vara uppe klockan två igen senast, tydligen obekräftat så säger folk att patchen är flera gig vilket inte skulle förvåna mig.

Medlem

Server borde vara uppe igen klockan två, fast med tanke på hur stor patchen är så kan man glömma att lira vid den tiden igen.

Medlem

Synd att man troligen jobbar när servern kommer upp. :/ Nåväl hinner nog testa imon

Medlem

Åh, har längtat så länge. Men så blir det en dag då ingen tid finns till spelande.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Citat:

Vi har dessvärre inte fått tag i någon fullständig lista på alla förändringar patchen medför för tillfället, men kommer att uppdatera nyheten så fort vi fått all information.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=124848

Medlem

fan vad roligt, blir att spela hårt idag! För er som inte provat AoC än är det dags, riktigt trevligt lir.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nice att ni tog med nyheten och btw så ligger servrarna fortfarande nere för patchning men de borde komma upp snart och då finns det en fullständiga patch notes


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hmm, har inte spelat på typ 1 månad. Men ska nog aktivera sub igen nu. Och med free lvl 50 står det mellan sin, hox, BS eller qonq ;D min main är guardian nu

Medlem

servrarna är uppe.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Servrarna är fortfarande nere men det går att tanka patchen och den är ca 1Gb stor men servrarna borde gå upp igen snart.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Inaktiv

Synd bara att man varken har speltid eller pengar just nu =(


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Nere för uppdatering? Visste inte ens att Conan fortfarande håller igång, var som fan. Många schysta ändringar som gjorts eller?

Medlem
Skrivet av sultan:

Ha-Ha

Medlem
Skrivet av Keza:

Nere för uppdatering? Visste inte ens att Conan fortfarande håller igång, var som fan. Många schysta ändringar som gjorts eller?

Jag började spela igen för ngn månad sen och det är fler folk nu än när jag slutade i vintras

Medlem

Jag valde en demonologist, grymt kul att man kan skapa en lvl 50 gubbe direkt nu. Om man har en lvl 50+ innan ;D

Medlem

Med så stor patch och bra ändringar sedan recension #2 vore det kul med en recension #3

Medlem
Skrivet av Pert:

Med så stor patch och bra ändringar sedan recension #2 vore det kul med en recension #3

Recension 2 gjordes alldeles för tidigt så jag skulle vilja se en till recension av spelet nu för VÄLDIGT mycket har hänt sedan recension 2.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

FZ sista recension fick mig att ta upp spelandet. I 6 minuter. Jag går inte på det igen.


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av c0rn:

FZ sista recension fick mig att ta upp spelandet. I 6 minuter. Jag går inte på det igen.

lol vad jag kommer ihåg så var recension 2 allt annat än positiv eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Sluta bry sig om recensioner? Har WOW blivit recenserat så många gånger?

Spela spelet och vara glada. Det är ett bra spel.

1
Skriv svar