Kvintett av Left 4 Dead 2-gameplay
alla ni som skriver skit om detta spel tänk erför nu
ni som kommer ihåg fallout 3 debbaten till exempel
alla sa .... ja ni vet vad ni sa men jo de släppte faktiskt
dlc och updateringar till l4d med jämna mellanrumm och bara för att de släpper spelet lite tidigare och tänker utanför ramarna så
behöver de ju inte sluta med det och ett spel som utvecklas i tio år kan suga ekorrollon medan ett licens spel med ett halvårs utvecklings tid kan vara bättre, det kanske var dålig stil
att släppa det redan då vanliga l4d spelare kanske slutar spela detta och köper det nya, dessutom skulle ni också klaga på att
det var för lång utvecklings tid om de väntade det var kanske dålig stil att släppa det så tidigt men efter att bara ha sett ett fåtal beta-filmer när spelet har sju månader kvar att utvecklas
skriva skit om det är också extremt dålig stil
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
Det är väldigt synd att det inte finns fler än fyra campains, när man googlar hittar man hur mycket hemmasnickrade banor som helst, men det är svårt att köra online på dessa banor. Det verkar inte överdrivet svårt att göra banor till left4dead speciellt inte om jämför med resurserna man lagt på att programmera spelet, borde det inte vara särskilt krävande att smälla upp några nya campains och få spelet att leva längre, känns som slöseri av en spelmotor att ha så begränsat antal banor.
Någon som vet ifall left4dead kommer att byggas på en ny spelmotor eller är det så att man uppgraderar och modifierar source motorn?