DLC till Fallout 3 försenas

Robot
Inaktiv

Illa. Mycket illa.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

MFC
Medlem
DLC till Fallout 3 försenas

Too much bugs?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Avstängd

Kan bara skratta för att jag inte får det till min ps3

Medlem

Det är ju bra att sådant här händer, då vet man att dom satsar på kvalité

Medlem

Köpte precis fallout 3 fan vilket bra spel så för mig är det bara bra att dom skjuter upp det lite så jag hinner bli klar med det vanliga.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

ush va trist´jag hade en lvl20 gubbe som jag var riktigt glad i. sen patchade jag fo3 och whops så kan man inte fortsätta på sin savefil... utan måsta starta om allt från början tror inte jag har lust att krypa igenom dom dö-trista tunnelbanestationerna igen... men vill ändå spela DLC.n :/

Medlem
Skrivet av Sabel:

ush va trist´jag hade en lvl20 gubbe som jag var riktigt glad i. sen patchade jag fo3 och whops så kan man inte fortsätta på sin savefil... utan måsta starta om allt från början tror inte jag har lust att krypa igenom dom dö-trista tunnelbanestationerna igen... men vill ändå spela DLC.n :/

Varför kan du inte fortsätta på din gamla save-fil? Det kunde jag. Det enda problemet var att efter patchen så sökte spelet efter sparade filer i fel katalog, så jag gick in och kopierade alla gamla filer till det "nya stället". Då laddas det utan problem.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

En god anledning för att man ska ha en Xbox 360

DLC FTW!

Medlem
Skrivet av Sabel:

ush va trist´jag hade en lvl20 gubbe som jag var riktigt glad i. sen patchade jag fo3 och whops så kan man inte fortsätta på sin savefil... utan måsta starta om allt från början tror inte jag har lust att krypa igenom dom dö-trista tunnelbanestationerna igen... men vill ändå spela DLC.n :/

Det var säkert Windows LIVE som gjorde det. Man får som tidigare inlägg sagt en annan save-katalog om man är inloggad där. Skitskumt system?

Medlem

Har precis nått level 20 med min nuvarande karaktär. Vill inte fortsätta utan vill få XP för allt det jag gär =p

Fan, får kanske vänta till april alltså. Ingen mod fixar riktigt det där med levels.

Medlem
Skrivet av Puddy:

Har precis nått level 20 med min nuvarande karaktär. Vill inte fortsätta utan vill få XP för allt det jag gär =p

Fan, får kanske vänta till april alltså. Ingen mod fixar riktigt det där med levels.

Ta en titt på Balance Overhaul. Installera hela paketet eller välj de delar som passar dig varav de flesta finns i tre olika versioner. Jag nådde just level 16 och har utforskat kanske 65-70% av alla områden som finns, gjort 18 sidequests och är halvvägs med mainquest.

Fallout 3 är ett bra spel men med BO blir det mycket bättre.

Medlem

Jag jiddra bort mig så jag missade sniper och better criticals perksen för jag inte hade 6 i per och charisma, skitstörigt! gött att man kan få fler levels...

1
Skriv svar