Bästa James Bond

Inaktiv

Craig, Roger och Sean, svårt val

Medlem

Sean Connery är överlägset bäst som James Bond. Roger Moore är på andraplats och Daniel Craig trea. De andra blir utan pallplats.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Sean Connery o Craig lätt :D!


signatur

B lup

Youtube-proffs

Roger Moore.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Det enda som retade mig var att hansfacket på bilen hade en "crashcart"... Jag menar, kom igen... Vem målade upp scenariot som resulterade i att man installerade en hjärtstimulator i hanskfacket? Whack.

Sådär känner jag för nästan varje pryl i dessa filmen hehe. Bond är inte dåliga filmer, dom är underhållande, men jag stör mig verkligen på vilka extrema odds/sammanträffanden det är konstant som gör att bond klarar uppgiften/inte dör/lyckas rädda bruden.

(ungefär som majoriteten av all hjärndöd-hollywood-action)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Jag ser att många gillar Roger Moore...själv tycker jag inte att han passar som Bond. Han är för gubbig.

Medlem

Tomorow Never dies, bästa bond filmen!

Medlem

Bästa bond filmen? Live and let die!

Inaktiv

Roger moore, alla andra är så tråkiga....

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Bästa bond filmen? Live and let die!

Japp, håller med här och bästa Bond-musiken också!

The Wings ftw

Medlem

Roger Moore - Moonraker.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Roger Moore - Moonraker.

åå Moonraker, det finns ingen dräkt som slår deras, Gult är inte fult.:D


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Daniel Craig absolut!

Inaktiv

Daniel Craig eller Pierce Brosnan


signatur

"The day Microsoft makes a product that doesnt suck, will be the day they make vacuum cleaner."

Inaktiv

Connery ....

... men ....

tekniken var ju så usel då ... så bästa filmerna är från Iskallt uppdrag och Tid för hämnd och framåt .....


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Daniel Craig.

Medlem

Gillar Connery, men absolut bästa bondfilmen måste fan vara den nyaste enligt mig.

Medlem

Sean Connery är den bästa bond finns ingen som slår honom, hans oneliners är teh best. Och den bästa bondfilmen enligt mig är Thunderball.

Medlem

Sean Connery förstås. Ingen annan är i närheten.

Ps. Frågan skulle ha varit "Bäste James Bond".

Medlem

Pierce Brosnan, antagligen för att Goldeneye var den första Bond-film jag såg. Och nästa Bond-film, vad är det för jäkla namn gentligen ? Quantum Of Solace? Vem kom på det? Det låter ju helskumt.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Avstängd

Pierce Brosnan, för det var den första jag kände till.

Inaktiv

Jag tycker gamla jamesbond filmer har sin charm, men gillar Pierce Brosnan bäst som Bond, och tycker Golden Eye är den bästa filmen

Medlem

Pierce Brosnan för han har mycket humor och slåss mycket.
Sen kommer Roger moore och på tredje plats kommer Sean Connery


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Pierce Brosnan är den första jag tänker på när jag hör Bond. Fast Connery är endå bäst


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Pierce och Roger Moore? Vafan är detta för bidrag egentligen? Själv tycker jag att pierce är UTAN TVEKAN den SÄMSTA bonden evar. Bäst är nog Connery.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Pierce och Roger Moore? Vafan är detta för bidrag egentligen? Själv tycker jag att pierce är UTAN TVEKAN den SÄMSTA bonden evar. Bäst är nog Connery.

Nja det är nog snarar Daniel Craig, kanske bara är jag men ,han har en alltför Die Hard:ig attityd...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Skrivet av sno0zer:

Pierce och Roger Moore? Vafan är detta för bidrag egentligen? Själv tycker jag att pierce är UTAN TVEKAN den SÄMSTA bonden evar. Bäst är nog Connery.

Sämsta är nog han vikarierade och gjorde "I hennes majestät's hemliga tjänst".
Tycket inte heller Timothy var något att hänga i granen heller..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Varför är inte Timothy Dalton med?
Vem fan e Lowell?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Daniel fäör dem andra aaer så kvinnligae.

Inaktiv

Daniel fäör dem andra aaer så kvinnligae, hans äägstocks fabrik vopre nåt du.

123
Skriv svar