Över en miljon Killzone 2-bokningar

Robot
Medlem
Över en miljon Killzone 2-bokningar

Imponerande siffror indeed


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Förhandsbokar aldrig men ska köpa det här spelet direkt det kommer ut.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Spelet kommer redan den 25 för oss i Sverige.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

å jag är en i siffer högen..

mm 25 har jag med hört, kommer bli så skoj, kommer hoppa rakt in på MP då jag får det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag har förhandsbokat det och äger inte en en PS3:a än

Medlem

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Medlem

Det börjar kännas med och mer att det är Ps3:ans år i år!

Xbox 360 har släppt alla sina "super-spel" redan och Wii, ja dem släpper aldrig något bra till den konsollen längre...

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Som cs för PS3 - mp ftw

Medlem

även jag är med i den statistiken...

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Det börjar kännas med och mer att det är Ps3:ans år i år!

Xbox 360 har släppt alla sina "super-spel" redan och Wii, ja dem släpper aldrig något bra till den konsollen längre...

haha, kul när folk har sagt så sen PS3 släpptes.. Men kul att det säljs av sånna här påkostade actionspel så inte alla spelstudios lägger ner och utvecklar musik och cooking spel.

Medlem

Imponerande, första spelet jag har förhandsbokat.

Medlem

Spelade demot och äntligen verkar maskinen visa sitt rätta jag med underbar grafik. Trodde jag kört igång PC:n. Fast som shooter är väll spelet lite väl tarvlig i början.


signatur

Det var detta...

Medlem

Avvaktar nog att köpa, multi är inget för mig och inget coop då lär det bli tråkigt ganska fort.

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Det börjar kännas med och mer att det är Ps3:ans år i år!

Xbox 360 har släppt alla sina "super-spel" redan och Wii, ja dem släpper aldrig något bra till den konsollen längre...

Hehe, bara för en miljon förbokningar?

Xbox 360 har ju två Halo spel på ingång

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Medlem
Citat:

Hehe, bara för en miljon förbokningar?

I Europa ja. Hur många som förbokats i hela världen står det inget om.

Har för mig att 1,7 miljoner förbokade Halo 3 över hela världen. Med tanke på att PS3:an är relativt ny så är 1,1 mille bara i Europa ganska imponerande.

Medlem

Kul för utvecklarna och för konsollen, hoppas resten av spelet är lika bra som många tyckte att demot var:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Och det gör ett spel automatiskt tills årtiondets stora grej? Grafik och multiplayer? Vad jag har förstått saknar spelet den viktigaste ingrediensen av de alla - handlingen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

du kommer fatta de när du spelat de

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Och det gör ett spel automatiskt tills årtiondets stora grej? Grafik och multiplayer? Vad jag har förstått saknar spelet den viktigaste ingrediensen av de alla - handlingen.

Nja visst handlingen är viktig men om cod4 hade kommit ut med bara sitt underbara Mp så tror jag de skulle varigt lika stort.

Sen handlingen i Kz2 är ganska bra faktiskt

Medlem
Skrivet av Mönki:
Citat:

Hehe, bara för en miljon förbokningar?

I Europa ja. Hur många som förbokats i hela världen står det inget om.

Har för mig att 1,7 miljoner förbokade Halo 3 över hela världen. Med tanke på att PS3:an är relativt ny så är 1,1 mille bara i Europa ganska imponerande.

Knappast relativt ny då den släpptes 2006.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jozo:

Det börjar kännas med och mer att det är Ps3:ans år i år!

Xbox 360 har släppt alla sina "super-spel" redan och Wii, ja dem släpper aldrig något bra till den konsollen längre...

Hehe, bara för en miljon förbokningar?

Xbox 360 har ju två Halo spel på ingång

MM men odst är kort och Halo Wars kanske är kanske bra men tycker att RTS suger på konsol.

Medlem
Skrivet av hunden:

Jag har förhandsbokat det och äger inte en en PS3:a än

hehe najs vem fan behöve ps3 när man har kz2

Medlem

har spelat demot flera gånger, kan inte få nog. Det har den där fantastiska generiska känslan som Half-Life hade när det kom ut -98. Förutom att det är till konsol istället.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Och det gör ett spel automatiskt tills årtiondets stora grej? Grafik och multiplayer? Vad jag har förstått saknar spelet den viktigaste ingrediensen av de alla - handlingen.

Av de ja läst om ang handlingen så tycker ja att de inte är nå större fel på den. Människor har bosatt sig på en giftig planet och sedan muterats för att klara av att leva bland de giftiga gaserna och ett hat har växt inom dessa mutanter mot dom rena omuterade människorna och ett krig uppstår. Spelet har enligt min uppfattning en ganska vanlig och standard story när de gäller krigsspel, good guy vs bad guy. Sen tror jag att Killzone 2 är ett spel där handlingen utspelas konstant och inte bara genom mellansekvenser, ungefär som Call of Duty.

Handling är verkligen inte allt. Vad gjorde t.ex. Left 4 Dead till sån stor succé? Spelet saknar handling (att du är en survivor kallar inte jag direkt för nån vidare handling iaf) och de är så gott som gjort för multiplayer. Halo som kanske har den mest djupa och mest välgjorda storyn än något annat spel anses av många vara värdelöst.

Det är alltid ett plus om ett spel har en bra story, men de är knappast de viktigaste. Och av att döma av demot så kan Killzone sakna story helt, för de kommer ändå bli grymmaste spelet 09.

Medlem
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Och det gör ett spel automatiskt tills årtiondets stora grej? Grafik och multiplayer? Vad jag har förstått saknar spelet den viktigaste ingrediensen av de alla - handlingen.

Nja visst handlingen är viktig men om cod4 hade kommit ut med bara sitt underbara Mp så tror jag de skulle varigt lika stort.

Sen handlingen i Kz2 är ganska bra faktiskt

Och CoD4 är verkligen ett överhypat spel. Verkligen ingenting som platsar på min topp... "Topp 50"-lista i alla fall.

Av alla recensioner jag har sett/läst har de flesta klagat på att handlingen har varit för svag. I ett spel som KZ2 är det första jag, notera JAG, letar efter en bra och välutvecklad handling. Jag säger inte att spelet är dåligt men jag tror absolut inte att det lever upp till alla förväntningar, såvitt inte det enda du är ute efter är grafik och multiplayer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

_78
Medlem

Förhandsbokat och kan knappt bärga mig tills jag får hoppa in o testa MP, SP får helt enkelt vänta tills den dag då mitt internet ballar ur....


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Och det gör ett spel automatiskt tills årtiondets stora grej? Grafik och multiplayer? Vad jag har förstått saknar spelet den viktigaste ingrediensen av de alla - handlingen.

Av de ja läst om ang handlingen så tycker ja att de inte är nå större fel på den. Människor har bosatt sig på en giftig planet och sedan muterats för att klara av att leva bland de giftiga gaserna och ett hat har växt inom dessa mutanter mot dom rena omuterade människorna och ett krig uppstår. Spelet har enligt min uppfattning en ganska vanlig och standard story när de gäller krigsspel, good guy vs bad guy. Sen tror jag att Killzone 2 är ett spel där handlingen utspelas konstant och inte bara genom mellansekvenser, ungefär som Call of Duty.

Handling är verkligen inte allt. Vad gjorde t.ex. Left 4 Dead till sån stor succé? Spelet saknar handling (att du är en survivor kallar inte jag direkt för nån vidare handling iaf) och de är så gott som gjort för multiplayer. Halo som kanske har den mest djupa och mest välgjorda storyn än något annat spel anses av många vara värdelöst.

Det är alltid ett plus om ett spel har en bra story, men de är knappast de viktigaste. Och av att döma av demot så kan Killzone sakna story helt, för de kommer ändå bli grymmaste spelet 09.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikzarn:

Förstår inte hypen runt detta spelet.

Ren action där de händer saker runt omkring dig hela tiden med grafik som ser ut att vara taget från en CGI-film med vad som ser ut även kommer ha grym multiplayer, vad är de du inte förstår?

Och det gör ett spel automatiskt tills årtiondets stora grej? Grafik och multiplayer? Vad jag har förstått saknar spelet den viktigaste ingrediensen av de alla - handlingen.

Nja visst handlingen är viktig men om cod4 hade kommit ut med bara sitt underbara Mp så tror jag de skulle varigt lika stort.

Sen handlingen i Kz2 är ganska bra faktiskt

Och CoD4 är verkligen ett överhypat spel. Verkligen ingenting som platsar på min topp... "Topp 50"-lista i alla fall.

Av alla recensioner jag har sett/läst har de flesta klagat på att handlingen har varit för svag. I ett spel som KZ2 är det första jag, notera JAG, letar efter en bra och välutvecklad handling. Jag säger inte att spelet är dåligt men jag tror absolut inte att det lever upp till alla förväntningar, såvitt inte det enda du är ute efter är grafik och multiplayer.

Bara för ett spel inte ha 100 % story så kan känslan i spelet vara sjukt najs.

123
Skriv svar