Söker Rainbow 6 Spelare angående.......

Inaktiv
Söker Rainbow 6 Spelare angående.......

Tjena alla ps3 ägare på FZ.

Tänkte bara fråga/säga:

Om det finns några Svenska RB6 Spelare som vill lira lite, mitt ID är: SwGoliath så det är bara att adda.
Spelar typ varje dag så jag e offtast online.

Tänkte oxå fråga om det finns nån SVENSK rainbow6 Clan eller nått? ,, fan galet sugen på att joina en..
Sammt vad för BT headseet finns där ute som är till rimligt pris och som är bra, ((inte massa brus och saker när man pratar )) *peace*

Ses i RB6

Medlem

Har spelet, inte hunnit med att spela så mycket det senaste bara.
Har dig addad från tidigare också!

/Evergrey

Inaktiv

multiplayer biten i R6 var en otrolig besvikelse, brukar tyvär mest spela Survival..
skulle gärna spela igenom co-op med nå personer och få ihop den badgen, dock så förstår jag mig inte på voice grejerna i spelet..hmm

Inaktiv

addar dig

heter koRn509

Medlem
Skrivet av F3D:

multiplayer biten i R6 var en otrolig besvikelse, brukar tyvär mest spela Survival..
skulle gärna spela igenom co-op med nå personer och få ihop den badgen, dock så förstår jag mig inte på voice grejerna i spelet..hmm

vad var det som du tyckte var så dåligt med MP ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]vad var det som du tyckte var så dåligt med MP ?

ingen browser, bara join game .. oftast lyckas jag komma in på nån fransk/tysk/amerikansk server med värdelös latency

dessa servers gillar även att ha 10-20minuters rundor vilket gör att man måste vänta väldigt väldigt länge innan man får spela, för att två personer sitter och campar på två olika delar av banan tills rundan är slut.

voice over ip är på by default, så man tvingas att muta alla spelare som har rundgång och flåsar i micen eller har sin morsa som skriker på dom i bakgrunden..det första man gör när man joinar.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Molotov:

vad var det som du tyckte var så dåligt med MP ?

ingen browser, bara join game .. oftast lyckas jag komma in på nån fransk/tysk/amerikansk server med värdelös latency

dessa servers gillar även att ha 10-20minuters rundor vilket gör att man måste vänta väldigt väldigt länge innan man får spela, för att två personer sitter och campar på två olika delar av banan tills rundan är slut.

voice over ip är på by default, så man tvingas att muta alla spelare som har rundgång och flåsar i micen eller har sin morsa som skriker på dom i bakgrunden..det första man gör när man joinar.

jaha det lät faktiskt riktigt illa.
själv spelar jag det en hel del mp på XB360 och tycker det är riktigt roligt, dock är det ju inte sånna problem i den versionen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]jaha det lät faktiskt riktigt illa.
själv spelar jag det en hel del mp på XB360 och tycker det är riktigt roligt, dock är det ju inte sånna problem i den versionen.

finns det server browser på xbox360 menar du?
och det är inte voice chat by default?

Medlem

Tja ,jag upplever då sällan dem problemen på 360 med voicen Klart det finns folk som andas in i micen men rent generellt brukar det vara bra ljudkvalitet för mig.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Tja ,jag upplever då sällan dem problemen på 360 med voicen Klart det finns folk som andas in i micen men rent generellt brukar det vara bra ljudkvalitet för mig.

det är tyvär inte ps3an det är fel på, det är nog mest personerna som väljer att sätta micen I munnen istället för lite utanför

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Molotov:

jaha det lät faktiskt riktigt illa.
själv spelar jag det en hel del mp på XB360 och tycker det är riktigt roligt, dock är det ju inte sånna problem i den versionen.

finns det server browser på xbox360 menar du?
och det är inte voice chat by default?

ja det finns server browser, voice chat är default på men det är inget problem med den, har man ingen mic själv så är det väll jobbigt att höra när folk snackar eftersom om man inte har headset så låter det som dom mummlar.
men att folk andas i micken har jag aldrig märkt av.
tycker själv att micken itne tar upp flås å sånt eftersom jag provat själv och ser att micken inte sänder iväg det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]ja det finns server browser

jag måste nog tyvär säga att jag inte kan lita på det

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Molotov:

ja det finns server browser

jag måste nog tyvär säga att jag inte kan lita på det

Då måste jag fråga dig vad du menar med server browser.

när man väljer att spela på live så kommer det upp en lista.
på den listan kommer det upp alternativ på matcher man kan joina.
det står bla vilket spelläge som körs tex Attack & defend, hur många spelare ping osv.
sen när man markerar en "server" så står det vem som startat den och vilket språk dom vill man ha om voice osv e på.

Det är INTE att man bara joinar game och inte får välja nått, dock finns det alternativet "Quick Match" som jag tror är så, har aldrig provat gillar att välja "server".

så förklara gärna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]så förklara gärna

ne på ps3 versionen fick man nöja sig med
[ Join Game ]
[ Game Type ]

sen hittar skit spelet den laggigaste tyska servern åt dig

Medlem

F3D, finns la visst en browser?

1
Skriv svar