Bästsäljarna på amerikanska PSN

Robot
Bästsäljarna på amerikanska PSN
Medlem
Bästsäljarna på amerikanska PSN

Crash Bandicoot! <3

Medlem

Crash Bandicoot-serien, främst tvåan, var ett par otroligt bra spel. Roligt att se att det fortfarande går bra för dem. Särskilt när det pumpas ut misshandel av Crash i spelform nu för tiden.

Medlem

Kan dom inte ta och släppa SOTN till EU med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

De senaste Crash spelen har varit skit :/

Medlem
Skrivet av kebbe:

Crash Bandicoot-serien, främst tvåan, var ett par otroligt bra spel. Roligt att se att det fortfarande går bra för dem. Särskilt när det pumpas ut misshandel av Crash i spelform nu för tiden.

håller med... varför finns inte tvåan på europeiska PSN? :\


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

YES!!! Castlevania: Symphony of the Night var med på listan

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kan dom inte ta och släppa SOTN till EU med.

Precis min tanke. SOTN har varit på US PSN sedan 2007 och säljer som satan, men har vi det här? Näe, såklart inte. Euro PSN är ruttet när det gäller de klassiska PS1spelen.

Och sedan så har US PSN titlar som Wild Arms och Suikoden, men inget sådant här.

Fan Sony & Konami, utnyttja Euro PSN också och ge oss SOTN, Suikoden 1&2, Metal Gear Solid!

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av kebbe:

Crash Bandicoot-serien, främst tvåan, var ett par otroligt bra spel. Roligt att se att det fortfarande går bra för dem. Särskilt när det pumpas ut misshandel av Crash i spelform nu för tiden.

håller med... varför finns inte tvåan på europeiska PSN? :\

Skulle kunna svära på att jag sett det på EU PSN, tror jag har haft det i "varukorgen" eller vad man ska säga. Måste kolla upp

Medlem

Spyro the dragon yäy!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Spyro va uppe på EU PSN Kazuo jag köpte det till och med...men sen försvann det troligtvis för att det var problem att köra det men jag fick inga penningar igen för det...får nog ta och maila EU PSN och se om jag kan få nån ersättning

Medlem
Skrivet av Kazuo:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av kebbe:

Crash Bandicoot-serien, främst tvåan, var ett par otroligt bra spel. Roligt att se att det fortfarande går bra för dem. Särskilt när det pumpas ut misshandel av Crash i spelform nu för tiden.

håller med... varför finns inte tvåan på europeiska PSN? :\

Skulle kunna svära på att jag sett det på EU PSN, tror jag har haft det i "varukorgen" eller vad man ska säga. Måste kolla upp

Har för mig att det lades upp men togs ned igen på grund av någon bugg, det kan ha varit Spyro dock.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Night Hawk:

Kan dom inte ta och släppa SOTN till EU med.

Precis min tanke. SOTN har varit på US PSN sedan 2007 och säljer som satan, men har vi det här? Näe, såklart inte. Euro PSN är ruttet när det gäller de klassiska PS1spelen.

Och sedan så har US PSN titlar som Wild Arms och Suikoden, men inget sådant här.

Fan Sony & Konami, utnyttja Euro PSN också och ge oss SOTN, Suikoden 1&2, Metal Gear Solid!

Visst vore det smidigare om det fanns att köpa och ladda ner på europeiska psn. Det går ju iofs att skaffa ett amerikanskt konto, köpa spelet på deras psn, ladda ner det till din ps3a och sen bara installera det på ditt europeiska konto.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Har för mig att det lades upp men togs ned igen på grund av någon bugg, det kan ha varit Spyro dock.

Hm, det är mycket möjligt. Fan jag som hade tänkt köpa det inom en snar framtid :/

Inaktiv

Ja Crash Bandicoot e ett av de bästa spelen:D

Medlem

Castlevania: Symphony of the Night<3 hade skivan till ps1 men den fick fötter och tog sin väg *suck*

Medlem

Som alltid så kan vi ju alla vara överrens om att SCEE måste ta sig i kragen och sluta vara så förbaskat sega med allting...förstår inte varför det ska gå så trögt när det handlar om gammla PS1 lir...jag menar dom finns ju redan klara att lägga upp och NTSC/PAL är ju inte längre ett problem heller.

1
Skriv svar