Robot
Stormrise

Strategispel till konsol brukar oftast dras med att handkontrollen gör det svårt att navigera och flytta runt enheter. Creative Assembly har tänkt lösa det med Stormrise. Fungerar det även till pc?


Inaktiv
Stormrise recenserat

detta verkar väldig tråkigt:down:

Medlem

Det är riktigt dåligt och tråkigt.. inte värt 2 i betyg äns..

Medlem

Spelet är kanske inte det roligaste nej men det har ändå en viss bit av nyskapande och ett visst underhållningsvärde. Gillar man sådan här spel och kan stå ut med en del irriterande designval och buggar (som förhoppningsvis fixas med patchar) så kan man få ut en del underhållning här.

Dock kanske spelet fungerar bättre till konsol, det låter jag vara osagt.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Det är lite halv trist, men jag tycker det är ok.

Dock, det som failar hårt är när fienden är rätt bra inbyggd i sitt läger, och jag har 20+ trupper... som alla ska storma samtidigt (äre tänkt iaf) in i deras läger, men med den j***** whip funktionen fungerar ju bara på 1 enhet i taget. Dvs, det tar ÅR att få in alla sina trupper.

Medlem

Du kan ju gruppera enheterna. dock bara tre enheter i varje grupp.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Skrivet av Kuci:

Det är lite halv trist, men jag tycker det är ok.

Dock, det som failar hårt är när fienden är rätt bra inbyggd i sitt läger, och jag har 20+ trupper... som alla ska storma samtidigt (äre tänkt iaf) in i deras läger, men med den j***** whip funktionen fungerar ju bara på 1 enhet i taget. Dvs, det tar ÅR att få in alla sina trupper.

Exakt jag tycker kontrollerna var skitjobbiga. Hade det vart som End war hade det vart mö bättre.:|


signatur
1
Skriv svar