Alan Wake blir förstapersonsskjutare?*

Medlem

Klart det e Alan. Syns ju på den karelska skogen han springer runt i .

ptr
Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av Elmoth:

Kan ju hoppas att detta är sant.
Hatar tredje persons spel!

ja, man vill ju ha ett eget spel

:D:D

Medlem

Är det fortfarande vissa som inte har förstått att det är ett klipp från det nedlagda PS3-spelet Redwood Falls?

Bara för att klargöra det...

KLIPPET ÄR INTE FRÅN ALAN WAKE


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tredje person is teh shit. Skapar mer stämning när man även ser karaktären. Precis som i Fahrenheit. Man vill se personen

Medlem

Tyckte spelet verkade riktigt atmosfäriskt ändå, och läskigt! Synd att man inte fick se vad de blev av det.

Medlem

Filmen visar det nedlagda PS3-spelet Redwood Falls. Hela filmen, i bättre kvalitet, kan du hitta här.

Så då är filmen alltså fake


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

fan la dem ner det för, ser ju skitgrymt ut


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Fick ju nästan hjärtklappning när jag såg rubriken. Taskigt att att inte ändra den, eller har jag missat ngt? är det första april idag?

Edit: Redwood Falls såg bra ut. Att det bara skulle vara till ps3 verkar inte stämma därför att när spelaren i filmen ska plocka upp hagelgeväret kommer det upp ett blått kryss identiskt med det på xbox-kontrollen. Sherlock Holmes out!

Medlem

Redwood falls är troligtvis det snyggaste spelet jag sett hitintills. Grymt detaljerade miljöer och härlig mystisk stämning... verkligen synd att man inte får uppleva det.

Medlem

Detta spel dröjer för länge. Jobba, ffs.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Men hallå, ta bort artikeln om den var felaktig och lägg in en dementi istället.

12
Skriv svar