Wii Fit större än Halo 3

Robot
Medlem
Wii Fit större än Halo 3

Min mamma ringde här om dagen och frågade vad ett Wii Fit kostar, så de har definitivt lyckats med den nya målgruppen.

Medlem

Läskigt och synd. Inget av dom är särskilt bra spel.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Smalare folk i usa i framtiden?
Skulle inte tacka nej till en sådan här grej till xboxen


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Läskigt och synd. Inget av dom är särskilt bra spel.

Jo men de FLESTA som skaffar det tycker ju inte att det är usla spel? Annars skulle det inte vara SÅ många som skaffat det.

Medlem

ja, min polares morsa köpte Wii Fit, dom några fett många och nintendo tjänar pengar

Medlem

Sjukt


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Sorgligt att såna här b-produkter säljer så bra, höjer ju inte direkt kvaliteten på spel. Ungefär som att Uwe Bolls filmer skulle krossa allt annat på bio... Det motiverar ju verkligen filmskapare att fortsätta skapa filmiska mästerverk. Så tack Nintendo!

Redaktör

Det är väl allt annat än sorgligt att dylika spel går bra? Dels förnyar det underhållningsformen, dels får väldigt många fler upp ögonen för vad spel handlar om - vilket inte bara är att sitta i ett murrigt rum, dricka koffeinläsk och lira shooters. Den ena speltypen utesluter inte den andra.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Det är väl allt annat än sorgligt att dylika spel går bra? Dels förnyar det underhållningsformen, dels får väldigt många fler upp ögonen för vad spel handlar om - vilket inte bara är att sitta i ett murrigt rum, dricka koffeinläsk och lira shooters. Den ena speltypen utesluter inte den andra.

Bra sagt, vi kommer fortfarannde ha kvar våra spel, det är bara bra att de tídigare generationerna får upp ögonen:D

Medlem

Riktigt härligt att tvspelen når ut till en bredare publik, därmed inte sagt att jag personligen gillar spelformen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Riktigt härligt att tvspelen når ut till en bredare publik, därmed inte sagt att jag personligen gillar spelformen.

Vad är det egentligen som är härligt med det? Tv-spel (läs: genomsnittsspelet. Bildande och kreativa spel är obetydligt få och dåligt spelade (själv gillar jag hjärndöda strategi- och actionspel)) torde väl vara en av de mest passificerande underhållningsformer tillgängliga idag? Eller är det bara jag som tycker att digitala spel är ett kul men vanebildande sätt att döda tid på, men ingenting annat? Ofta känner jag. "Varför gör jag ingenting riktigt istället för att sitta här och åsidosätta min fysik, mina relationer och mitt intellekt?". Det är först på senare tid jag börjat bli bra på att göra andra saker, och även fört nu jag börjat må riktigt bra.

Det här är inte avsett som en fingerhyttning, utan en tanke som slog mig.

Medlem

HAHAHA!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av Tompa:

Det är väl allt annat än sorgligt att dylika spel går bra? Dels förnyar det underhållningsformen, dels får väldigt många fler upp ögonen för vad spel handlar om - vilket inte bara är att sitta i ett murrigt rum, dricka koffeinläsk och lira shooters. Den ena speltypen utesluter inte den andra.

Bra sagt, vi kommer fortfarannde ha kvar våra spel, det är bara bra att de tídigare generationerna får upp ögonen:D

Nej, vi kommer ej ha "våra" spel kvar. Personer som jag som älskar djupa och karaktärsutvecklande RPGs har redan börjat förstå att det vi älskar håller på att dö ut tack vare att alla köper hjärndöda FPS och annat skräp som detta. Utvecklarna gör saker som säljer väldigt bra, hur "dåligt" och meninglöst det än må vara.

Så nej, vi kommer ej ha "våra" spel kvar.

Inaktiv

Äää, va fan. I förr går lirade morsan saint row 2 och tyckte det var sjukt kul. Inte bara Wii fit som får våra äldre att få upp ögonen.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Bara bra väl, hur feta är dom inte där i usa idag då ? riktiga fläskberg så dom mår bra av lite extra motion.

Medlem

Wii Fit + öl = win


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Wii har ett vinnande koncept, va hemma hos syrran som köpt den (hon e 38 eller nåt) som då hade köpt den här brädan. Sluta me att hela min familj var uppe och studsa på den här brädan inkl morsan som inte är ett tekniskt geni som brytt sig om spel innan.

Inaktiv

Folk köper Wii för att umgås. det e som ett sällskaps spel.=)

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Riktigt härligt att tvspelen når ut till en bredare publik, därmed inte sagt att jag personligen gillar spelformen.

Riktigt kul kommentar det där, nå ut till en bredare publik, då tänker man på feta människor och eftersom det handlar om Wii fit så blir det riktigt kul

Medlem
Medlem

Wii Fit kan nog vara kul men för riktiga gamers så är nog Halo 3 mer underhålning.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hahahahaha synd halo xD men skitkonstigt, halo äger väl wii fit lixom?

Inaktiv
Skrivet av skirmisher:

Hahahahaha synd halo xD men skitkonstigt, halo äger väl wii fit lixom?

Man kan väl tänka sig att wii fit sträcker sig till mer åldergrupper

Inaktiv

Halo 3 : REcon kommer nog slå dessa rekord, hehe får vi hoppas.

Nejmen som alla säger når Wii Fit till flera åldersgrupper.

Medlem

I vote for Wii-strip pole !

Medlem

Tanten min står och spejsar runt på en Wii Fit bräda nästan dagligen. Bara bra för marknaden, låt Nintendo håva in sina pengar. Själv har jag "alkisbalans" och jag verkar aldrig kunna riktigt fatta meningen med dom där jäkla pinnarna man ska vifta med. Känns mest miffo att leka bowling i vardagsrummet i största allmänhet så jag är långt ifrån imponerad av varken Wii eller Wii Fit. Men, hur som helst, det säljer uppenbarligen jäkligt bra och dom omkring mig som har en Fit-Bräda (älska uttalet!) verkar alla vara nöjda med den så, woohoo för Wii Fit!

Antar att jag är lite pucko dock. Tycker varken Halo eller Wii Fit är någe att hänga i granen. Vart leds Master Chief redan i tvåan och den tredje delen kändes lika nyskapande som att brygga kaffe efter man vaknat. Same crap every day. Ja, grafik bla bla bla men, näpp! Halo 1 var nytänkande i viss mån, Wii Fit är en jäkla massa mer nytänkande.

:beatup:


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Al3x92:

Folk köper Wii för att umgås. det e som ett sällskaps spel.=)

Ett sällskapsspel för 3500:-? =/

KoP
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Lusen:
Skrivet av Tompa:

Det är väl allt annat än sorgligt att dylika spel går bra? Dels förnyar det underhållningsformen, dels får väldigt många fler upp ögonen för vad spel handlar om - vilket inte bara är att sitta i ett murrigt rum, dricka koffeinläsk och lira shooters. Den ena speltypen utesluter inte den andra.

Bra sagt, vi kommer fortfarannde ha kvar våra spel, det är bara bra att de tídigare generationerna får upp ögonen:D

Nej, vi kommer ej ha "våra" spel kvar. Personer som jag som älskar djupa och karaktärsutvecklande RPGs har redan börjat förstå att det vi älskar håller på att dö ut tack vare att alla köper hjärndöda FPS och annat skräp som detta. Utvecklarna gör saker som säljer väldigt bra, hur "dåligt" och meninglöst det än må vara.

Så nej, vi kommer ej ha "våra" spel kvar.

Allt startade ju med "hjärndöda" spel såsom Pong, Pac-man, Defenders och Asteroids. Sen kom alla djupa spel och snodde scenen. Nu tar vi den tillbaks!

12
Skriv svar