Förklara meningen med ditt användarnamn.
tjaa.....det var länge sen jag kom på detta namn, innan det var det många andra random nicks jag hade lite överrallt. Sen när jag började spela Soldat så började jag gilla det väldigt mycket, jag var också väldigt bra på det. Ibland kunde man hamna i sånna stunder som man ensam kommer ut levande ifrån och cappar flaggan. Jag gjorde ofta sådana så jag kallade mig själv Hero. sen blev det Hero_Swe för jag vill hedra mitt land!
heter daniel i "real life" och innan så kallades jag "Donken" men sen blev det "DonQuen" och i några år nu har de varit "Donqen".
thats it
heter daniel i "real life" och innan så kallades jag "Donken" men sen blev det "DonQuen" och i några år nu har de varit "Donqen".
thats it
Här i härnösand (och säkert i andra ställen) så kallar vi McDonalds för just 'Donken', du råkar inte vara lite knubbig?
CastorFiber är latin och betyder bäver. Bävern var mitt smeknamn i skolan. Jag hängde mycket med myggan, mattekatt och fidde-hare (senare "fidde studs"). Smeknamnen försvann med åren men i nickform får det leva kvar.
Jag använder latin pga "ä" som är en besvärlig bokstav samt att "beaver" betyder något helt annat än bäver på internet.
Iceman... topgun är den mest homoerotiska film jag sett och jag har sett brokeback mountain.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Ville ha ett eget unikt namn, och efter en riktig funderare kom min kompis på namnet KlosterKatten åt mig, fasen vad bra tänkte jag, detta var 6 år sedan.
Jag har sett massor med personer vid namn KlosterKatten. Tror till och med det var på denna sida
http://www.9tails.se/news/437/p2/
notera "Klosterkatten" ^^
EDIT!!! DET ÄR JU FAN DU!!!!!
Det här är en signatur
När jag var 12½ så skulle jag spela rollspel för första gången seriöst och Jastor blev det namnet på den karaktären jag skapade.
Han dog tyvärr på ett ganska taskigt sätt från spelledarens sida. I samma veva började vi leka med internet, tillslut stötte jag på hotmail (tror jag det var iallafall) och jag behövde en användarnamn jag kunde använda. Jag valde då att använda jastor@hotmail.com och sedan dess har jag typ använt det nicket.
Med vissa undantag för när jag spelade CS (1999 och några år frammåt) då jag kallade mig SyraGnutten.
Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm
Det var en i "Höjdarna" (en gammal julkalender om jag inte mins fel) som hette Lipton. En av dom roligaste och härligaste figurerna jag någonsin sätt. Sen fick det bli Lippton på något konstigt sätt
Trodde det var lippton yellow label tea
Calle säger att jag är influencer
Tage för att jag skulle vilja heta Tage. Den svage för att jag inte är stark : D
Tjäna pengar inom 3 timmar!http://www.jlprofit.se/17minuter/?e=infragilehands@hotmail.co...
Fantasy inspirerat. Har inte stor bokstav för att det tar ca 1 sec att trycka in SHIFT för att skriva den vid varje inloggning och eftersom jag säkert kommer att logga in mer än 3600 gånger så har jag sparat en timme.
Fantasy inspirerat. Har inte stor bokstav för att det tar ca 1 sec att trycka in SHIFT för att skriva den vid varje inloggning och eftersom jag säkert kommer att logga in mer än 3600 gånger så har jag sparat en timme.
Bara jag som använder fingeravtrycksläsaren på datorn?
spelat anarchy online och är star wars nut
Så blev notumforce
men är fortfarande kända av många som zeronizer/urgo/jax999 i spel och andra forum jepp är lite av en nick samlare hehe
fast mega fjant nicket måste vara Dr.Mad från vic64 och amiga tiden hehe
quod similis saporem blandeque coruscant