SW: The Old Republic visar upp Jedinäste

Inaktiv

Väntar spänt på detta.

Angående alla "alla kommer vara jeedi / sith" skitsnack så säger jag bara. Håll käft o läs något istället för att kasta er på tangenbordet. Det verkar som majoriteten INTE vill spela som jedi/sith om man läser på diverse forum även det officiella som har största star wars nördarna.

Även här är majoriteten inställd på att spela annat än jedi.

Sluta göra mig på dåligt humör... grr

EDIT: Kan hålla med om att jag itne stödjer deras grafikval men det kommer inte hindra mig.


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem
Skrivet av Dice:

Väntar spänt på detta.

Angående alla "alla kommer vara jeedi / sith" skitsnack så säger jag bara. Håll käft o läs något istället för att kasta er på tangenbordet. Det verkar som majoriteten INTE vill spela som jedi/sith om man läser på diverse forum även det officiella som har största star wars nördarna.

Även här är majoriteten inställd på att spela annat än jedi.

Sluta göra mig på dåligt humör... grr

Majoriteten av spelarna i MMOs hänger inte på diverse forum. Star wars nördarna som är en minoritet kommer vara dom som kör som annat, casuals och dom som endast har ett intresse som sträcker sig till att dom endast sett filmerna, av dessa kommer antagligen 95% av dom att välja jedi eller sith. Hur många var det inte som hoppade på att bli jedi i SWG så fort det vart känt hur man gjorde eller när det var en färdig klass?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Dice:

Väntar spänt på detta.

Angående alla "alla kommer vara jeedi / sith" skitsnack så säger jag bara. Håll käft o läs något istället för att kasta er på tangenbordet. Det verkar som majoriteten INTE vill spela som jedi/sith om man läser på diverse forum även det officiella som har största star wars nördarna.

Även här är majoriteten inställd på att spela annat än jedi.

Sluta göra mig på dåligt humör... grr

Majoriteten av spelarna i MMOs hänger inte på diverse forum. Star wars nördarna som är en minoritet kommer vara dom som kör som annat, casuals och dom som endast har ett intresse som sträcker sig till att dom endast sett filmerna, av dessa kommer antagligen 95% av dom att välja jedi eller sith. Hur många var det inte som hoppade på att bli jedi i SWG så fort det vart känt hur man gjorde eller när det var en färdig klass?

95% huh? Ok, då säger vi så.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Dice:

Väntar spänt på detta.

Angående alla "alla kommer vara jeedi / sith" skitsnack så säger jag bara. Håll käft o läs något istället för att kasta er på tangenbordet. Det verkar som majoriteten INTE vill spela som jedi/sith om man läser på diverse forum även det officiella som har största star wars nördarna.

Även här är majoriteten inställd på att spela annat än jedi.

Sluta göra mig på dåligt humör... grr

Majoriteten av spelarna i MMOs hänger inte på diverse forum. Star wars nördarna som är en minoritet kommer vara dom som kör som annat, casuals och dom som endast har ett intresse som sträcker sig till att dom endast sett filmerna, av dessa kommer antagligen 95% av dom att välja jedi eller sith. Hur många var det inte som hoppade på att bli jedi i SWG så fort det vart känt hur man gjorde eller när det var en färdig klass?

Så intressant att du vet vad 95% av ett spels kundbas kommer göra och inte göra. Du borde ju bli marketing snubbe och tjäna femsiffrigt varje månad.

Jag vet inte. Hur många var det?


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Inaktiv
Skrivet av MINO7AURO:
Skrivet av niSs:

Ser sjukt intressant ut. Vågar man hoppas på release i år tro?

Givande inlägg.

Men LOL!
Då ska vi inte ens börja snacka om ditt givande inlägg

Medlem

I love the graphics and I love that fact you hate it.
Game play någon? Inte?

http://www.fz.se/wtf/page.fz?id=5057

Medlem

Keza & Dice, vilken värld lever ni i om ni inte tror att casuals och icke fans kommer välja Jedi och sith, när det är för dom vad hela star wars handlar om och när tidigare KOTOR titlar endast har handlat om jedis? Och att du tar upp forum där "fanboys" och intresserad håller till som någon sorts standard för att det kommer se ut är ju nästan skrattretande. Yet again, svara på frågan angående SWG, bytte inte många till jedis eller eftersträvade detta direkt när det vart känt hur man blev dettta? Om ni inte har någon erfarenhet om detta så kanske det är dags att ni sätter er ner.

Medlem

jag hoppas att man inte bara skall vara jedis och Sith eller vad som, jag vill ha det som Swg engång var, då alla hade sitt jobb och sina kundskaper och gjorde en egen historia av det.. That was a mmorpg. Allting annat är bara fake.

Medlem

Ser fan nice ut Får skaffa Betan på detta


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Keza & Dice, vilken värld lever ni i om ni inte tror att casuals och icke fans kommer välja Jedi och sith, när det är för dom vad hela star wars handlar om och när tidigare KOTOR titlar endast har handlat om jedis? Och att du tar upp forum där "fanboys" och intresserad håller till som någon sorts standard för att det kommer se ut är ju nästan skrattretande. Yet again, svara på frågan angående SWG, bytte inte många till jedis eller eftersträvade detta direkt när det vart känt hur man blev dettta? Om ni inte har någon erfarenhet om detta så kanske det är dags att ni sätter er ner.

Drunken. Jag lever i en värld där jag inte tar allt för givet och uttalar mig som att jag vet allt och allting om vad andra gör. Det du gör är att projicera dina tankar och oroligheter på en hel kundbas och det är skrattretande.

Visst det kommer finnas jedis och siths men det kommer fan inte vara ett sånt överdriver problem som ni får det till att låta.

Och sen för att visa hur jävla mycket du förutfattar att andra vet saker du snackar om.

" Yet again, svara på frågan angående SWG, bytte inte många till jedis eller eftersträvade detta direkt när det vart känt hur man blev dettta?"

och sätta mig ner? Nej tror inte det. Faktum är att jag tror inte att alla kommer lira som jedis och siths om alternativ finns.

PS: Sen tror jag en stor faktum med swg är att jedis var en sån mighty dupersecret thing i början av swg och sen släpptes till massorna. Såvitt jag förstått det. Tror du inte det gör folk jävligt lockade att spela?

Aja. Vi kan käfta i evighet. Slutsatsen är. Du tror alla kommer spela jedis. Jag tror inte det är så stort problem. Du får skicka ett pm till mig när spelet är släppt och säga "Haha told you so fucktard noob"


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Inaktiv

Jag är nästan stensäker på att det bara tog "The Old Republic" namnet för att serien är känd. D.v.s. att det säljer mer.

LucasArts, ni har redan haft ett Star Wars online spel där alla spelade enbart Jedis eller Sith - det var det som förstörde spelet. Nu spelar typ ingen det...

WoW är en enorm succé, det betyder inte att alla spelföretag (speciellt inte LA tillsammans med EA) kan få till det. Blizzard är känd för kvalitet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Dice:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Keza & Dice, vilken värld lever ni i om ni inte tror att casuals och icke fans kommer välja Jedi och sith, när det är för dom vad hela star wars handlar om och när tidigare KOTOR titlar endast har handlat om jedis? Och att du tar upp forum där "fanboys" och intresserad håller till som någon sorts standard för att det kommer se ut är ju nästan skrattretande. Yet again, svara på frågan angående SWG, bytte inte många till jedis eller eftersträvade detta direkt när det vart känt hur man blev dettta? Om ni inte har någon erfarenhet om detta så kanske det är dags att ni sätter er ner.

Drunken. Jag lever i en värld där jag inte tar allt för givet och uttalar mig som att jag vet allt och allting om vad andra gör. Det du gör är att projicera dina tankar och oroligheter på en hel kundbas och det är skrattretande.

Visst det kommer finnas jedis och siths men det kommer fan inte vara ett sånt överdriver problem som ni får det till att låta.

Och sen för att visa hur jävla mycket du förutfattar att andra vet saker du snackar om.

" Yet again, svara på frågan angående SWG, bytte inte många till jedis eller eftersträvade detta direkt när det vart känt hur man blev dettta?"

och sätta mig ner? Nej tror inte det. Faktum är att jag tror inte att alla kommer lira som jedis och siths om alternativ finns.

PS: Sen tror jag en stor faktum med swg är att jedis var en sån mighty dupersecret thing i början av swg och sen släpptes till massorna. Såvitt jag förstått det. Tror du inte det gör folk jävligt lockade att spela?

Aja. Vi kan käfta i evighet. Slutsatsen är. Du tror alla kommer spela jedis. Jag tror inte det är så stort problem. Du får skicka ett pm till mig när spelet är släppt och säga "Haha told you so fucktard noob"

^- Tänker inte skicka något om att "I told you so", hoppas faktiskt att jag har fel och att det inte blir så. Men men, den som lever får se.

Medlem

Det blir ett köp!!!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ser allt för bra ut. Håller tummarna för detta.

Medlem

Jag vill vara Chewie!

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Blizzard är känd för kvalitet.

Jag hoppas att du skojar.

Medlem
Skrivet av the_cru:

En del koncept tyder på att det kommer finnas något motsvarande Galaxies "Jump to Lightspeed" - dvs flyga - tom på marknivå, över landskap. Jag hoppas verkligen det blir så, för redan i Galaxies är det bra nära gamla godingar som ELITE...

grejen med JTL var att skalorna var helt fel, så man fick känslan av att spela ett nerdummat konsollspel. Det var i princip en stor tom box med lite strössel utspritt.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tänk om någon kunde göra "lolkidz" och liknande styggelser straffbart, och så införa förnedrande och smärtsamma straff som föjld. Då skulle vi slippa allt ohyffs på Internet och särskilt i MMOs och alla skulle leva lyckliga alla sina dagar... i skräck.

Ja, man kanske skulle bli en ond internetdiktator ändå.

PS. Tänkte bara säga att ni skriver Thyton istället för Tython. Annars, tack för nyheten.

Inaktiv

Jag ser fram emot detta spel också. Världen behöver ett nytt fräscht MMO som kan slå WoW. Jag tror att det kommer hända inom en snar framtid vare sig det blir The Old Republic eller nåt annat MMO. Blizzard är bra på att göra spel men suger på att göra expansioner. Enlgt mig så floppade Lord of Destruction och WoW var på god väg att göra det i The Burning Crusade men så kom Wrath of The Lich King och pang, Blizzard has done it again

Medlem

Kul med ett mmo spel som satsar mer på story än andra spel, alltid gillat de långa questkedjorna mest i andra mmo spel.

123
Skriv svar