GoTY - Fragzone edition!

Inaktiv
GoTY - Fragzone edition!

"Crysis levde ju upp till sin hype!"
"Ne, Halo 3 äger online"
"Tss, en tjock italienare vid namn Mario återtog sin rättmätiga tron i år"
"Hah, är din dumma eller? Skrivbordsgeneralens våta dröm i år var naturligtvis World in Conflict!"
"Is a man not entitled to the sweat....What!? Jag menar, BioShock!!"
"Call of Duty IV am kick azz"
"Den som inte röstar Mass Effect ska få en avdankad Rhodian uppkörd i lämplig kroppsäppning"
"Goooooooooordon......"
"Altair est ma mère" (ursäktar bristande franska /SZ anm.)
[insert]Andra oviktiga spel[/insert]
"DU DISKRIMINERAR MIN ALLSMÄKTIGA SPELSMAK DIN MUPP! JAG HAR SÅKLART ETT ANNAT FAVORITSPEL"

Omröstningen håller öppet i 21 dagar fr.o.m. nu. Valet är ert.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

Troligen Mass Effect om jag hade fått chansen att spela det.

Förövrigt så blir det nog Crysis min röst faller på.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Ignore the rumors of Atlas and his parasites. Rapture is on the rise!

(med andra ord, Bioshock)

Medlem

portal. kan inte minnas sist då jag hade så kul med ett spel.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Skulle tro att det blir Super Mario Galaxy eller Mass Effect.
Skulle bara vara roligt att faktiskt kunna spela dem

Medlem

Pff.... super mario? det är barnspel. Crysis FTW!!

oh, notera att crysis leder


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Måste faktisk rösta World of Warcraft - The Burning Crusade då det skaffat lika många spelare som alla de ovanstående tillsammans och dessa betalar dessutom varje månad för det.

Dock är det väl bara en expantion? WoW släpptes ju för flera år sedan. Samma med HL2. Eller räknas de som släppta spel nu för tiden?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Medlem

Mass Effect! The other candidate was only a blade in the crowd


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hade ju helst sett att göra det lätt för sig, med Orange Box som ett paket, vilket egentligen inte är riktigt då det bara är tre vitt skilda spel i samma paket. Nu när det inte är det så står jag på Portals sida. Finns mycket andra bra titlar i listan (Bioshock, och även Burning Crusade som naraccas påpekar, Galaxy) som också borde prisas, vilket skulle vara fallet i en mer utförlig, ändlös uppdelning.

Det hela slutar nog, som jag också hoppas, i en lista med väldigt spridda skurar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Portal, kort men gav en spelkänla som jag inte känt på ett bra tag

Inaktiv
Skrivet av Naraccas:

Måste faktisk rösta World of Warcraft - The Burning Crusade då det skaffat lika många spelare som alla de ovanstående tillsammans och dessa betalar dessutom varje månad för det.

Dock är det väl bara en expantion? WoW släpptes ju för flera år sedan. Samma med HL2. Eller räknas de som släppta spel nu för tiden?

Hur bra ett spel är har ingen mening med hur bra det säljer. Har du aldrig varit med i en GoTY omröstning förrut?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Call of Duty 4

Inaktiv

Ninja Gaiden: Sigma


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

HL2:Ep2


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Hehe, fan vad man ligger efter. Bara lirat två av titlarna och inte spelat ut ens dom. Sparar rubbet tills jag har ny spelrigg

Inaktiv

Call of Duty 4 , 'nuff said.


signatur

War never changes.

Medlem

Var tvungen att rösta på Halo 3 faktiskt, få spel har jag spelat lika mycket som det sen det släpptes.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Min favorit vad gäller story är definitivt BioShock, som trots besvikande slut (plural) innehåller bland annat spelhistoriens mest minnesvärda scen (när Andrew Ryan...ja, ni som har spelat det vet).

Mass Effect får dock min röst, då dess story har större omfattning och levereras på ett bättre sätt (talande ansikten är överlägsna bandspelare), och även för att gameplayet är snäppet bättre.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

team fortress 2 lätt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag röstade på crysis men jag hade nog roligare med assasins creed... Jag tröttnade inte ens på de repetetiva inslagen trots att jag gjorde alla missions innan jag gjorde en hit.

Jag vill ha mer creed. nu.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Sluta inte rösta gott folk. BioShock röstade jag på förresten, för den som undrar


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

portal & call of duty 4

Medlem
Inaktiv

hm verkar som jag ligger efter lite.. har bara spelat HL2:E2 och Portal och gillade båda riktigt mkt, min röst går till det förstnämnda.

Medlem

Crysis är bara grrrymt överhypat - det är ju inget speciellt med det, egentligen,


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Konstigt att det ligger inne med flest röster då

Crysis är så jävla speciellt, just därför är det omtyckt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

"Altair est ma mère" (ursäktar bristande franska /SZ anm.)

mère? mamma?
passar inte frère (bror) bättre?

Burning Crusade fick min röst om någon skulle undra


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Crysis är bara grrrymt överhypat - det är ju inget speciellt med det, egentligen,

Inget speciellt?! Grafiken? Fysiken? Miljöerna? Storyn kanske är lite halvtaskig men spelet är riktigt riktigt bra.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Var fan är God of war 2 nånstans? lätt årets bästa spel men det glöms väl kanske lätt bort eftersom att det släpptes till ps2.

12
Skriv svar